Bu Torojanmı Eset Görmedi????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    manfolder bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a birisi link attı .indirdim.torojan oldugu kesin ama eset görmedi birde siz bakın. aman tıklamayın büyük ihtimal torojan.....

    http://rapidshare.com/files/263658099/Showcam.EXE.html


    -----------------------------

    Torojan diye bi virüs henüz çıkmadığı için antivirüsün görmemesi doğal (:


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fast_boy
    fast_boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2009
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    esetten kastınız eset smart security programı mı ? onu kullanmayın diyorsanız nod32 de kullanmayın diyorsunuz demektir çünkü virüs altyapısı ve çalışma prensipleri birebir, ne oldu yahu hayırdır bir zamanlar nod32 fırtınası kopardı herkes nod32 önerirdi ?

    (anketteki çubuklar kopyalayınca eşitlendi oranlara bakabilirsiniz.)

    Anket

    Hangi Antivirusu Kullaniyorsunuz?
    Avast
    11%
    Avira Antivirus
    7%
    Eset Nod32
    38%
    Kaspersky
    31%
    Norton
    3%
    Trend Micro
    2%
    Diger
    7%

    -----------------------------

    anket doğru ama o eskidendi. eskisi kadar kaliteli değil nod 32 be hala kullanıyorum ama kullanım oranı çok düştü . Belli başlı nedenleri var tabi ama acil çıkıyom sana tavsıyem nod 32 ye benım gıbı sıkı sıkıya bağlı bir psikopat değilsen alternatıflerı kullanmaya başla . 


    ...............................................
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Elf
    Dark_Elf's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    Ölümüne F-PROT :D. O her türlü torojanı (!) ı görüyo.

    my name is nigga # köprü altında çakdım sürtüğe vurdum mala inlettim ortalığı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    AntivirüsVersiyonSon GüncelleştirmeSonuç
    a-squared4.5.0.242009.08.04Backdoor.Win32.Poison!IK
    AhnLab-V35.0.0.22009.08.04-
    AntiVir7.9.0.2402009.08.04TR/Dropper.Gen
    Antiy-AVL2.0.3.72009.08.04Backdoor/Win32.Poison.gen
    Authentium5.1.2.42009.08.03-
    Avast4.8.1335.02009.08.04-
    AVG8.5.0.4062009.08.04BackDoor.Generic11.AFQR
    BitDefender7.22009.08.04-
    CAT-QuickHeal10.002009.08.04-
    ClamAV0.94.12009.08.04-
    Comodo18642009.08.04Backdoor.Win32.Poison.~KAV
    DrWeb5.0.0.121822009.08.04-
    eTrust-Vet31.6.66572009.08.04-
    F-Prot4.4.4.562009.08.03-
    F-Secure8.0.14470.02009.08.04Backdoor.Win32.Poison.ahea
    Fortinet3.120.0.02009.08.04-
    GData192009.08.04-
    IkarusT3.1.1.64.02009.08.04Backdoor.Win32.Poison
    Jiangmin11.0.8002009.08.04Backdoor/Poison.ame
    K7AntiVirus7.10.8102009.08.04-
    Kaspersky7.0.0.1252009.08.04Backdoor.Win32.Poison.ahea
    McAfee56972009.08.03BackDoor-CEP.svr
    McAfee+Artemis56972009.08.03BackDoor-CEP.svr
    McAfee-GW-Edition6.8.52009.08.04Trojan.Dropper.Gen
    Microsoft1.49032009.08.04-
    NOD3243052009.08.04-
    Norman6.01.092009.08.04-
    nProtect2009.1.8.02009.08.04-
    Panda10.0.0.142009.08.04-
    PCTools4.4.2.02009.08.04-
    Prevx3.02009.08.04High Risk System Back Door
    Rising21.41.14.002009.08.04-
    Sophos4.44.02009.08.04-
    Sunbelt3.2.1858.22009.08.04-
    Symantec1.4.4.122009.08.04-
    TheHacker6.3.4.3.3752009.08.01-
    TrendMicro8.950.0.10942009.08.04-
    VBA323.12.10.92009.08.04-
    ViRobot2009.8.4.18672009.08.04-
    VirusBuster4.6.5.02009.08.04-
    Ýlave Bilgiler
    File size: 160125 bytes
    MD5...: 0c423f4eeb3f7a224207b3d73e2eaad5
    SHA1..: 56594be5366fd8a0b4da5e212fb37a3bbe4b24a3
    SHA256: 8be57a1dde0978b2cd5be1059a58e7b6039e931d7738970e7b0b0a8c3d96aeb5
    ssdeep: 1536:hsUvndVTUP0CIZR2G1l51FA2kEd13UfJ7Esz5QQlG3weHLaEKwY3lKg:yUv
    ndOP0DZRLDPFFd14zlG5raNwpg
    PEiD..: -
    TrID..: File type identification
    Win32 Executable Microsoft Visual Basic 6 (90.9%)
    Win32 Executable Generic (6.1%)
    Generic Win/DOS Executable (1.4%)
    DOS Executable Generic (1.4%)
    Autodesk FLIC Image File (extensions: flc, fli, cel) (0.0%)
    PEInfo: PE Structure information

