Bu XP Tavsiye Ederim
-
Okumalısın!!!
orjinal xp kullanıyordum sürekli donma sürekli hata mesajı gönder gönderme penceresi sonra yarım saatte açılır yarım saatte kapanır gereksin çalışan onca program pcyi kasıyordu kaldırdım 129 mb olan bu xpyi kurdum ne hata mesajı ne kasma ne donma hiç bişey yok ve MSDN Tabanlı Orjinal SP3'tür. hiç bi programı tanımamazlık yapmadı yazıcıyı bile yükledim tam bir kullanım için tasarlanmış sağ tuş menüye gizli dosyaları göster/gösterme ve uzantıyı gizle/göster ve komut penceresini aç şıkları eklenmiş bilgisayarımı sağ tıklayınca deneyim masası msconfig regedit aygıt yöneticisi hizmetler şıkları eklenmiş görev yöneticisinde işlemler sekmesine baktıgımda CPU kullanım oranları alayı 0 gösteriyor 10 dikada kuruluyor ve açılma ve panama süresi 10 saniyeyi geçmiyor daha ne istersiniz kimedia player yok isterseniz kurun ama ben gomplayer kurdum kurulurken şifre istemiyor HDD bölüm seçiorsun sonra arkana yaslanıyorsun 10 sonra kurulmuş oluyor
aklıma gelen bunlar soru sormak isteyen olurda yardımcı olurum çünkü herkesin kullanmasını istiyorum ekran görüntü isteyen olursa koyarım
XP Professional
Rar'lı boyut:127 MB
Rar'sız boyut:144 MB
Sorun çıkmaması için ISO dosyasını düşük hızda kaliteli bir cdye yazdırınız.http://rapidshare.com/files/128981598/LiteXP.By.Morning.TnC.Team.rar.html
-
bi denerim bakalım nasılmış birde linux kurucam
-
yok bilader linux kurma boşa zaman harcarsın xpnin indisini çıktısını bilioruz linux apayrı bişey bulaşma
-
neden bulaşmasınki kardeşim, ögrenmek güzel biseydir. hepsini denesin,tartsın,bicsin en son hangisinde karar kılıcagına kendi karar versin.
Hiç bulaşma mantıgıyla Hiç ögrenemeyiz..
-
dogru sölüyorsunda bulaşanlardan biri olarak hiiiiç tavsiye etmem sadece apayrı bi sistem oldugunu söyledim kayda deger bi fark olsa amenna yok
-
bi ekran görüntüsü atarmısın hoca.
-


Ekran Görüntüsü
-
peki service pack olayı filan nasıl bunda ? kurabiliyormuyuz ? update cekebiliyormu ?
-
ben uptadeyi kapattım yani denemedim ama en son msn 9 çıktı onu kurdum hata filen vermedi güncelleme gerekli de demedi.
MSDN Tabanlı Orjinal SP3'tür sonradan entegre edilmemiş
-
ok anladım kardeş neyse ben bi kuraiimde bende yorumumu yaparım.
-
linux tan soğutmayalım insanları, linux rulaz :W
hayal gücünüzü zorlayın, özgürlüğün tadını çıkartın :P =)
