Bu Nedir Hocalar ?
-
Bu şerefsizin yazıları bugün italyan gazetesinde yayınlanabiliyorsa yarın da türk gazetelerinin birinde yazılarını görürseniz şaşırmayın....
Derhal bunun önüne geçmek lazımdır..
-
5 yıl sonra sadece örgüt kurmaktan yeniden yargılanıcak buraya da yazıyorum ve örgüt kurmaktan pişmaklık yasasına 1 yıla kadar çıkar toplam 6 sene..
-
Hacı Adam Ha Özgür Ha Değil
Gene Emir Vereceği Kişilere Ulaşıyor
Gene NEFES alıyor :|
-
walla bende adamın yerinde olsam imralıyı isterdim..
dağda bayırda can tehlikesi var. Türkiyeyi geçtim, dış güçler Türkiyeyi karıştırmak için adamı öldürebilirdi.
yada istihbarat örgütleri. onu geçtim kendi adamları bile öldürebilirdi, psikopata bağlayıp.
o ne yaptı?
dünyanın en güvenli ordusuna sıgındı
en çok korunabilecegi türkiye. ve onu en iyi koruyabilecek ordu tsk.
bi düşünün bakalım. dünyanın baska neresinde olsaydı bukadar güvende olabilirdi?
bende olsam çek imralıya derdim..
fena göte geliyoruz ülkecek..
du bakalım..
-
S-E-R-H-A-T bunu yazdı:
-----------------------------
walla bende adamın yerinde olsam imralıyı isterdim..
dağda bayırda can tehlikesi var. Türkiyeyi geçtim, dış güçler Türkiyeyi karıştırmak için adamı öldürebilirdi.
yada istihbarat örgütleri. onu geçtim kendi adamları bile öldürebilirdi, psikopata bağlayıp.
o ne yaptı?
dünyanın en güvenli ordusuna sıgındı
en çok korunabilecegi türkiye. ve onu en iyi koruyabilecek ordu tsk.
bi düşünün bakalım. dünyanın baska neresinde olsaydı bukadar güvende olabilirdi?
bende olsam çek imralıya derdim..
fena göte geliyoruz ülkecek..
du bakalım..
-----------------------------senin orduya garezinmi var , anliyamadim ?
Amerika ocalani simgelestirdi , gucu Akp sayesinde barzani ve talabaniye verdi. Talabani ve barzaniyi suriye bile tanimazken , bizimkiler , obama nin istedigi ile , irakla(talabanide vardi ) beraber pkkaya karsi ortak calisma imzaladilar. Talabanin ne oldugunu hepimiz biliyoruz , hangi sifatla irak devletini temsil ettigini . O sefersizin kadrosunda , apo nun damadi Osman Ocalanda var. 33 askeri sehit eden kopek .
Pkk bitti diyenlerede gotumle guluyorum , pkk bitmedi ! sadece pkknin askeri kanadindan , amerikanin kurmaya calistigi profesyonel irak ordusu , pesmergeye gecisler var !
pesmergenin Mossat basta olmak uzre bir cok devlet tarafindan o bolgede egitildigini de biliyoruz .
-
Böyle giderse bırak köşe yazarını 12.Cumhurbaşkanı bile olur.
-
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
S-E-R-H-A-T bunu yazdı:
-----------------------------
walla bende adamın yerinde olsam imralıyı isterdim..
dağda bayırda can tehlikesi var. Türkiyeyi geçtim, dış güçler Türkiyeyi karıştırmak için adamı öldürebilirdi.
yada istihbarat örgütleri. onu geçtim kendi adamları bile öldürebilirdi, psikopata bağlayıp.
o ne yaptı?
dünyanın en güvenli ordusuna sıgındı
en çok korunabilecegi türkiye. ve onu en iyi koruyabilecek ordu tsk.
bi düşünün bakalım. dünyanın baska neresinde olsaydı bukadar güvende olabilirdi?
bende olsam çek imralıya derdim..
fena göte geliyoruz ülkecek..
du bakalım..
-----------------------------senin orduya garezinmi var , anliyamadim ?
Amerika ocalani simgelestirdi , gucu Akp sayesinde barzani ve talabaniye verdi. Talabani ve barzaniyi suriye bile tanimazken , bizimkiler , obama nin istedigi ile , irakla(talabanide vardi ) beraber pkkaya karsi ortak calisma imzaladilar. Talabanin ne oldugunu hepimiz biliyoruz , hangi sifatla irak devletini temsil ettigini . O sefersizin kadrosunda , apo nun damadi Osman Ocalanda var. 33 askeri sehit eden kopek .
Pkk bitti diyenlerede gotumle guluyorum , pkk bitmedi ! sadece pkknin askeri kanadindan , amerikanin kurmaya calistigi profesyonel irak ordusu , pesmergeye gecisler var !
pesmergenin Mossat basta olmak uzre bir cok devlet tarafindan o bolgede egitildigini de biliyoruz .
-----------------------------tekrar baştan oku anlarsın.
diyorum ki o it için en iyi ve güvenli yer tsk nın koruması altına girip kendi örgütünü yönetmek.
şuan öyle degilmi?
koskoca tsk koruyor onu. kim ne yapabilir ona orda? hiçkimse..
dünyada onu buladar koruyabilecek bir yer ve ordu yok.
adam niye şikayet etsin? ben olsam onun yerinde bende teslim olur imralıya giderdim.
can tehlikesi yok bişey yok. koskoca tsk koruyor. ohhh.
edit: ayrıca yazdıklarının çoğu yanlış şimdi okudum.
osman ocalan aponun damadı degil kardeşi. apo yakalandıktan sonra liderlik yarışına girdi, kaybedince kaçtı talabaniye sıgındı. 33 erimizi şehid eden ise şemdin sakık. şuan d.bakır e tipi kapalı cezaevinde.
-
Aklı sıra Türkiye'yi AB'ye şikayet ederek kendine pay çıkarma çabasında.
Zırvaladıklarını buradan okuyabilirsiniz:
http://www.firatnews.com/index.php?rupel=nuce&nuceID=19870
Edit: Bazı müridlerimiz bu köpeğin ne diyeceğini merak etmiş. Verdiğim link il manifesto gazetesinde bugün çıkmış olan köşe yazısının Türkçeleştirilmiş kopyasıdır.
-
Konuşsun bakalım ne diycek ermeni dölü o... çocuqu
-
Anasını avradının gölgesinde amuda kaldırdığımın dölüü ne diyecek acep ? bu sığırı konuşturan hükümet bişey yapmazsa bu halk ne diyecek acep merak ederem...
