Bu Torojanmı Eset Görmedi????
-
manfolder bunu yazdı:
-----------------------------s.a birisi link attı .indirdim.torojan oldugu kesin ama eset görmedi birde siz bakın. aman tıklamayın büyük ihtimal torojan.....
http://rapidshare.com/files/263658099/Showcam.EXE.html
-----------------------------Torojan diye bi virüs henüz çıkmadığı için antivirüsün görmemesi doğal (:
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
esetten kastınız eset smart security programı mı ? onu kullanmayın diyorsanız nod32 de kullanmayın diyorsunuz demektir çünkü virüs altyapısı ve çalışma prensipleri birebir, ne oldu yahu hayırdır bir zamanlar nod32 fırtınası kopardı herkes nod32 önerirdi ?
(anketteki çubuklar kopyalayınca eşitlendi oranlara bakabilirsiniz.)Anket
Hangi Antivirusu Kullaniyorsunuz? Avast 
11% Avira Antivirus 
7% Eset Nod32 
38% Kaspersky 
31% Norton 
3% Trend Micro 
2% Diger 
7%
-----------------------------anket doğru ama o eskidendi. eskisi kadar kaliteli değil nod 32 be hala kullanıyorum ama kullanım oranı çok düştü . Belli başlı nedenleri var tabi ama acil çıkıyom sana tavsıyem nod 32 ye benım gıbı sıkı sıkıya bağlı bir psikopat değilsen alternatıflerı kullanmaya başla .
-
Ölümüne F-PROT :D. O her türlü torojanı (!) ı görüyo.
-
Antivirüs Versiyon Son Güncelleştirme Sonuç a-squared 4.5.0.24 2009.08.04 Backdoor.Win32.Poison!IK AhnLab-V3 5.0.0.2 2009.08.04 - AntiVir 7.9.0.240 2009.08.04 TR/Dropper.Gen Antiy-AVL 2.0.3.7 2009.08.04 Backdoor/Win32.Poison.gen Authentium 5.1.2.4 2009.08.03 - Avast 4.8.1335.0 2009.08.04 - AVG 8.5.0.406 2009.08.04 BackDoor.Generic11.AFQR BitDefender 7.2 2009.08.04 - CAT-QuickHeal 10.00 2009.08.04 - ClamAV 0.94.1 2009.08.04 - Comodo 1864 2009.08.04 Backdoor.Win32.Poison.~KAV DrWeb 5.0.0.12182 2009.08.04 - eTrust-Vet 31.6.6657 2009.08.04 - F-Prot 4.4.4.56 2009.08.03 - F-Secure 8.0.14470.0 2009.08.04 Backdoor.Win32.Poison.ahea Fortinet 3.120.0.0 2009.08.04 - GData 19 2009.08.04 - Ikarus T3.1.1.64.0 2009.08.04 Backdoor.Win32.Poison Jiangmin 11.0.800 2009.08.04 Backdoor/Poison.ame K7AntiVirus 7.10.810 2009.08.04 - Kaspersky 7.0.0.125 2009.08.04 Backdoor.Win32.Poison.ahea McAfee 5697 2009.08.03 BackDoor-CEP.svr McAfee+Artemis 5697 2009.08.03 BackDoor-CEP.svr McAfee-GW-Edition 6.8.5 2009.08.04 Trojan.Dropper.Gen Microsoft 1.4903 2009.08.04 - NOD32 4305 2009.08.04 - Norman 6.01.09 2009.08.04 - nProtect 2009.1.8.0 2009.08.04 - Panda 10.0.0.14 2009.08.04 - PCTools 4.4.2.0 2009.08.04 - Prevx 3.0 2009.08.04 High Risk System Back Door Rising 21.41.14.00 2009.08.04 - Sophos 4.44.0 2009.08.04 - Sunbelt 3.2.1858.2 2009.08.04 - Symantec 1.4.4.12 2009.08.04 - TheHacker 6.3.4.3.375 2009.08.01 - TrendMicro 8.950.0.1094 2009.08.04 - VBA32 3.12.10.9 2009.08.04 - ViRobot 2009.8.4.1867 2009.08.04 - VirusBuster 4.6.5.0 2009.08.04 - Ýlave Bilgiler File size: 160125 bytes MD5...: 0c423f4eeb3f7a224207b3d73e2eaad5 SHA1..: 56594be5366fd8a0b4da5e212fb37a3bbe4b24a3 SHA256: 8be57a1dde0978b2cd5be1059a58e7b6039e931d7738970e7b0b0a8c3d96aeb5 ssdeep: 1536:hsUvndVTUP0CIZR2G1l51FA2kEd13UfJ7Esz5QQlG3weHLaEKwY3lKg:yUv
ndOP0DZRLDPFFd14zlG5raNwpgPEiD..: - TrID..: File type identification
Win32 Executable Microsoft Visual Basic 6 (90.9%)
Win32 Executable Generic (6.1%)
Generic Win/DOS Executable (1.4%)
DOS Executable Generic (1.4%)
Autodesk FLIC Image File (extensions: flc, fli, cel) (0.0%)PEInfo: PE Structure information
