

Bu Çinliler İnsan Değil (18+)
-
Bu *.c larindan nefret ediom.
Birbirlerini bile yerler bu yamyamlar :S
-
anlamadığım şey köpekler ne yapmış bunlara
bu nası bi kin böle
-
Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
-
Şerefizler basıcan bunların ülkeyi ya bizden korkularına çin seddi yaptılar bakalım şimdi ne yapıcaklar..Zaten uygur Türklerine yaptıkları eziyetten dolayı sinirliyim bugun önüme çinli çıkması çok kötü olucak :@
-
god bunu yazdı:
-----------------------------anlamadığım şey köpekler ne yapmış bunlara
bu nası bi kin böle
-----------------------------Adamlar olu bebekleri yiyorlar her bokun restoranti var.. :D
Penis,kopek pislik ya bunlar
-
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
-----------------------------arkadaşım biz koyunları sopayla döve döve mi öldürüyoz?
böyle gelenek mi olur ne geleneği?
katlediyolar resmen. nekadar küfür etsem az fakat oruçluyum
-
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
-----------------------------
kaldığım yurtta çinlilerin katındada kaldımDediğin hayvanlar dünyanın her yerinde kesilmesi (AMA ACI ÇEKTİRMEDEN SADECE CANINI ALARAK) normal olan insanların et ihtiyacını gidermek için bilinen hayvanlardır.
Yurttada gördüm yurdun içindeki fareleri kesipte yedikelrine böcekleri tutup kaynattıklarına kendim şahit oldum..
Onlarlada bu konuda çok uhabbet ettik asla kültürlerinde bu tip şeyler yok sadece yiyoruz işte diyebiliyolar..
yani emin ol çinlide japonda birsürü arkadaşım var kültürlerinde geleneklerinde böyle şeyler yok
-
****** **** *****min evlatları.....
ya bunu yapan bi toplumun başında kim oturuyo ya... buna izin verenlere aynı şeyleri yapmaları lasım -
god bunu yazdı:
-----------------------------mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
-----------------------------arkadaşım biz koyunları sopayla döve döve mi öldürüyoz?
böyle gelenek mi olur ne geleneği?
katlediyolar resmen. nekadar küfür etsem az fakat oruçluyum
-----------------------------hocam bizde gözün kapatılıp boynu öne doğru uzatmanın nedenleri var..Gözler öldürüldüğünü görmesin boyunda şah damarı açığa çıksın ve kolay kesilsindiye..onlarda hayvanın direkt kesilmesi innaçlarına aykırı olabilir ve şuuru kaybettirmek için vuruluyor olabilir..
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
Bu bir gelenek ve öyle yapılmasının sebepleri olabilir...Çin gelenek ve göreneklerini bilmeden yorum yapmayalım aynı şeyi onlar bize adamlara bak koyunu danayı kesiyor katil bunlar vb. küfürlerle süsleyip söyleyebilir..yapılan şeyin doğru olduğunu savunmuyorum ama yapılan yorumlarda bana göre bi okadar yanlış..
-----------------------------
kaldığım yurtta çinlilerin katındada kaldımDediğin hayvanlar dünyanın her yerinde kesilmesi (AMA ACI ÇEKTİRMEDEN SADECE CANINI ALARAK) normal olan insanların et ihtiyacını gidermek için bilinen hayvanlardır.
Yurttada gördüm yurdun içindeki fareleri kesipte yedikelrine böcekleri tutup kaynattıklarına kendim şahit oldum..
Onlarlada bu konuda çok uhabbet ettik asla kültürlerinde bu tip şeyler yok sadece yiyoruz işte diyebiliyolar..
yani emin ol çinlide japonda birsürü arkadaşım var kültürlerinde geleneklerinde böyle şeyler yok
-----------------------------benmde bir arkadaşım Çin de yaşadı bana anlattığı şeyler karşısında şok oldum ama adam aynı zamanda düşüncelerinin altında yatan şeyleride anlattı mutlak bir alt yapı var