Bu Bilgisayar Nekadar Eder (2. El)
-
hoca şaka maka, böyle eski bilgisayarlar varsa, ne bileyim artık üretimi durmuş, eski püskü ama çalışan.. Ben ilgilenirim..
-
Biraz daha bekleyip, elli senelik yapıp antikacılara satabilirdin.
lol
-
söleseydin kargo ucreti bana ait + 5 ytl verirdim.
maksat arşive almak :) öle dursun bi köşede :D
-
bırak dursun senden sonraki kuşakların 1 milyara satar tarihi eser babında :D
-
yönetici arkadaşlardan rica ediyorum şu konudakı "geyik" kısımları silebilirlermi acaba?
ciddi konuda geyik yapılmış, adam diyo yazıcıyı filan ayarlıyım bari :(, cevaplar: üstüne 5 ytl alırım, kargo senindir, zart zurt :/
-
10m ver götürüp çöpe atayım .. eee emeğe saygı yokmu?
-
elmasekeri bunu yazdı:
-----------------------------vay amk 100 ytl ettiyse o bu benim pentium 3 1 milyar eder :d
-----------------------------
bendede bi pentium 4 var alabilecek gücü olan varsa satabilirim :D -
bende sadece pentıum var 92' 93' :D ısteyen varsa satabılırım hala calısıyor takır takır x)
