Bu Taşıma Nasıl Yapılıyor??
-
http://www.google.com.tr/ig
Buraya girin daha sonra bir modülü tutun ve sürükleyin.Bu nasıl yapılıyor ? Aspde ihtiyacım var.
-
asp de bilmiyorum da php de yapılır bu
-
ajax hacım bu.
-
ajax olabilitesi yuksek... google zaten ajaxa bayiliyor.
-
şimdi ajax mı gerekiyor ?Pff
Aspde kullanılır değil mi?Ajax konusunda en ufak bir bilgim yok :-/
-
http://www.prototypejs.org/
http://moofx.mad4milk.net/
al frameworkleri orada...
-
ajax zaten javascript gibin bise... extra bisey yuklemene falan gerek yok. sanildigi kadar zor deil ajax.
bide Google Web ToolKit diye arama yap istersen..
ve
http://www.dhtmlgoodies.com/index.html?page=dragDrop linkteki scrtipleri bi incele, hepsinin demolarida var...
-
ajax çok güzel birşey yaw bütün merak ettikleirm facebooktaki mesajlaşma falan ajaxmış demek
http://www.dhtmlgoodies.com/scripts/modal-message/demo-modal-message.html
bunu istiyordum.Şimdi yeni bir dile başlayacağım sanırsam.
-
asp.net te de yapilabilir...
webpartlar konusuna bi göz atmani tavsiye ederim.
asp de yapilir mi bilmiyorum ama..
-
:'(((((((((((((((
asp net demeyin hocalar yaw.Çok karışık geliyor.Aspyi zor zar kavrıyorum.Devam etmek istiyorum yeni yeni anlamaya başladım.
Sanıyorum asp, ajax ile devam edicem.
İStediğim şey şu yeşil(ana renk) , mavi, gri vs.. gibi 4-5 renk olacak.Üyeler site durumunu kendilerine göre seçecekler.Daha sonra siteye girip yazı tipleirni ayarlayabilecekler.Verdana falan filan.Yine isteidkleri gibi.
Yazı fantazi olabilir ama renk ve modül işi gerek.Modül işindede isteidkleri yere götürecekler yani sağ sol, üst-alt gibi.
Bu ajaxsızda olur fakat linklerle şunla bunla.Zorlana bilirim.ÜStelik ortasını dğeiştireceğiz sitenin yalnız ortasındaki yazı komple site yükleniyor.PErformans açısından zaman kaybı.
Bilmiyoruma raştırıcam belki ajaxsa bile ihtiyacım olmaz.
-
