Bu Köpeğin Cinsi Ne ?
-
@ DevilKingtr
Fto çıkmadı hacı..
@ trzes saçmalama hocam renkli gözlü fino gördünmü hiç ?
@pollbull
Ederi ne hacı bnun ? -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------@ DevilKingtr
Fto çıkmadı hacı..
@ trzes saçmalama hocam renkli gözlü fino gördünmü hiç ?
@pollbull
Ederi ne hacı bnun ?
-----------------------------
http://www.sahibinden.com/search.php?c2=4337&b%5Bspecial_type%5D=&b%5Bpromo_hpva%5D=&b%5Bpromo_fdva%5D=&b%5Bpromo_chva%5D=&b%5Bpromo_hpsa%5D=&b%5Bpromo_spva%5D=&b%5Ball%5D=&b%5Bsearch_text%5D=beyaz&c=4337&search_result_page_limit=20&b%5Bdetay_2105%5D%5B%5D=&b%5Bdetay_1846%5D=&b%5Bdetay_133%5D=&b%5Bcountry_id%5D=1&b%5Bcity_id%5D=0&b%5Buncompleted%5D=0&b%5Bminprice%5D=&b%5Bmaxprice%5D=&b%5Bpricecurr%5D=1&b%5Bilantarih%5D=&b%5Bdate_type%5D=&dpage= -
Sibirya kırması hocam bu ..
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
@ DevilKingtr
Fto çıkmadı hacı..
@ trzes saçmalama hocam renkli gözlü fino gördünmü hiç ?
@pollbull
Ederi ne hacı bnun ?
-----------------------------hoca bunun heryeri renkli olsa ne olur
-
hocam köpeği seviyorsan,ihtiyaçlarını karşılayabileceğini düşünüyorsan.al köpeği besle.yok safkanmış yok kırmaymış bunlar önemli şeyler değil.
-
Valla ben ek olarak köpek ticareti yapıyorum daha önce forumda bi konuda daha geçmişti muhabbeti deneyimlerime dayanarak söyliyeyim gördüğüm kadarıyla yanılmıyorsam bu hayvan bir husky kırması. malamute olma ihtimali düşük burun yapısı çok ince malamutelerde daha büyük kafa ve burun yapısı olur tüyleri daha sık ve daha kabarıktır.Tam olarak ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız işinde usta bir veterinere götürün derim.Ama bu kalitedeki resimlerden anladığım kadarıyla safkan diyemem.
Yavruyken güzel görünebiliyor köpekler ama büyüdükçe safkan olmadığını daha iyi anlarsınız :) Ayrıca o boynundaki ip o köpeğe göre biraz kaba kalmış, özensiz bi bakım var gibi? umarım yanılıyorumdur.
-
Ozden bunu yazdı:
-----------------------------
Valla ben ek olarak köpek ticareti yapıyorum daha önce forumda bi konuda daha geçmişti muhabbeti deneyimlerime dayanarak söyliyeyim gördüğüm kadarıyla yanılmıyorsam bu hayvan bir husky kırması. malamute olma ihtimali düşük burun yapısı çok ince malamutelerde daha büyük kafa ve burun yapısı olur tüyleri daha sık ve daha kabarıktır.Tam olarak ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız işinde usta bir veterinere götürün derim.Ama bu kalitedeki resimlerden anladığım kadarıyla safkan diyemem.
Yavruyken güzel görünebiliyor köpekler ama büyüdükçe safkan olmadığını daha iyi anlarsınız :) Ayrıca o boynundaki ip o köpeğe göre biraz kaba kalmış, özensiz bi bakım var gibi? umarım yanılıyorumdur.
-----------------------------
Özensiz bakım var tabi hayvanın boynunda zincir var tüyleri döküyo.. -
Bende 1.5 yaşında çiftleşme zamanı çoktan gelmiş safkan husky mevcut damat arıyorum yavruda vericem duyrulur!
