Bu Binada Yürümek Yürek İster....
-
Vay Anasınıı Harbiden Yürek İster Yürümek
-
yaw arkadaslar kimse bilmiyormu neresi oldugunu buranin ?
-
ben isterim... güzel bişeye benziyo yaw
-
4 yada 5 farklı yapı onlar bir tanesi LasVegas daki Stratosphere tower sanırım.Ayrıca o yapının en yüksek yerinde 2 roller coster var:D

-
anam anam o ne la :S ben direk cama yapışırdım ayakda duramazdım a.k :S
Allah göstermesin cam bi kırılsa,offf a.k :D
-
tam adrenalin manyakları için süper bi yer gitmek isterdim şahsen :D
-
Yaf Rahatmı batıyor, Oturun oturduğunuz evinizde yaf :( Bırrrr beni kimse oraya çıakaramaz ya Camın ben üstünde durarken Kırılacağı tutarsa kimse beni tutamaz, Vede ben kimseyi tutamam, Hüüüüüüüüüüüünk diye aşşağı İnerim Hızla. :(((
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
Yaf Rahatmı batıyor, Oturun oturduğunuz evinizde yaf :( Bırrrr beni kimse oraya çıakaramaz ya Camın ben üstünde durarken Kırılacağı tutarsa kimse beni tutamaz, Vede ben kimseyi tutamam, Hüüüüüüüüüüüünk diye aşşağı İnerim Hızla. :(((
-----------------------------
sonuna kadar haklı:D.... zaten çok fazla olmamakla birlikte yükseklik korkum var amq.nası güveniyolar onların kırılmayacağına valla Allah göstermesin ya kırılırsa ya bi manyak üstüne çıkıp zıplarsa...bari alçak bi yere yapsalarmış...bide hakkaten nerde bu tam olarak.? -
yemin olsun benim başım döndü midem bulandı bune lan böle
-
wuuuu direk ölüürm düşmeme gerek yok orda olsam=))
Toplam Hit: 4197 Toplam Mesaj: 37
