

Bu Diziyi Hatırlayan Varmı
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Çiçek taksi vardı, Lise defteri vardı onu izlerdim, Bide SIDIKA vardı :D
-----------------------------oy oy oyy :D
o SIDIKA yı hiç kaçırmazdım ya :D dizinin intro kısmı bile yeterdi bana :D
o samim ile olan atışmaları filan.. vay arkadaş ne günlerdi :)
-----------------------------iyi günler ben zekeriya saka bir ithalat yapacaktım :)
-
kemal sunalın bi dizisi vardı hani dedektifti bi bürosu falan vardı onu çok severdim :)
-
show tv'de kırmızı nokta vardı hatırlayan var mı? :)
-
La bir ara latin amerikan dizileri meşhur olduydu , rosalinda , marimar o karının seriyi kaçırmadım annemlerin sayesinde
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
show tv'de kırmızı nokta vardı hatırlayan var mı? :)
-----------------------------Çarşambaları çıkanımı diyon :D tuttu fırlattı kalbimi
çaycı abbas favorimdi.
-
Eskiye özlem var toplumun %90 ında,hemde her konuda..Bu nekadar mutlu olduğumuzu da gösterir
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------show tv'de kırmızı nokta vardı hatırlayan var mı? :)
-----------------------------
hatırlamaz mıyım hocam, 12 olcak da erotik yayına geçicek diye ertesi sabah okula az geç kalmadık :D tele-on vardı bi de, cine5 falan.Bikaç dakika sifresiz verirlerdi, sonra sifre girerdi sinir olurduk :D -
jon6 bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
show tv'de kırmızı nokta vardı hatırlayan var mı? :)
-----------------------------
hatırlamaz mıyım hocam, 12 olcak da erotik yayına geçicek diye ertesi sabah okula az geç kalmadık :D tele-on vardı bi de, cine5 falan.Bikaç dakika sifresiz verirlerdi, sonra sifre girerdi sinir olurduk :D
-----------------------------bi süre sonra artık o kadar alışmıştıki gözler..
şifre mifre mozaik siyah beyaz hiç farketmiyordu bana..
her türlü izliodum mk.
artık abazalığın hangi devrelerindeysem...
-
eskiden az dizi vardı daha bir güzellerdi. Bir de mahallenin muhtarlarları vardı atvde zevkle izlerdik :)
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------jon6 bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
show tv'de kırmızı nokta vardı hatırlayan var mı? :)
-----------------------------
hatırlamaz mıyım hocam, 12 olcak da erotik yayına geçicek diye ertesi sabah okula az geç kalmadık :D tele-on vardı bi de, cine5 falan.Bikaç dakika sifresiz verirlerdi, sonra sifre girerdi sinir olurduk :D
-----------------------------bi süre sonra artık o kadar alışmıştıki gözler..
şifre mifre mozaik siyah beyaz hiç farketmiyordu bana..
her türlü izliodum mk.
artık abazalığın hangi devrelerindeysem...
-----------------------------
:D:D aynen hocam alıştıktan sonra o mozaik beyaz görüntü, hışırtılı ses bile normal geliyodu