folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Şartlarda Veriler Kurtarılır Mı?



Bu Şartlarda Veriler Kurtarılır Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    @mobydick64

    Programı hiç kullandın mı veya bulduğun yerde çok övülüyor mu :G


    -----------------------------

    valla ben tüm porno arşivimi bununla geri getirdim.. olayın ciddiyetini sen düşün artık.. :)

    bende bunu kullandım ozaman. sadece kolaylık olsun diye link verdim gezginlerden


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek
    Tamam teşekkür. Nitrous'un verdiği program işe yaramazsa bunu da deneyeceğim..

    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    mobydick64 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    @mobydick64

    Programı hiç kullandın mı veya bulduğun yerde çok övülüyor mu :G


    -----------------------------

    valla ben tüm porno arşivimi bununla geri getirdim.. olayın ciddiyetini sen düşün artık.. :)

    bende bunu kullandım ozaman. sadece kolaylık olsun diye link verdim gezginlerden


    -----------------------------

    Tamam çok teşekkürler.


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Nitrous

    Allah razı olsun kardeş. İndiriyorum. Eğer bulabilirse verilerimi dile benden. O derece önemli bir konu :)

    -----------------------------

     

    ne diyelim mamii inş kurtarmanı vede sağlığını dilerim başka birşeyde dilemem: ) 

     

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Programin adi o hoca , Get Data Back NTFS tahribat.com/forumsearch.asp de arat.

    ----------------------------- 

    hemşo adamın diski fat'sa da kurtarır mı? fatsa derken fat  demek istedim Fatsa  değil :) 


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhder
    muhder's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2009
    Erkek

    oldukça faydalı bir başlık olacak eğer sorunu yaşayan arkadaş sonuca ulaşırsa

    programları denedikten sonra hangisiyle sonuca ulaştığını buradan yazarsan çok iyi olur

    dip not olarak ben bilgisayardan anlıyorum, sorunları hallederim tarzı verilen sözler her daim başa bela olur, tecrübeyle sabittir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    muhder bunu yazdı:
    -----------------------------

    oldukça faydalı bir başlık olacak eğer sorunu yaşayan arkadaş sonuca ulaşırsa

    programları denedikten sonra hangisiyle sonuca ulaştığını buradan yazarsan çok iyi olur

    dip not olarak ben bilgisayardan anlıyorum, sorunları hallederim tarzı verilen sözler her daim başa bela olur, tecrübeyle sabittir


    -----------------------------

    Tamam programların sonuçlarını yazarım. Olay öyle gelişmedi. Yani ben bilgisayardan anlıyorum deyp de almadım. Bir anda konu açıldı ve bana kaldı :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhder
    muhder's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2009
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhder bunu yazdı:
    -----------------------------

    oldukça faydalı bir başlık olacak eğer sorunu yaşayan arkadaş sonuca ulaşırsa

    programları denedikten sonra hangisiyle sonuca ulaştığını buradan yazarsan çok iyi olur

    dip not olarak ben bilgisayardan anlıyorum, sorunları hallederim tarzı verilen sözler her daim başa bela olur, tecrübeyle sabittir


    -----------------------------

    Tamam programların sonuçlarını yazarım. Olay öyle gelişmedi. Yani ben bilgisayardan anlıyorum deyp de almadım. Bir anda konu açıldı ve bana kaldı :)


    -----------------------------

    demek istediğim de bundan ibaretti zaten

    bir şey anlamadan insan kendisini bilgisayarla karşı karşıya buluyor

    insanın kendi bilgisayarı olursa sorun yok, isterse anakart yansın, monitör patlasın

    ancak başkasının bilgisayarı olunca işin stresi gerçekten ivmeli bir şekilde artıyor

    kolay gelsin tekrardan

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PatriotCracker
    PatriotCracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2009
    Erkek
    "D:\" Sürücünün sadece NTFS dosya tablosu kayboldu ise sorun küçük çaplıdır, ancak; Diskin "D:\" Manyetik alanı üzerine fiziksel olarak yazma girişimi olduysa ozaman giden verilerin 100% ünü asla geri bekleme, yangından ne kurtarsan kârdır.

    -------- Dünya kadar malın olacağına fındık kadar beynin olsun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    şimdi şöyle oluyo eğer üzerine birşey yazmadıysan verilerin çok büyük bir bölümü hatta hepsi kurtarılabilir. benim sana tavsiye edeceğim program file scavenger.

    bu programı indir kur tam sürümünü kur ama trial falan kurarsan olmuyo yavşaklık yapıyo hepsini kurtarmıyo. neyse konumuza dönelim kurdukdan sonra step1 sekmesinden lesson in kısmında kurtarıcaan harddiski seç ondan sonra da search for aynı kalsın * yani daha sonra mode kısmından da long u seç taratmaya başlat yaklaşık bi beş on saat sürecek ama :D ondan sonra ikinci sekmeye gel recover kısmına dosyaları kaydedeceğin yeri belirle ve ok de bütün verilerin eksiksiz bir şekilde kurtarılmıştır. gazan mubarek olsun.. :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    bende 4 gb lık kıngton usb bellket wardı. bunun içinde nokia Text Message Editor uzantılı pc suit yoluyla alıdgım. yaklaşık

    10.000 mesajım. wardı.bunların yanda msn loglarımda wardı bunlar yanlıskla sılındı ve daha sonradan usbye 4 5 kere dolup

    bosaltıldı. tekrar bu mesajları ve logları kurtarabilirmiyim. program olarak arkadaşların verdikleri işe yarar mı


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
Toplam Hit: 3758 Toplam Mesaj: 27