Bu Nedir Hocalar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    Bu şerefsizin yazıları bugün italyan gazetesinde yayınlanabiliyorsa  yarın da türk gazetelerinin birinde yazılarını görürseniz şaşırmayın....

    Derhal bunun önüne geçmek lazımdır..


    xxx
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    5 yıl sonra sadece örgüt kurmaktan yeniden yargılanıcak buraya da yazıyorum ve örgüt kurmaktan pişmaklık yasasına 1 yıla kadar çıkar toplam 6 sene..


    Merhabaaaaa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Hacı Adam Ha Özgür Ha Değil

    Gene Emir Vereceği Kişilere Ulaşıyor

    Gene NEFES alıyor :| 


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S-E-R-H-A-T
    S-E-R-H-A-T's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    walla bende adamın yerinde olsam imralıyı isterdim..

    dağda bayırda can tehlikesi var. Türkiyeyi geçtim, dış güçler Türkiyeyi karıştırmak için adamı öldürebilirdi.

    yada istihbarat örgütleri. onu geçtim kendi adamları bile öldürebilirdi, psikopata bağlayıp.

    o ne yaptı?

    dünyanın en güvenli ordusuna sıgındı

    en çok korunabilecegi türkiye. ve onu en iyi koruyabilecek ordu tsk.

    bi düşünün bakalım. dünyanın baska neresinde olsaydı bukadar güvende olabilirdi?

    bende olsam çek imralıya derdim..

    fena göte geliyoruz ülkecek..

    du bakalım..


    şeyini şeyettiğimin şeyi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    S-E-R-H-A-T bunu yazdı:
    -----------------------------

    walla bende adamın yerinde olsam imralıyı isterdim..

    dağda bayırda can tehlikesi var. Türkiyeyi geçtim, dış güçler Türkiyeyi karıştırmak için adamı öldürebilirdi.

    yada istihbarat örgütleri. onu geçtim kendi adamları bile öldürebilirdi, psikopata bağlayıp.

    o ne yaptı?

    dünyanın en güvenli ordusuna sıgındı

    en çok korunabilecegi türkiye. ve onu en iyi koruyabilecek ordu tsk.

    bi düşünün bakalım. dünyanın baska neresinde olsaydı bukadar güvende olabilirdi?

    bende olsam çek imralıya derdim..

    fena göte geliyoruz ülkecek..

    du bakalım..


    -----------------------------

     

     

    senin orduya garezinmi var , anliyamadim ?

     

    Amerika ocalani simgelestirdi , gucu Akp sayesinde barzani ve talabaniye verdi. Talabani ve barzaniyi suriye bile tanimazken , bizimkiler , obama nin istedigi ile , irakla(talabanide vardi ) beraber  pkkaya karsi  ortak calisma  imzaladilar. Talabanin ne oldugunu hepimiz biliyoruz , hangi sifatla irak devletini temsil ettigini . O sefersizin kadrosunda , apo nun damadi Osman Ocalanda var. 33 askeri sehit eden kopek .

     

    Pkk bitti diyenlerede gotumle guluyorum , pkk bitmedi ! sadece pkknin askeri kanadindan  , amerikanin kurmaya calistigi profesyonel irak ordusu , pesmergeye gecisler var !

    pesmergenin Mossat basta olmak uzre bir cok devlet tarafindan o bolgede egitildigini de biliyoruz .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Böyle giderse bırak köşe yazarını 12.Cumhurbaşkanı bile olur.


    Avukat/Hukukçu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S-E-R-H-A-T
    S-E-R-H-A-T's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    S-E-R-H-A-T bunu yazdı:
    -----------------------------

    walla bende adamın yerinde olsam imralıyı isterdim..

    dağda bayırda can tehlikesi var. Türkiyeyi geçtim, dış güçler Türkiyeyi karıştırmak için adamı öldürebilirdi.

    yada istihbarat örgütleri. onu geçtim kendi adamları bile öldürebilirdi, psikopata bağlayıp.

    o ne yaptı?

    dünyanın en güvenli ordusuna sıgındı

    en çok korunabilecegi türkiye. ve onu en iyi koruyabilecek ordu tsk.

    bi düşünün bakalım. dünyanın baska neresinde olsaydı bukadar güvende olabilirdi?

    bende olsam çek imralıya derdim..

    fena göte geliyoruz ülkecek..

    du bakalım..

     


    -----------------------------

     

     

    senin orduya garezinmi var , anliyamadim ?

     

    Amerika ocalani simgelestirdi , gucu Akp sayesinde barzani ve talabaniye verdi. Talabani ve barzaniyi suriye bile tanimazken , bizimkiler , obama nin istedigi ile , irakla(talabanide vardi ) beraber  pkkaya karsi  ortak calisma  imzaladilar. Talabanin ne oldugunu hepimiz biliyoruz , hangi sifatla irak devletini temsil ettigini . O sefersizin kadrosunda , apo nun damadi Osman Ocalanda var. 33 askeri sehit eden kopek .

     

    Pkk bitti diyenlerede gotumle guluyorum , pkk bitmedi ! sadece pkknin askeri kanadindan  , amerikanin kurmaya calistigi profesyonel irak ordusu , pesmergeye gecisler var !

    pesmergenin Mossat basta olmak uzre bir cok devlet tarafindan o bolgede egitildigini de biliyoruz .


    -----------------------------

     

    tekrar baştan oku anlarsın.

    diyorum ki o it için en iyi ve güvenli yer tsk nın koruması altına girip kendi örgütünü yönetmek.

    şuan öyle degilmi?

    koskoca tsk koruyor onu. kim ne yapabilir ona orda? hiçkimse..

    dünyada onu buladar koruyabilecek bir yer ve ordu yok.

    adam niye şikayet etsin? ben olsam onun yerinde bende teslim olur imralıya giderdim.

    can tehlikesi yok bişey yok. koskoca tsk koruyor. ohhh.

     

    edit: ayrıca yazdıklarının çoğu yanlış şimdi okudum.

    osman ocalan aponun damadı degil kardeşi. apo yakalandıktan sonra liderlik yarışına girdi, kaybedince kaçtı talabaniye sıgındı. 33 erimizi şehid eden ise şemdin sakık. şuan d.bakır e tipi kapalı cezaevinde. 


    şeyini şeyettiğimin şeyi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Aklı sıra Türkiye'yi AB'ye şikayet ederek kendine pay çıkarma çabasında. 

     

    Zırvaladıklarını buradan okuyabilirsiniz:

    http://www.firatnews.com/index.php?rupel=nuce&nuceID=19870

     

    Edit: Bazı müridlerimiz bu köpeğin ne diyeceğini merak etmiş. Verdiğim link il manifesto gazetesinde bugün çıkmış olan köşe yazısının Türkçeleştirilmiş kopyasıdır.

     


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Konuşsun bakalım ne diycek ermeni dölü o... çocuqu

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Anasını avradının gölgesinde amuda kaldırdığımın dölüü ne diyecek acep ? bu sığırı konuşturan hükümet bişey yapmazsa bu halk ne diyecek acep merak ederem...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
Toplam Hit: 3212 Toplam Mesaj: 21