( base data )
entrypointaddress.: 0x1520
timedatestamp.....: 0x4a3a8456 (Thu Jun 18 18:15:50 2009)
machinetype.......: 0x14c (I386)
( 3 sections )
name viradd virsiz rawdsiz ntrpy md5
.text 0x1000 0x7018 0x8000 5.50 162fe8a3f8f0c4e202a71ac59ffda88e
.data 0x9000 0x498 0x1000 0.00 620f0b67a91f7f74151bc5be745b7110
.rsrc 0xa000 0x1c3e4 0x1d000 5.97 2eb31824f50d7c3b59bd744681f3edd5
( 1 imports )
> MSVBVM60.DLL: _CIcos, _adj_fptan, __vbaVarMove, __vbaVarVargNofree, __vbaAryMove, __vbaFreeVar, __vbaStrVarMove, __vbaFreeVarList, _adj_fdiv_m64, _adj_fprem1, __vbaRecAnsiToUni, __vbaSetSystemError, __vbaHresultCheckObj, _adj_fdiv_m32, __vbaAryDestruct, __vbaOnError, __vbaObjSet, _adj_fdiv_m16i, _adj_fdivr_m16i, __vbaRefVarAry, _CIsin, __vbaErase, __vbaVarZero, __vbaChkstk, EVENT_SINK_AddRef, __vbaAryConstruct2, -, DllFunctionCall, _adj_fpatan, __vbaRedim, __vbaRecUniToAnsi, EVENT_SINK_Release, __vbaNew, _CIsqrt, EVENT_SINK_QueryInterface, __vbaExceptHandler, __vbaStrToUnicode, _adj_fprem, _adj_fdivr_m64, __vbaFPException, -, __vbaUbound, __vbaStrVarVal, -, _CIlog, __vbaNew2, __vbaVar2Vec, _adj_fdiv_m32i, _adj_fdivr_m32i, __vbaStrCopy, -, __vbaFreeStrList, _adj_fdivr_m32, _adj_fdiv_r, -, -, __vbaI4Var, __vbaAryLock, __vbaStrToAnsi, -, _CIatan, __vbaAryCopy, __vbaStrMove, __vbaCastObj, _allmul, _CItan, __vbaUI1Var, __vbaAryUnlock, _CIexp, __vbaI4ErrVar, __vbaFreeObj, __vbaFreeStr
( 0 exports )PDFiD.: - RDS...: NSRL Reference Data Set
-Prevx info: <a href='http://info.prevx.com/aboutprogramtext.asp?PX5=6C6947BF7D6B98B271C0020D763C1C007D9FEC4A' target='_blank'>http://info.prevx.com/aboutprogramtext.asp?PX5=6C6947BF7D6B98B271C0020D763C1C007D9FEC4A</a> sonuclar burda eseti hemen sileyim
-
Kaspersky ı tek geçiçeksin bu konularda haa pc yi kasarmı kasabilir sistemin ii değilse :D
-
Dark_Elf bunu yazdı:
-----------------------------
Ölümüne F-PROT :D. O her türlü torojanı (!) ı görüyo.
-----------------------------F-Prot 4.4.4.56 2009.08.03 - ama bak f-prot da görmemıs torojan ı :D temiz dıyor virustotal da :D
-
sonuç olarak kullanabileceğimiz en iyi antivirüs nedir??
-
nod32 kullanıyordum uzun süredir bir problem yaşamadım ama geçen gün bulaşan iframe virüsünü yakalayamadı mal :| günceldi evet :| eset smart security kurup temizlettim arada bir sysinspector ile yokluyorum bir problem yok :)
-
HacKeR_tr bunu yazdı:
-----------------------------
sonuç olarak kullanabileceğimiz en iyi antivirüs nedir??
-----------------------------sadece antivirüs ile hiç bir şey yapamazsın, kendin bilinçli olmadıktan sonra gerekirse 3 tane hede ile korun yine eskisinden farksız olur...
demek istediğim gerekirse av kullanma ama bilinçli ol...
hijackthis i ama her şeye öneririm =)))
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------HacKeR_tr bunu yazdı:
-----------------------------
sonuç olarak kullanabileceğimiz en iyi antivirüs nedir??
-----------------------------sadece antivirüs ile hiç bir şey yapamazsın, kendin bilinçli olmadıktan sonra gerekirse 3 tane hede ile korun yine eskisinden farksız olur...
demek istediğim gerekirse av kullanma ama bilinçli ol...
hijackthis i ama her şeye öneririm =)))
-----------------------------mesela ben bilmediğim kaynaktan bişi indirmem herkesten dosya almam :W
antivirüs kullanmam ama kullancaksan kis takıl derim
