Bu Oyunu Hatırlayan Mürid ?
-
http://www.oyunlaradasi.com/oyun/zeka-oyunlari/bantumi.html
nostalji oldu :)
-
SinusX bunu yazdı
3310 satan var mı ben almayı düşünüyorum :D
buyur hocam:
http://m.aliexpress.com/item/504654133.html -
rappermcs bunu yazdı
oyunun mantığı hatırladığım kadarıyla bir sen oynuyordun bir makina. eğer senin taraftaki kutulardan birini sıfırlarsan karşındakinin tüm sayılarını kendi hanene yazdırıyordun. Atıyorum bir hucrende 1 kaldı onu alıp yan hücreye koyduğunda 0 olan hucrenin karşısındaki (rakibinin hücresi) kaç sayı varsa hepsi senin hanene geliyordu. deli rekorlar kırardım olum ben bunda :)
ekleme:
Mesela yukarıdaki resimde el simgesinin olduğu hücreyi alıyorsun 5 adet sola doğru teker teker 5 hamlede bırakıyorsun. sırayla herkes aynı şekilde istediği hücreyi alıp sıra sıra diğer hücrelere bırakıyorsun.
Aldığın 5 in yanındaki 6 artıyor 7 oluyor
onun yanındaki 1 artıyor 2 oluyor
ortadaki 2 artıyor 3 oluyor.
karşıdaki 1. ve 2. sıradaki 6 lar 7 oluyor.
Hemen hemen anlatmışsın hocam bende biraz ekleme yapıyım ordaki kutular birer saksı ve içerisindede ne kadar tohum olduğu yazıyor ve amaç hepsini sağdaki büyük saksıda toplamak. bir saksıya tıkladığında içindeki tohumları birer birer yanındaki saksılara aktarıyor artarsa rakibin saksısına koyuyor. tüm tohumları kendi saksına koyup büyük saksınada bir tane tohum koyarsan bir el daha oynama hakkı kazanıyosun -
wordros bunu yazdırappermcs bunu yazdı
oyunun mantığı hatırladığım kadarıyla bir sen oynuyordun bir makina. eğer senin taraftaki kutulardan birini sıfırlarsan karşındakinin tüm sayılarını kendi hanene yazdırıyordun. Atıyorum bir hucrende 1 kaldı onu alıp yan hücreye koyduğunda 0 olan hucrenin karşısındaki (rakibinin hücresi) kaç sayı varsa hepsi senin hanene geliyordu. deli rekorlar kırardım olum ben bunda :)
hımm bi 3310 bulmam lazım ama 3310 değilmiydi hangi telefonda vardı.
3310da yoktu bu oyun