    ( base data )
    entrypointaddress.: 0x1520
    timedatestamp.....: 0x4a3a8456 (Thu Jun 18 18:15:50 2009)
    machinetype.......: 0x14c (I386)

    ( 3 sections )
    name viradd virsiz rawdsiz ntrpy md5
    .text 0x1000 0x7018 0x8000 5.50 162fe8a3f8f0c4e202a71ac59ffda88e
    .data 0x9000 0x498 0x1000 0.00 620f0b67a91f7f74151bc5be745b7110
    .rsrc 0xa000 0x1c3e4 0x1d000 5.97 2eb31824f50d7c3b59bd744681f3edd5

    ( 1 imports )
    > MSVBVM60.DLL: _CIcos, _adj_fptan, __vbaVarMove, __vbaVarVargNofree, __vbaAryMove, __vbaFreeVar, __vbaStrVarMove, __vbaFreeVarList, _adj_fdiv_m64, _adj_fprem1, __vbaRecAnsiToUni, __vbaSetSystemError, __vbaHresultCheckObj, _adj_fdiv_m32, __vbaAryDestruct, __vbaOnError, __vbaObjSet, _adj_fdiv_m16i, _adj_fdivr_m16i, __vbaRefVarAry, _CIsin, __vbaErase, __vbaVarZero, __vbaChkstk, EVENT_SINK_AddRef, __vbaAryConstruct2, -, DllFunctionCall, _adj_fpatan, __vbaRedim, __vbaRecUniToAnsi, EVENT_SINK_Release, __vbaNew, _CIsqrt, EVENT_SINK_QueryInterface, __vbaExceptHandler, __vbaStrToUnicode, _adj_fprem, _adj_fdivr_m64, __vbaFPException, -, __vbaUbound, __vbaStrVarVal, -, _CIlog, __vbaNew2, __vbaVar2Vec, _adj_fdiv_m32i, _adj_fdivr_m32i, __vbaStrCopy, -, __vbaFreeStrList, _adj_fdivr_m32, _adj_fdiv_r, -, -, __vbaI4Var, __vbaAryLock, __vbaStrToAnsi, -, _CIatan, __vbaAryCopy, __vbaStrMove, __vbaCastObj, _allmul, _CItan, __vbaUI1Var, __vbaAryUnlock, _CIexp, __vbaI4ErrVar, __vbaFreeObj, __vbaFreeStr

    ( 0 exports )
    PDFiD.: -
    RDS...: NSRL Reference Data Set
    -
    Prevx info: <a href='http://info.prevx.com/aboutprogramtext.asp?PX5=6C6947BF7D6B98B271C0020D763C1C007D9FEC4A' target='_blank'>http://info.prevx.com/aboutprogramtext.asp?PX5=6C6947BF7D6B98B271C0020D763C1C007D9FEC4A</a>

     

    sonuclar burda eseti hemen sileyim


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    Kaspersky ı tek geçiçeksin bu konularda haa pc yi kasarmı kasabilir sistemin ii değilse :D

    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Dark_Elf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ölümüne F-PROT :D. O her türlü torojanı (!) ı görüyo.
    -----------------------------

    F-Prot4.4.4.562009.08.03-

     

    ama bak f-prot da görmemıs torojan ı :D temiz dıyor virustotal da :D


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    sonuç olarak kullanabileceğimiz en iyi antivirüs nedir??

    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    nod32 kullanıyordum uzun süredir bir problem yaşamadım ama geçen gün bulaşan iframe virüsünü yakalayamadı mal :| günceldi evet :| eset smart security kurup temizlettim arada bir sysinspector ile yokluyorum bir problem yok :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------
    sonuç olarak kullanabileceğimiz en iyi antivirüs nedir??
    -----------------------------

    sadece antivirüs ile hiç bir şey yapamazsın, kendin bilinçli olmadıktan sonra gerekirse 3 tane hede ile korun yine eskisinden farksız olur...

    demek istediğim gerekirse av kullanma ama bilinçli ol...

    hijackthis i ama her şeye öneririm =)))


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Yeah bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------
    sonuç olarak kullanabileceğimiz en iyi antivirüs nedir??
    -----------------------------

    sadece antivirüs ile hiç bir şey yapamazsın, kendin bilinçli olmadıktan sonra gerekirse 3 tane hede ile korun yine eskisinden farksız olur...

    demek istediğim gerekirse av kullanma ama bilinçli ol...

    hijackthis i ama her şeye öneririm =)))


    -----------------------------

     

    mesela ben bilmediğim kaynaktan bişi indirmem herkesten dosya almam :W

    antivirüs kullanmam ama kullancaksan kis takıl derim 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 5624 Toplam Mesaj: 33