Bu Şartlarda Veriler Kurtarılır Mı?
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------@mobydick64
Programı hiç kullandın mı veya bulduğun yerde çok övülüyor mu :G
-----------------------------valla ben tüm porno arşivimi bununla geri getirdim.. olayın ciddiyetini sen düşün artık.. :)
bende bunu kullandım ozaman. sadece kolaylık olsun diye link verdim gezginlerden
-
Tamam teşekkür. Nitrous'un verdiği program işe yaramazsa bunu da deneyeceğim..
-
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------mamii bunu yazdı:
-----------------------------@mobydick64
Programı hiç kullandın mı veya bulduğun yerde çok övülüyor mu :G
-----------------------------valla ben tüm porno arşivimi bununla geri getirdim.. olayın ciddiyetini sen düşün artık.. :)
bende bunu kullandım ozaman. sadece kolaylık olsun diye link verdim gezginlerden
-----------------------------Tamam çok teşekkürler.
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------@Nitrous
Allah razı olsun kardeş. İndiriyorum. Eğer bulabilirse verilerimi dile benden. O derece önemli bir konu :)
-----------------------------ne diyelim mamii inş kurtarmanı vede sağlığını dilerim başka birşeyde dilemem: )
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Programin adi o hoca , Get Data Back NTFS tahribat.com/forumsearch.asp de arat.-----------------------------
hemşo adamın diski fat'sa da kurtarır mı? fatsa derken fat demek istedim Fatsa değil :)
-
oldukça faydalı bir başlık olacak eğer sorunu yaşayan arkadaş sonuca ulaşırsa
programları denedikten sonra hangisiyle sonuca ulaştığını buradan yazarsan çok iyi olur
dip not olarak ben bilgisayardan anlıyorum, sorunları hallederim tarzı verilen sözler her daim başa bela olur, tecrübeyle sabittir
-
muhder bunu yazdı:
-----------------------------oldukça faydalı bir başlık olacak eğer sorunu yaşayan arkadaş sonuca ulaşırsa
programları denedikten sonra hangisiyle sonuca ulaştığını buradan yazarsan çok iyi olur
dip not olarak ben bilgisayardan anlıyorum, sorunları hallederim tarzı verilen sözler her daim başa bela olur, tecrübeyle sabittir
-----------------------------Tamam programların sonuçlarını yazarım. Olay öyle gelişmedi. Yani ben bilgisayardan anlıyorum deyp de almadım. Bir anda konu açıldı ve bana kaldı :)
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------muhder bunu yazdı:
-----------------------------oldukça faydalı bir başlık olacak eğer sorunu yaşayan arkadaş sonuca ulaşırsa
programları denedikten sonra hangisiyle sonuca ulaştığını buradan yazarsan çok iyi olur
dip not olarak ben bilgisayardan anlıyorum, sorunları hallederim tarzı verilen sözler her daim başa bela olur, tecrübeyle sabittir
-----------------------------Tamam programların sonuçlarını yazarım. Olay öyle gelişmedi. Yani ben bilgisayardan anlıyorum deyp de almadım. Bir anda konu açıldı ve bana kaldı :)
-----------------------------demek istediğim de bundan ibaretti zaten
bir şey anlamadan insan kendisini bilgisayarla karşı karşıya buluyor
insanın kendi bilgisayarı olursa sorun yok, isterse anakart yansın, monitör patlasın
ancak başkasının bilgisayarı olunca işin stresi gerçekten ivmeli bir şekilde artıyor
kolay gelsin tekrardan
-
"D:\" Sürücünün sadece NTFS dosya tablosu kayboldu ise sorun küçük çaplıdır, ancak; Diskin "D:\" Manyetik alanı üzerine fiziksel olarak yazma girişimi olduysa ozaman giden verilerin 100% ünü asla geri bekleme, yangından ne kurtarsan kârdır.
-
şimdi şöyle oluyo eğer üzerine birşey yazmadıysan verilerin çok büyük bir bölümü hatta hepsi kurtarılabilir. benim sana tavsiye edeceğim program file scavenger.
bu programı indir kur tam sürümünü kur ama trial falan kurarsan olmuyo yavşaklık yapıyo hepsini kurtarmıyo. neyse konumuza dönelim kurdukdan sonra step1 sekmesinden lesson in kısmında kurtarıcaan harddiski seç ondan sonra da search for aynı kalsın * yani daha sonra mode kısmından da long u seç taratmaya başlat yaklaşık bi beş on saat sürecek ama :D ondan sonra ikinci sekmeye gel recover kısmına dosyaları kaydedeceğin yeri belirle ve ok de bütün verilerin eksiksiz bir şekilde kurtarılmıştır. gazan mubarek olsun.. :)
-
bende 4 gb lık kıngton usb bellket wardı. bunun içinde nokia Text Message Editor uzantılı pc suit yoluyla alıdgım. yaklaşık
10.000 mesajım. wardı.bunların yanda msn loglarımda wardı bunlar yanlıskla sılındı ve daha sonradan usbye 4 5 kere dolup
bosaltıldı. tekrar bu mesajları ve logları kurtarabilirmiyim. program olarak arkadaşların verdikleri işe yarar mı
