Bu Sistemle Ne Oynarım ?
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
AsilKan bunu yazdı:
-----------------------------
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
çiftetelli
-----------------------------İyi ihtimal.
-----------------------------tek telle oynarsa kasmaz ama
-----------------------------tek telli de tipi bozuk görüküyo.
çift telli ye al çözünürlüğü düşür 640*480 iyi olur zannımca
-
pes
torchlight
far cry
-
VagaTroy bunu yazdı:
-----------------------------
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
AsilKan bunu yazdı:
-----------------------------
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
çiftetelli
-----------------------------İyi ihtimal.
-----------------------------tek telle oynarsa kasmaz ama
-----------------------------tek telli de tipi bozuk görüküyo.
çift telli ye al çözünürlüğü düşür 640*480 iyi olur zannımca
-----------------------------titreşim sırasındaki fps değerini düşür ayarlar>görüntü>fps sekmesinden daha yüksek çözünürlükle de oynarsın, 640*480'de eziyet çekmeye gerek yok.
-
Giresun karşılama :D
-
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------
Giresun karşılama :D
-----------------------------gecen bı oynuyoz bı oynyrz sorma hoca :D yurtta gıresunlu arkadas varda ogretıyodu :D
-
cevapları okudukça tiksindim hepinizden.
-
hocam ne tür oyunlar seviyorsun bilmiyorum ama san andreasa kadar gta serisini, carbona kadar nfs serisini çok rahat oynarsın, half life-counterstrike oynarsın, cod serisinin şimdiye kadarki tüm oyunlarını oynarsın (modern warfare'ler ve world at war için düşük ayarlar lazım tabi), imkanın varsa bi işlemci değişimiyle günümüz oyunlarını çok güzel oynarsın aslında.
-
Bravo, ortam s*kmek bu olsa gerek.
-
işlemciyi en azından dual core yap, hemen hemen tüm oyunları oynarsın.
-
hawx 1
