folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Bilgisayar Nekadar Eder (2. El)



Bu Bilgisayar Nekadar Eder (2. El)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek

    vay amk 100 ytl ettiyse o bu benim pentium 3   1 milyar eder :d

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben bu pc yi 100 liraya sattım şimdi adamın hakkına girdik yaw :S çok bozuldum yaa bare eski yazıcı ilem tarayıcıyıda veriiim :\


    -----------------------------
    yok yav hakkına girmiş sayılmazsın monitor falan var, ticaret yapmış say kendini :) iyi vermişsin. de alan adam ne yapacak o pc de?


    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Bu pc seninde dedğiin gibi birkaç kuruş edebilir ama lira etmez :P  Sen şarapla karıştırdın galiba bunu :D Arşive at anı olarak kalsın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    okey oynıcak öle deme birader ne ticareti ticarette yüzde elliden fazla kar haramdır yazıcıyı ayarlamaya çalışıyom tarayıcının adaptörünü bulamadım yazıcının usb kablosu çakacam şimdi pefff


    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    Thelordmax bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kargo ücreti sana ait ise bedavaya alırım.


    -----------------------------

    zuauhhaa yarıldım gülmekten :D


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    üstüne 5 ytl verirsen alırım:D:D

    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    2.el yazmana gerek yoktu,anlardık :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    1 adet o kare olan ülker çikolatalardan verem sana takas edek :D


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek

    aslında ucuza gitmiş koleksiyonculara daha pahalıya satabilirdin =)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    sıfırı 25 lira edern 2. el D: bi yazıcıda çakıyom şimdi öle deme mataramasuko sıfır tarihi eser aletler var adamlarda :D


    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 4612 Toplam Mesaj: 29