Bu Dava Kazanılırsa Sistem Çöker! (ÖSS)
-
banu'yu tanıyorum ben :)
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
ortada haksızlık falan yok kusura bakmayın
-----------------------------aynen hoca ya ne haksızılığı bızde esek gıbı edebıyat tarıh goruyoz calısrsak gırmek hakkmız!
-
bi boq cıkımıyıcagından o kadar eminim ki...
-
onlarda fen çözüp muhendislik seçsinler .s tamamen saçmalamışlar biz edebiyat sosyal ıkı yaparak tercih ediyoruz orayı onlarda ben çözsün tıp muhendislik
yazsın :D amına kodumun okul puanı da kalksın :D 56 puan gelıo aq :|
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------onlarda fen çözüp muhendislik seçsinler .s tamamen saçmalamışlar biz edebiyat sosyal ıkı yaparak tercih ediyoruz orayı onlarda ben çözsün tıp muhendislik
yazsın :D amına kodumun okul puanı da kalksın :D 56 puan gelıo aq :|
-----------------------------Oda kalktı gibi birşey zaten.
Etki katsayısı 0.8 den 0.15'e düştü.
Benide baya zorlamıştı okul puanı.
-
aslında adaletsiz değil, sınav 2 aşamalı olcak. en başından iyi olmayanlar elencek. o yüzden bence tercih konusunda bi sıkıntı olmaz kanımca.
şuda bi gerçek ama fen alanı daha avantajlı oldu. abi bırakında olsun ea okuyanlar fizik kimya biyoloji görmüyor. bu derslerde fenleri öne geçiriyor.
eğer bi adaletsizlik varsa oda; dershane sahiplerinin cebi dolsun diye her sene bomboş kitap veren devlettir. -
ya haksızlıksa herkese haksızlık, kaoslardan çıkmayı bilenler başarılıdır bu arada :)
