Bu Fake Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Fake değil o sayfa, live messenger son sürüm kullanıyorum msn adresimdeki mail kutucuğunu tıkladığımda direk o sayfayı açıyor bende de. Ama ben firefox kullanıyorum, ve direk firefox`ta açtığı için böyle oluyor düşünmüştüm.

    Önceden sürekli ie`de açardı, hatta forumda bazı arkadaşlar direk firefox`ta açılmasının yollarını arardı. Şimdi firefox`ta açılıyor ama, ispanyolca olarak açılıyor. Nedenini bende anlamış değilim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trk
    trk's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek
    Ne diye gider herkesin kullandigi hotmail sistemini kullanirsiniz anlamam. Acin kendinize baska bir yerden mail hesabi rahat edin.
    Hatta trash-mail kullanin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    msn 9 sürümünden kaynaklanıyor...İnternet explorer acmadıgından dolayı sanırım böyle oluyor. İnternet tarayıcını varsayılan web tarayıcısı yapmak ıcın. araclar-internet secenekleri-programlar-varsayılan olsun kısmından yapabılırmısın bu tarif ettigim yol ie 8 için.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    bence yememisindir fake gibi durmuo :|

    kerim.personelpage.net/msn

    bura fake olmayan tek yer x)


    (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    EntelKoylu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen bu forumun kaç yıllık uyesisin halamı bişey ögrenemedin?


    -----------------------------

    ya baba sen daha eskisin ama senin bu taraklarda bezin yok galiba :)

    gocaman login.live.com yazıyo eleman herhalde live.com u hacklemiştir(!) diye mi düşünüyon yoqsa :) 


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence yememisindir fake gibi durmuo :|

    kerim.personelpage.net/msn

    bura fake olmayan tek yer x)


    -----------------------------

    Ohoo Denyo luncha Kaynak çıktı :)

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    utandım valla  ayyyy....

    Mevzu derin | Papikolas Planet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MosgzA
    MosgzA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2009
    Erkek
    hayır degil gördügüm kadarıyla

    www.metalheadtr.com | www.doom-metal.org
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek
    hocam aşşağıda 2007 yazıyor :) onuda mı farketmedin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    login.live.com un giriş sayfası farklı, bu eski hotmail giriş sayfası ve en altta copyrights a bakarsanız 2007 yi gösteriyor. Hacım senin yüklediğin bir eklenti veya bir malware host dosyanda değişiklik yapmışa benziyor. Veya proxy ayarların değişmişte olabilir. Sen bana bu sayfanın kaynak kodlarını kopyalayıp bir .txt dosyasına koyup pmden yolla, bir de hosts dosyanı kontrol et, büyük ihtimalle fake bu.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 15593 Toplam Mesaj: 24