Bu Sorun Dvd-RW Denmi ?
-
-----------------------------
Arkadaşım ben firmware güncellemesi ile sorunu hallettim.. :D üstelik cihazın yazma hızıda arttı...:D:D:DAlalı bayağı olduğu için en fazla 8x ile yazıyordu şimdi 16x yazdı bilmiyorum belki dahada hızlanmış olabilir (20x gibi) :D
Sende bir dene istersen...
-----------------------------
Arkadaşım, medyaları yazdırma hızını yazıcından ziyade medyalar belirler. Aynı tip yazıcıda farklı medyalar kullandığın taktirde kaliteli meydalarda 8x te yazabiliyorken daha kalitesiz medyaları 4x te ancak yazdırabilirsin.
Toplam Hit: 1936 Toplam Mesaj: 12
