Bu Çinliler İnsan Değil (18+)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Bu *.c larindan nefret ediom.

     Birbirlerini bile yerler bu yamyamlar :S


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    anlamadığım şey köpekler ne yapmış bunlara

    bu nası bi kin böle


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek
    Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erol5534
    erol5534's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2008
    Erkek
    Şerefizler basıcan bunların ülkeyi ya bizden korkularına çin seddi yaptılar bakalım şimdi ne yapıcaklar..Zaten uygur Türklerine yaptıkları eziyetten dolayı sinirliyim bugun önüme çinli çıkması çok kötü olucak :@
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    anlamadığım şey köpekler ne yapmış bunlara

    bu nası bi kin böle


    -----------------------------

    Adamlar olu bebekleri yiyorlar her bokun restoranti var.. :D

    Penis,kopek pislik ya bunlar


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
    -----------------------------

    arkadaşım biz koyunları sopayla döve döve mi öldürüyoz?

    böyle gelenek mi olur ne geleneği?

    katlediyolar resmen. nekadar küfür etsem az fakat oruçluyum


    All is well
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
    -----------------------------
    kaldığım yurtta çinlilerin katındada kaldım

    Dediğin hayvanlar dünyanın her yerinde kesilmesi (AMA ACI ÇEKTİRMEDEN SADECE CANINI ALARAK) normal olan insanların et ihtiyacını gidermek için bilinen hayvanlardır.

    Yurttada gördüm yurdun içindeki fareleri kesipte yedikelrine böcekleri tutup kaynattıklarına kendim şahit oldum..

    Onlarlada bu konuda çok uhabbet ettik asla kültürlerinde bu tip şeyler yok sadece yiyoruz işte diyebiliyolar..

    yani emin ol çinlide japonda birsürü arkadaşım var kültürlerinde geleneklerinde böyle şeyler yok

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    ****** **** *****min evlatları.....
    ya bunu yapan bi toplumun başında kim oturuyo ya... buna izin verenlere aynı şeyleri yapmaları lasım

    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
    -----------------------------

    arkadaşım biz koyunları sopayla döve döve mi öldürüyoz?

    böyle gelenek mi olur ne geleneği?

    katlediyolar resmen. nekadar küfür etsem az fakat oruçluyum


    -----------------------------

    hocam bizde gözün kapatılıp boynu öne doğru uzatmanın nedenleri var..Gözler öldürüldüğünü görmesin boyunda şah damarı açığa çıksın ve kolay kesilsindiye..onlarda hayvanın direkt kesilmesi innaçlarına aykırı olabilir ve şuuru kaybettirmek için vuruluyor olabilir..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
    -----------------------------
    kaldığım yurtta çinlilerin katındada kaldım

    Dediğin hayvanlar dünyanın her yerinde kesilmesi (AMA ACI ÇEKTİRMEDEN SADECE CANINI ALARAK) normal olan insanların et ihtiyacını gidermek için bilinen hayvanlardır.

    Yurttada gördüm yurdun içindeki fareleri kesipte yedikelrine böcekleri tutup kaynattıklarına kendim şahit oldum..

    Onlarlada bu konuda çok uhabbet ettik asla kültürlerinde bu tip şeyler yok sadece yiyoruz işte diyebiliyolar..

    yani emin ol çinlide japonda birsürü arkadaşım var kültürlerinde geleneklerinde böyle şeyler yok


    -----------------------------

    benmde bir arkadaşım Çin de yaşadı bana anlattığı şeyler karşısında şok oldum ama adam aynı zamanda düşüncelerinin altında yatan şeyleride anlattı mutlak bir alt yapı var 

Toplam Hit: 12614 Toplam Mesaj: 53