Bu Nasıl Oldu ?
-
La o birşey mi ki.. Bir ara gom player kullanıyordum.Atıyorum bir video açtım ve yarısına geldim kapattım.Daha sonra o videoyu tekrar açtığımda gom player aynı yerden devam ettiriyordu.Nasıl olduğunu ayarlarından bulmuştum ama şimdi hatırlamıyorum.
Toplam Hit: 2379 Toplam Mesaj: 22
