

Bu Devrenin Çözüm Mantıgını Anlamadım [A.C]
-
aynen oyle yeterli
-
ah amk bu mesleğin en sevmediğim yanıda bu işte işin iççine matematik girince bi anda soğuyorum bu işte....anlasam valla yardımcı olurum kardeşim bunlardan değilde aga bana şu şu şu özelliklere sahip devre lasım de anında yapım ama böle güç elektroniği ile ilgili hele hele içinde hesap kitap varsa işin ben buz gibi soğurum o işte :) iyi çalışmalar..!
-
ya benimde liiseden ac temelim yok görmedim sürekli da lanet olsun zorlanıyorum işte arada
Toplam Hit: 1957 Toplam Mesaj: 14