Bu Torojanmı Eset Görmedi????
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------Dark_Elf bunu yazdı:
-----------------------------
Ölümüne F-PROT :D. O her türlü torojanı (!) ı görüyo.
-----------------------------F-Prot 4.4.4.56 2009.08.03 - ama bak f-prot da görmemıs torojan ı :D temiz dıyor virustotal da :D
-----------------------------
F-Prot'un aq sana bişi olmasın . Ben onu şakasına söledim :D -
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------eset neyi gördü ki :|
Avira rulz
-----------------------------
onunda görmediği yok biraz bokunu çıkartıyor afedersin
-----------------------------
ben memnunum nigga pcmide kasmıyor pek
Toplam Hit: 5628 Toplam Mesaj: 33
