Bu Xp Beni Kanser Edecek.
-
her hangi hata alıyormusun? durduk yere devre dışımı oluyor?
-
durduk yere küt diye gidior ses. Hata mata hiç bişi çıkmıyor ortaya.
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
durduk yere küt diye gidior ses. Hata mata hiç bişi çıkmıyor ortaya.
-----------------------------system32 içersinde audiosrv.dll varmı?
varsa onu başka xpden al kendi bilgisayarındakıyla değişdir.
yoksa oluşdur
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
durduk yere küt diye gidior ses. Hata mata hiç bişi çıkmıyor ortaya.
-----------------------------system32 içersinde audiosrv.dll varmı?
varsa onu başka xpden al kendi bilgisayarındakıyla değişdir.
yoksa oluşdur
-----------------------------Xp kullanıyorsan atarmısın hacı rapide bi yere ?
yada Xp kullanan bir hayır sever mürid yollayabilirmi şu dalgayı bana ?
-
çözdüm a.k
Windows hizmetlerdeki windows ses dalgası otomatikti. Onu elle yaptım sorun kalktı ortadan. Bir daha dur diyene kadar durmuyor. Vay a.k bir haftadır beynim durdu. Şu siktiğim şeyini yapmak son anda aklıma geliyor.
Olsun ama bu vesileyle iyi bir virus temizliği yapmış oldum böyle kandırayım bari kendimi :D
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
çözdüm a.k
Windows hizmetlerdeki windows ses dalgası otomatikti. Onu elle yaptım sorun kalktı ortadan. Bir daha dur diyene kadar durmuyor. Vay a.k bir haftadır beynim durdu. Şu siktiğim şeyini yapmak son anda aklıma geliyor.
Olsun ama bu vesileyle iyi bir virus temizliği yapmış oldum böyle kandırayım bari kendimi :D
-----------------------------:)) hayırlı olsun
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
çözdüm a.k
Windows hizmetlerdeki windows ses dalgası otomatikti. Onu elle yaptım sorun kalktı ortadan. Bir daha dur diyene kadar durmuyor. Vay a.k bir haftadır beynim durdu. Şu siktiğim şeyini yapmak son anda aklıma geliyor.
Olsun ama bu vesileyle iyi bir virus temizliği yapmış oldum böyle kandırayım bari kendimi :D
-----------------------------:)) hayırlı olsun
-----------------------------eyvallah :d
