Bu Bilgisayar Nekadar Eder (2. El)
-
vay amk 100 ytl ettiyse o bu benim pentium 3 1 milyar eder :d
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------ben bu pc yi 100 liraya sattım şimdi adamın hakkına girdik yaw :S çok bozuldum yaa bare eski yazıcı ilem tarayıcıyıda veriiim :\
-----------------------------
yok yav hakkına girmiş sayılmazsın monitor falan var, ticaret yapmış say kendini :) iyi vermişsin. de alan adam ne yapacak o pc de? -
Bu pc seninde dedğiin gibi birkaç kuruş edebilir ama lira etmez :P Sen şarapla karıştırdın galiba bunu :D Arşive at anı olarak kalsın.
-
okey oynıcak öle deme birader ne ticareti ticarette yüzde elliden fazla kar haramdır yazıcıyı ayarlamaya çalışıyom tarayıcının adaptörünü bulamadım yazıcının usb kablosu çakacam şimdi pefff
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------Kargo ücreti sana ait ise bedavaya alırım.
-----------------------------zuauhhaa yarıldım gülmekten :D
-
üstüne 5 ytl verirsen alırım:D:D
-
2.el yazmana gerek yoktu,anlardık :)
-
1 adet o kare olan ülker çikolatalardan verem sana takas edek :D
-
aslında ucuza gitmiş koleksiyonculara daha pahalıya satabilirdin =)
-
sıfırı 25 lira edern 2. el D: bi yazıcıda çakıyom şimdi öle deme mataramasuko sıfır tarihi eser aletler var adamlarda :D
