Bu Fotoğraf Nasıl Yapılır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    ugurben bunu yazdı
    Korzi bunu yazdı

    Bildiğimiz manipülasyon çalışması bence bu gördüğüm kadarıyla aslında bence yapılması çok zor birşey değil photoshop ile yarım saatte yapılacak bir çalışma =)

    < id="Search" ="/Search.asp" method="POST" name="Search">< ="text" name="search" />< ="submit" name="B3" value="Ara" /></>

    yarım saat  mı_ hangı programla yapıldıgından bıle emın degılsıın belkı foto shop falan

    ve buna  ragmen yarım saat oldugnu soyluorsun :)

    bende sana guluyorum :)

    Son gülen iyi güler kardeşim bakabilirsin mis gibi manipülasyon çalışması

    Buda kardeşim nerde nasıl yaptığımın ispati hangi programla yapıldığını ve nerede ne zaman ne yapılcağını bildiğimden sıkıntı yok :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    ortak helal olsun tıpkısını aynısı hımınaa :D


    ....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    o değilde ben hala cevap bulamadım :D  nasıl yapılıyor. hangi render. hangi filtre ? nic mi hdr mi ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    arkadaşlar değişik açıdan bakmış.

    bence

    ilk resim arakda ışık olan resim. buradan o ışıklı çocuğu  photoshopta silmiş

    kanımca image/adjustmant/ postarize etmiş yada burada birşeylerle oynamıştır

    belki illustratöre atıp vektör haline gertirmiş diyeceğim ama bu kadar güzel durmazdı .o kısımda kararsızım


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    arkadaşlar değişik açıdan bakmış.

    bence

    ilk resim arakda ışık olan resim. buradan o ışıklı çocuğu  photoshopta silmiş

    kanımca image/adjustmant/ postarize etmiş yada burada birşeylerle oynamıştır

    belki illustratöre atıp vektör haline gertirmiş diyeceğim ama bu kadar güzel durmazdı .o kısımda kararsızım

    İllustratör yok bence hocam çünkü vektorel çizim logolarda olur anca yada şekillerde bunda pek bir logo gibi bir çalışma yok


    Bu arada manipülasyon çalışması yapmış adam 10 numara hemde ders olarak izlenebilir..

    https://www.youtube.com/watch?v=XEPouKfcMKs

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    LinkinMeTiN bunu yazdı

    o değilde ben hala cevap bulamadım :D  nasıl yapılıyor. hangi render. hangi filtre ? nic mi hdr mi ? 

    Hocam ne istiyon anlamadım ki. Videolu olarak bu fotoyu aynen aynı şekilde yapıp sana anlatalım mı. Dedik işte

    Clone stamp ile o adamı, gölgeyi falan silmiş

    Contrast ve brightness ile oynayıp biraz daha karanlık bi hal vermiş.

    Duruma göre posterize veya hdr olarak işleyip ayarlamalarını yapmış.

    Sis ve o yıldızları da elinde olan bir fonttan ya da internette bulduğu bir brush tan eklemiş.

    Bu kadar yani.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Kendine arkaplan buluyorsun:

    https://imagizer.imageshack.us/v2/398x526q90/36/yhce.jpg

     

    Model buluyorsun:

    https://imagizer.imageshack.us/v2/308x526q90/703/38k1.jpg

    Lazım başka bir şey varsa onu buluyorsun:

    https://imagizer.imageshack.us/v2/350x526q90/801/tbee.jpg

     

    Fotoşopu açıyorsun. Modelinin ana hatlarını çıkarıyorsun kesip biçerek. Arkaplanının üstüne oturtuyorsun. Üstüne başına istersen benim koyduğum gibi texture koyuyorsun, istersen bi de efekt atıyorsun ve voila.

    İster yarım saat uğraş şahane bir şey çıksın ister fotoğrafları bulmak dahil on dakika uğraş benimki gibi bir şey çıksın:

    https://imagizer.imageshack.us/v2/398x526q90/850/5ysb.jpg


    sigara değil, balık olan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek
    x-files bunu yazdı

    PS ile yapıyor bunu yapan kişi ankara sincanda facesi vardı ama bulamadım.

    Fotoğraf bu sayfaya ait bunu diyor olmayasın?

    https://www.facebook.com/pages/Yener-Yal%C3%A7%C4%B1n-DigitaLArt/181285981916586

    başka çalışmaları da var burda.


    İmza...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    pSkpt bunu yazdı
    x-files bunu yazdı

    PS ile yapıyor bunu yapan kişi ankara sincanda facesi vardı ama bulamadım.

    Fotoğraf bu sayfaya ait bunu diyor olmayasın?

    https://www.facebook.com/pages/Yener-Yal%C3%A7%C4%B1n-DigitaLArt/181285981916586

    başka çalışmaları da var burda.

    evet


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 2678 Toplam Mesaj: 20