Bu XP Tavsiye Ederim
-
Orj win warken ne işiniz war 129 mblık windowsla :) Btw o saydığın hataların alayı kullanıcı hatasıdır, hata gönderden çok şikayetçiysen hata gösterimlerini kapat vs
-
deca hocam niye öle diyorsun ki orj.xp HDD kapladıgı yer 1 gb ı geçiyor+yüklenmesi 1 saat+açılıp kapanması 1 dakkayı geçiyor+bitmek bilmeye güncellemeler+aniden kapanan ie8+donup kalan wmp11+başlat menüsünde gereksin onca secenek+arka planda gereksiz çalışan onca program
orj.xp genele sunulmuş sistem buysa kişiselleştirilmiş ve daha pratik hale getirilmiş
-
abi onu yapmanın başka yolu yok mu yapan yapmış ? kurulu sürüme ekleme gibi bi yol ?
-
decameron bunu yazdı:
-----------------------------
Orj win warken ne işiniz war 129 mblık windowsla :) Btw o saydığın hataların alayı kullanıcı hatasıdır, hata gönderden çok şikayetçiysen hata gösterimlerini kapat vs
-----------------------------ben bu xp'nin ingilizce sürümünü (by experience) zaten kullanıyordum. tnctr.com da bu xp'yi bulunca bir de tr olunca
direk çektim...
ne işe yarar derseniz, sanal pc'ye kurarsanız bunu, her türlü program denemesini yapabilirsiniz...
yapabileceğin şey saymakla bitmez. ben genelde virüslü oldugundan şüphelendiğim dosyaları ilk bunda denerim...
tnctr.com da bir sürü xp türevi var kontrol edebilirsiniz... adamlar günde 1 xp çıkarıyolar nerdeyse...
Not: reklam amaçlı yazmıyorum, gerçekten güzel bi site.
-
virtual machine kurdum nete girmiyor :W
dll hatası bile verdi hatta :W
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------virtual machine kurdum nete girmiyor :W
dll hatası bile verdi hatta :W
-----------------------------vmware kullanıyosan Install vmware tools diye bişi var onu kurcaksın...
sanırım o zaman düzelir. ama kurmadan da çalışıyo olması lazım.
edit: ben vmware de kurdum herbi skmi yapıom :D
-
yok virtualbox kullanıyorum da mühim değil neyse :W
zaten hep sorun yaşamışımdır win ile nete girerken...
ethernet driver ı diye bir şey olur mu ya =))
-
vmware edin derim biyerlerden... gerçekten diğer sanallaştırma programlarına göre daha kullanışlı.
misal dosyayı kendi xp'den sürükleyip sanal pc'ye atabiliyosun... başka hiçbirinde böle bi özellik görmedim.. varsada bilmiom
virtual pc 2004 2007 , virtualbox, QEMU, hepsini kullandım. vmware hepsinin ortasında kullanışlı optimum bi program.
vmware lite sürümü var 50 mblık bi kurulum biyerden edin derim ben
-
virtualbox tan memnunum ya onla bir sorunum yok, sağol =)
