folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Sorun Dvd-RW Denmi ?



Bu Sorun Dvd-RW Denmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek


    -----------------------------
    Arkadaşım ben firmware güncellemesi ile sorunu hallettim.. :D üstelik cihazın yazma hızıda arttı...:D:D:D

    Alalı bayağı olduğu için en fazla 8x ile yazıyordu şimdi 16x yazdı bilmiyorum belki dahada hızlanmış olabilir (20x gibi) :D
    Sende bir dene istersen...


    -----------------------------
    Arkadaşım, medyaları yazdırma hızını yazıcından ziyade medyalar belirler. Aynı tip yazıcıda farklı medyalar kullandığın taktirde kaliteli meydalarda 8x te yazabiliyorken daha kalitesiz medyaları 4x te ancak yazdırabilirsin.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
Toplam Hit: 1936 Toplam Mesaj: 12