Bu Köpeğin Cinsi Ne ?
-
http://1.bp.blogspot.com/_e2mIpBSBZGs/SmXqlrXDVMI/AAAAAAAAADQ/lvmdXlfvwfw/s320/DSCN3464.JPG
malamute kurdu
-
Ozden bunu yazdı:
-----------------------------
Anası babası secereliyse ırkını bilmeme gibi bir imkanınız yokki :)
-----------------------------
Hocam şeceresi yok köpeği almışlar şecere filan yok ortada :S olsa zati konu açmam buraya ..
Şirketin bahçesinde duruyo köpk iyi bir cins ziyan oluyo orda bakımsız baya..
Edit :
@ byeren hoca o fotğraftaki köpeğin maskesiz hali işte.. -
veteriner siten yok mu hoca, konu açsana orda?
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
veteriner siten yok mu hoca, konu açsana orda?
-----------------------------
Varda 3 üye var siteyi yapan eleman , ben , arkdaşım .. söyle hangisi cevap versin :| -
hocam kırma değil diyorsunda tam emin ol çünkü safakan köpek kendini çok net belli eder.
-
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------
hocam kırma değil diyorsunda tam emin ol çünkü safakan köpek kendini çok net belli eder.
-----------------------------
Hocam bu it rahat dursa bende fotoğraf çeksem belli edicek kendinide işte.. =) -
safkan husky hocam.bu tür renkler olabilir arada.
-
malamute olabilitesi yüksek ihtimal buna çok benziyormu tam cevap wer
-
fino amk
-
hocam malamute yavruları daha kısa ve şişkin oluyor.
