Bu Binada Yürümek Yürek İster....
-























-
midem bulandı a.q :))
-
len bu kadar resim olduğunu bilsem açmazdın gitti kotalar
-
Bu nedir a.q buradan tırstım ta :P
-
pcBear bunu yazdı:
-----------------------------len bu kadar resim olduğunu bilsem açmazdın gitti kotalar
-----------------------------
gitsinde 1 mb gitsin :) değmezmiydi :) mis gibi manzara gördün işte :P -
yürümek ayrı bir dert. Kız Olup Etek Giymek De Ayrı Bir Derttir Herhalde :=):=)
-
ama çok manyak hos bise ya bi gidebilsek
-
başım döndü amk.. .:D
-
pcBear bunu yazdı:
-----------------------------len bu kadar resim olduğunu bilsem açmazdın gitti kotalar
-----------------------------demi bunalıma girdim gece gece karnıma sızılar girdi gideyim döner yiyeyim kola içeyim asit alsın hepsini :)
-
benim gibi yüksekten tırsan birini çıkaracan oraya bulduğuna sarılır resimlerden bile başım döndü...
-
neresi burasi? tam adres olarak yani..
Toplam Hit: 4195 Toplam Mesaj: 37
