Bu Fotoğraf Nasıl Yapılır
-
ugurben bunu yazdıKorzi bunu yazdı
Bildiğimiz manipülasyon çalışması bence bu gördüğüm kadarıyla aslında bence yapılması çok zor birşey değil photoshop ile yarım saatte yapılacak bir çalışma =)
< id="Search" ="/Search.asp" method="POST" name="Search">< ="text" name="search" />< ="submit" name="B3" value="Ara" /></>yarım saat mı_ hangı programla yapıldıgından bıle emın degılsıın belkı foto shop falan
ve buna ragmen yarım saat oldugnu soyluorsun :)
bende sana guluyorum :)
Son gülen iyi güler kardeşim bakabilirsin mis gibi manipülasyon çalışması

Buda kardeşim nerde nasıl yaptığımın ispati hangi programla yapıldığını ve nerede ne zaman ne yapılcağını bildiğimden sıkıntı yok :)

-
ortak helal olsun tıpkısını aynısı hımınaa :D
-
o değilde ben hala cevap bulamadım :D nasıl yapılıyor. hangi render. hangi filtre ? nic mi hdr mi ?
-
arkadaşlar değişik açıdan bakmış.
bence
ilk resim arakda ışık olan resim. buradan o ışıklı çocuğu photoshopta silmiş
kanımca image/adjustmant/ postarize etmiş yada burada birşeylerle oynamıştır
belki illustratöre atıp vektör haline gertirmiş diyeceğim ama bu kadar güzel durmazdı .o kısımda kararsızım
-
futurist bunu yazdı
arkadaşlar değişik açıdan bakmış.
bence
ilk resim arakda ışık olan resim. buradan o ışıklı çocuğu photoshopta silmiş
kanımca image/adjustmant/ postarize etmiş yada burada birşeylerle oynamıştır
belki illustratöre atıp vektör haline gertirmiş diyeceğim ama bu kadar güzel durmazdı .o kısımda kararsızım
İllustratör yok bence hocam çünkü vektorel çizim logolarda olur anca yada şekillerde bunda pek bir logo gibi bir çalışma yok
Bu arada manipülasyon çalışması yapmış adam 10 numara hemde ders olarak izlenebilir.. -
LinkinMeTiN bunu yazdı
o değilde ben hala cevap bulamadım :D nasıl yapılıyor. hangi render. hangi filtre ? nic mi hdr mi ?
Hocam ne istiyon anlamadım ki. Videolu olarak bu fotoyu aynen aynı şekilde yapıp sana anlatalım mı. Dedik işte
Clone stamp ile o adamı, gölgeyi falan silmiş
Contrast ve brightness ile oynayıp biraz daha karanlık bi hal vermiş.
Duruma göre posterize veya hdr olarak işleyip ayarlamalarını yapmış.
Sis ve o yıldızları da elinde olan bir fonttan ya da internette bulduğu bir brush tan eklemiş.
Bu kadar yani.
-
Kendine arkaplan buluyorsun:

Model buluyorsun:

Lazım başka bir şey varsa onu buluyorsun:

Fotoşopu açıyorsun. Modelinin ana hatlarını çıkarıyorsun kesip biçerek. Arkaplanının üstüne oturtuyorsun. Üstüne başına istersen benim koyduğum gibi texture koyuyorsun, istersen bi de efekt atıyorsun ve voila.
İster yarım saat uğraş şahane bir şey çıksın ister fotoğrafları bulmak dahil on dakika uğraş benimki gibi bir şey çıksın:

-
x-files bunu yazdı
PS ile yapıyor bunu yapan kişi ankara sincanda facesi vardı ama bulamadım.
Fotoğraf bu sayfaya ait bunu diyor olmayasın?
https://www.facebook.com/pages/Yener-Yal%C3%A7%C4%B1n-DigitaLArt/181285981916586
başka çalışmaları da var burda.
-
pSkpt bunu yazdıx-files bunu yazdı
PS ile yapıyor bunu yapan kişi ankara sincanda facesi vardı ama bulamadım.
Fotoğraf bu sayfaya ait bunu diyor olmayasın?
https://www.facebook.com/pages/Yener-Yal%C3%A7%C4%B1n-DigitaLArt/181285981916586
başka çalışmaları da var burda.
evet
