folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Köpeğin Cinsi Ne ?



Bu Köpeğin Cinsi Ne ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    @ DevilKingtr

    Fto çıkmadı hacı..

    @ trzes saçmalama hocam renkli gözlü fino gördünmü hiç ?

    @pollbull

    Ederi ne hacı bnun ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ DevilKingtr

    Fto çıkmadı hacı..

    @ trzes saçmalama hocam renkli gözlü fino gördünmü hiç ?

    @pollbull

    Ederi ne hacı bnun ?


    -----------------------------
    http://www.sahibinden.com/search.php?c2=4337&b%5Bspecial_type%5D=&b%5Bpromo_hpva%5D=&b%5Bpromo_fdva%5D=&b%5Bpromo_chva%5D=&b%5Bpromo_hpsa%5D=&b%5Bpromo_spva%5D=&b%5Ball%5D=&b%5Bsearch_text%5D=beyaz&c=4337&search_result_page_limit=20&b%5Bdetay_2105%5D%5B%5D=&b%5Bdetay_1846%5D=&b%5Bdetay_133%5D=&b%5Bcountry_id%5D=1&b%5Bcity_id%5D=0&b%5Buncompleted%5D=0&b%5Bminprice%5D=&b%5Bmaxprice%5D=&b%5Bpricecurr%5D=1&b%5Bilantarih%5D=&b%5Bdate_type%5D=&dpage=

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mperk
    mperk's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    Sibirya kırması hocam bu ..


    Hamdolsun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ DevilKingtr

    Fto çıkmadı hacı..

    @ trzes saçmalama hocam renkli gözlü fino gördünmü hiç ?

    @pollbull

    Ederi ne hacı bnun ?


    -----------------------------

    hoca bunun heryeri renkli olsa ne olur


    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    hocam köpeği seviyorsan,ihtiyaçlarını karşılayabileceğini düşünüyorsan.al köpeği besle.yok safkanmış yok kırmaymış bunlar önemli şeyler değil.

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branimir
    Branimir's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2010
    Erkek

    Valla ben ek olarak köpek ticareti yapıyorum daha önce forumda bi konuda daha geçmişti muhabbeti deneyimlerime dayanarak söyliyeyim gördüğüm kadarıyla yanılmıyorsam bu hayvan bir husky kırması. malamute olma ihtimali düşük burun yapısı çok ince malamutelerde daha büyük kafa ve burun yapısı olur tüyleri daha sık ve daha kabarıktır.Tam olarak ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız işinde usta bir veterinere götürün derim.Ama bu kalitedeki resimlerden anladığım kadarıyla safkan diyemem.

    Yavruyken güzel görünebiliyor köpekler ama büyüdükçe safkan olmadığını daha iyi anlarsınız :) Ayrıca o boynundaki ip o köpeğe göre biraz kaba kalmış, özensiz bi bakım var gibi? umarım yanılıyorumdur.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Ozden bunu yazdı:
    -----------------------------

    Valla ben ek olarak köpek ticareti yapıyorum daha önce forumda bi konuda daha geçmişti muhabbeti deneyimlerime dayanarak söyliyeyim gördüğüm kadarıyla yanılmıyorsam bu hayvan bir husky kırması. malamute olma ihtimali düşük burun yapısı çok ince malamutelerde daha büyük kafa ve burun yapısı olur tüyleri daha sık ve daha kabarıktır.Tam olarak ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız işinde usta bir veterinere götürün derim.Ama bu kalitedeki resimlerden anladığım kadarıyla safkan diyemem.

    Yavruyken güzel görünebiliyor köpekler ama büyüdükçe safkan olmadığını daha iyi anlarsınız :) Ayrıca o boynundaki ip o köpeğe göre biraz kaba kalmış, özensiz bi bakım var gibi? umarım yanılıyorumdur.


    -----------------------------

    Özensiz bakım var tabi hayvanın boynunda zincir var tüyleri döküyo..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albayrak_89
    albayrak_89's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Bende 1.5 yaşında çiftleşme zamanı çoktan gelmiş safkan husky mevcut damat arıyorum yavruda vericem duyrulur!


    Tarih aptalların adıyla doludur.
Toplam Hit: 4016 Toplam Mesaj: 29