Bu Sene Kazandığım Yere Gitmezsem Ne Olur ?
-
retrem bunu yazdı:
-----------------------------
gitmek istememe sebebin tam olarak neydi?
kilometrelerse izmirden orduya gidicem sözlüm hariç destek olan bir allahın kuluda yok (:
-----------------------------yer fark etmiyor ama destek olan konusunda yanlızım
-
okul puanı 0.15'le çarpılırken kazandığın halde gitmessen, sonraki yıl kaysayın 0.075'e düşüyor...
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
retrem bunu yazdı:
-----------------------------
gitmek istememe sebebin tam olarak neydi?
kilometrelerse izmirden orduya gidicem sözlüm hariç destek olan bir allahın kuluda yok (:
-----------------------------yer fark etmiyor ama destek olan konusunda yanlızım
-----------------------------
hayatta bir yer edineceksen üniversite mezunu damgası yemiş olarak et.çalış yada çalışma bişeyleri başar yada başarma.
eğer lise mezunu olmak bir statüyse üstüne çıkmaya bak. yada üniversite mezunu olmak bir statüyse gücüm yetiyor diyebiliyosan bidaha oku
gitmezsen seneye daha çok çalışman gerekecek 1 senede ömründen yedin aklını kullanıp git dostm bak artık yalnız değilsin sana destek oluyorum (: -
retrem bunu yazdı:
-----------------------------
gitmek istememe sebebin tam olarak neydi?
kilometrelerse izmirden orduya gidicem sözlüm hariç destek olan bir allahın kuluda yok (:
-----------------------------hocam ben qeçen sene izmirden orduya qitmiştim . Ordu üniversitesi hanqi kampüs gideceğin yer ?
-
bu sefer teğet geçmez dağıtırsın şanzımanı. Yatay, dikey, iç bükey.. geçişle bin bir şekilde bölümde değiştirebilirsin zaten,
git kayıt yaptır.
-
kafadan 40 puan gider olm
-
2 sene kaybedersn sonrada askere alırlar zaten.
