Bu Sistemle Ne Oynarım ?
-
oyun
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
oyun
-----------------------------
Hadi be ? oyun bile oynayabilirmiyim ? -
doom (dos version)
-
Hocam geri zekalımısınız ?
-
Cs oynarsın hocam.
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
oyun
-----------------------------
Hadi be ? oyun bile oynayabilirmiyim ?
-----------------------------sana değildir sitemim dostum alınma
-
nfs world online... gayet iyi oynarsın. tabi en yüksek çözünürlükte değil. gayet güzel oyun. tabi netin kopmuyorsa :|
-
ben de mario diyeyim de tam olsun
mario..
-
nfs world en boktan sistemde bile çalışır nasıl mı.adamlar öyle bir ayar koymuş ki görünümü nfs serisinin ilk oyunu gibi ya da en son cıkmıs oyunu gibi yapabiliyorsun.
senin için hocam işlemci kötü yaw aklıma bişey gelmedi ama oluyorsa red alert felan oyna
-
oyun türünü söyle sana oyun önereyim
edit:işlemci biraz üzdü.unut gitsin
