

Bu Diziyi Hatırlayan Varmı
-
jon6 bunu yazdı:
-----------------------------
ne güzel günlerdi be hocam :) bu da benden, http://www.youtube.com/watch?v=hCR0UzxRmcc
-----------------------------=))
-
katil geldi :D
-
Yaaa bi dizi vardı hatırlıyamıyorum adını. Ayşecik gibi bişeydi başrolde bi kız var. Annesi babası ayrı, dedesini anneannesini falan da çok gösteriyo. Mahallelerinde bi kabadayı vardı sarı saçlı bi hatunla takılırdı, bi berber falan vardı. İzleyen varsa hatırlar zaten bu anlattıklarımdan :D
-
Çiçek taksi vardı, Lise defteri vardı onu izlerdim, Bide SIDIKA vardı :D
-
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------katil geldi :D
-----------------------------
vatandaşa cart curt yok sayın abim :D -
manyaki bunu yazdı:
-----------------------------
Yaaa bi dizi vardı hatırlıyamıyorum adını. Ayşecik gibi bişeydi başrolde bi kız var. Annesi babası ayrı, dedesini anneannesini falan da çok gösteriyo. Mahallelerinde bi kabadayı vardı sarı saçlı bi hatunla takılırdı, bi berber falan vardı. İzleyen varsa hatırlar zaten bu anlattıklarımdan :D
-----------------------------ayşecik işte, kabadayı olan çatal niyazi, sarışın karı da madonna melahat :D
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------Çiçek taksi vardı, Lise defteri vardı onu izlerdim, Bide SIDIKA vardı :D
-----------------------------
lise defterini iyi hatırlattın hocam, jenerik müziği güzeldi o dizinin :D -
gıcık alırdım bu diziden.
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Çiçek taksi vardı, Lise defteri vardı onu izlerdim, Bide SIDIKA vardı :D
-----------------------------oy oy oyy :D
o SIDIKA yı hiç kaçırmazdım ya :D dizinin intro kısmı bile yeterdi bana :D
o samim ile olan atışmaları filan.. vay arkadaş ne günlerdi :)
-
süper baba sıcak saatler vs unutmamak lazım :D harbi güzel zamanlardı lan, artık TV izlemiyorum gerçi 4-5 yıl oluyor.