Bu Nasıl Bir Diş Ağrısı?
-
Hocalar birkaç gün önce 20lik diş ağrılarını çekmeye başladım. Ama namussuz nasıl birşeyse aynı zamanda 38.5 derece ateş, ağzımda 4 tane aft, boğaz ağrısı yaptı. Sizde böyle ağrılar çekiyor musunuz/çektiniz mi? 4 tane majezik ile zor duruyorum ayakta.
-
arkadaş bir kere bile diş ağrısı çekmedim yemin ederim canım çekiyo ya şu diş ağrısını nasıl bişi acaba
-
Çürükten ötürü çekmiştim bilirim, o ağrıdan dolayı 2 gün 2 gece uyumadım, zaman nasıl geçti anlamadım hatta uyuşmuyordu da. Geçmiş olsun hocam, mazejik iyi kesiyor normalde ama yayılmış bir çürük ya da ağrı varsa etkisi pek hissedilmez.
-
Antibiyotik ile apranax forte alırsan rahatlatır hocam.
Sabah çektirmeye git hocam 20 lik diş ağrısı kötü olur hem kulağın ağrır hem başın çok geçmiş olsun.
Tuzlu suyla gargara yap o da çok rahatlatır.
CAgAtAy tarafından 04/Tem/13 03:52 tarihinde düzenlenmiştir -
KaRaKuLe bunu yazdı
arkadaş bir kere bile diş ağrısı çekmedim yemin ederim canım çekiyo ya şu diş ağrısını nasıl bişi acaba
Insallah cekersın O zaman en kısa zamanda bu kadar ısteklısın :D:D:D:D dişin agrısa gene ıyı dırek kafana vuruyor agrısı.
-
Mylitta bunu yazdı
Hocalar birkaç gün önce 20lik diş ağrılarını çekmeye başladım. Ama namussuz nasıl birşeyse aynı zamanda 38.5 derece ateş, ağzımda 4 tane aft, boğaz ağrısı yaptı. Sizde böyle ağrılar çekiyor musunuz/çektiniz mi? 4 tane majezik ile zor duruyorum ayakta.
Usta git çektir.. kokuda yapar o diş şimdi .. bakalım doktor cekıcekmı bence hıc zaman kaybetmeden gıt doktora gecmıs olsun
-
h2run bunu yazdıMylitta bunu yazdı
Hocalar birkaç gün önce 20lik diş ağrılarını çekmeye başladım. Ama namussuz nasıl birşeyse aynı zamanda 38.5 derece ateş, ağzımda 4 tane aft, boğaz ağrısı yaptı. Sizde böyle ağrılar çekiyor musunuz/çektiniz mi? 4 tane majezik ile zor duruyorum ayakta.
Usta git çektir.. kokuda yapar o diş şimdi .. bakalım doktor cekıcekmı bence hıc zaman kaybetmeden gıt doktora gecmıs olsun
O dişi normal diş hekimi çekemez zaten çekerse de çektirme çene cerrahına git.
10 saniye de 2 tane 20lik dişi çekiyor namıssızlar
-
Nasıl koku yapıyor varya, ceset yemişim sanki a.k problem şurda diş daha çıkmadı. Böyle yarım yamalak ucu gözüküyor. onu nasıl çekecek ki?
-
Mylitta bunu yazdı
Nasıl koku yapıyor varya, ceset yemişim sanki a.k problem şurda diş daha çıkmadı. Böyle yarım yamalak ucu gözüküyor. onu nasıl çekecek ki?
Hocam sen yarın hemen diş hastanesine gidiyorsun oradan sana çene cerrahını ayarlıyorlar.
Cerrah o dişi oradan çıkarıyor.
-
CAgAtAy bunu yazdıMylitta bunu yazdı
Nasıl koku yapıyor varya, ceset yemişim sanki a.k problem şurda diş daha çıkmadı. Böyle yarım yamalak ucu gözüküyor. onu nasıl çekecek ki?
Hocam sen yarın hemen diş hastanesine gidiyorsun oradan sana çene cerrahını ayarlıyorlar.
Cerrah o dişi oradan çıkarıyor.
Hoca 20 lira para var cebimde kucaklamasınlar, sigorta var gerçi ama?
-
Mylitta bunu yazdıCAgAtAy bunu yazdıMylitta bunu yazdı
Nasıl koku yapıyor varya, ceset yemişim sanki a.k problem şurda diş daha çıkmadı. Böyle yarım yamalak ucu gözüküyor. onu nasıl çekecek ki?
Hocam sen yarın hemen diş hastanesine gidiyorsun oradan sana çene cerrahını ayarlıyorlar.
Cerrah o dişi oradan çıkarıyor.
Hoca 20 lira para var cebimde kucaklamasınlar, sigorta var gerçi ama?
fakülteye git hocam biraz pahalı fakat sigorta karşılar.
Bir de ekşi sözlükten diş ağrısı yazılarını oku onuları okudukça diş ağrın geçecek göreceksin ;)
