folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Bu Kablonun Adı Nedir Nerden Bulabilirim ?



Bu Kablonun Adı Nedir Nerden Bulabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazz
    lazz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek

    100 metrede kaliteli cctv kablosu ile goruntuyu iletebilirsin daha once denendi cogalmak ıcın anfı kullanmanı onerırım basın agırmasın sonra

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    bamboocha bunu yazdı

    100 m zor hocam ki iletmez analog goruntu o 

    Neden iletmez analog görüntü bana açıklamasını yaparmısın ?

    100 M. bnc ile composite görüntüyü yayında aktarıyoruz peki buna ne diyeceksin ?


    Gel bili bili gates
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek
    VideoJockey bunu yazdı
    bamboocha bunu yazdı

    100 m zor hocam ki iletmez analog goruntu o 

    Neden iletmez analog görüntü bana açıklamasını yaparmısın ?

    100 M. bnc ile composite görüntüyü yayında aktarıyoruz peki buna ne diyeceksin ?


    hocam mesafe uzak ve oyle bi kablo yok piyasada el yaparsan 100m sonunda karıncaların film cevirmis oldugunu görürsün 😊 arada goruntu aktarıcı kullan bence hdmı olarak aktar.


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    beyler benim söylemek istedigimi anlamadınız sanırım bu kablo 100 metre rulo yada 300 500m halinde satılıyor ama görüntü bununla aktarılmaz adam kısa mesafede bunları scart coklayıcısı ile çoklayıp tv lere aktarma planı şekilde profesyonel işlerde ya hdm kullanılır yada coax rg59 u4-u6 kullanılır cctv kablosunun kullanılma sebebi ise 12v la görüntüyü aynı anda gitmesinden dolayıdır önceden 0,75 kablo bir coax la bir kameraya cekiliyordu şimdi cctv kablo kullanılıyor


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hocam digital sinyalin tasinmasinin analog sinyale ustunlugunu oturup anlatmaya gerek yok simdi. 

    analog sinyale gurultu cok biner, yolda kayiplari olur ve alicida tekrar hatasiz elde edilmesi zordur.

    ben niye illede scart kablo kullanmak istedigini anlamadim, neden cat5 ya da cat6 kullanmiyorsun. pahali diye mi?


    All I need is a possibility.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    iletim sorunlu olur


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    ben zaten 14 lük borulardan tv prizlerine coax cablo cektim başkası gelmiş coax yerne bu kablodan cekmemi söylemiş ben adam diyorum gereksiz ama adamın aklına karpuz kabugu girmiş bir kere o kabloyu istiyor mesele bu :)

    elimde kablo yok bulamadımda coax cablo olsun cctv olsun yada ca5 6 olsun hepsi var o yok :)


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    aga bunun ikitanesi ses zaten (beyaz ile kırmızı olması lazım)

    biride görüntü (sarı)


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    Foxxxxxx bunu yazdı

    ben zaten 14 lük borulardan tv prizlerine coax cablo cektim başkası gelmiş coax yerne bu kablodan cekmemi söylemiş ben adam diyorum gereksiz ama adamın aklına karpuz kabugu girmiş bir kere o kabloyu istiyor mesele bu :)

    elimde kablo yok bulamadımda coax cablo olsun cctv olsun yada ca5 6 olsun hepsi var o yok :)

    olmaz tabi cunku goruntu tasima isi coax kabloyla olur. bence git o superzeka tvciye, eben gibi gosterirse, sana yollarim ama de. cunku zaten coax kabloyla ek yapsan bile, yansimadan dolayi yiginla kayip oluyor.

    iki telli kabloyla goruntu mu tasinir aga. akil var mantik var. o kablolarin mantigi, aparat cevirici ve kisa mesafe iletimi.


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 3097 Toplam Mesaj: 20