Bu XP Tavsiye Ederim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Orj win warken ne işiniz war 129 mblık windowsla :) Btw o saydığın hataların alayı kullanıcı hatasıdır, hata gönderden çok şikayetçiysen hata gösterimlerini kapat vs

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    deca hocam niye öle diyorsun ki orj.xp HDD kapladıgı yer 1 gb ı geçiyor+yüklenmesi 1 saat+açılıp kapanması 1 dakkayı geçiyor+bitmek bilmeye güncellemeler+aniden kapanan ie8+donup kalan wmp11+başlat menüsünde gereksin onca secenek+arka planda gereksiz çalışan onca  program

    orj.xp genele sunulmuş sistem buysa kişiselleştirilmiş ve daha pratik hale getirilmiş


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Salu3
    Salu3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    abi onu yapmanın başka yolu yok mu yapan yapmış ? kurulu sürüme ekleme gibi bi yol ?

    Tren odun seçmez hacı abi...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tLG
    tLG's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    decameron bunu yazdı:
    -----------------------------
    Orj win warken ne işiniz war 129 mblık windowsla :) Btw o saydığın hataların alayı kullanıcı hatasıdır, hata gönderden çok şikayetçiysen hata gösterimlerini kapat vs
    -----------------------------

     

    ben bu xp'nin ingilizce sürümünü (by experience) zaten kullanıyordum. tnctr.com da bu xp'yi bulunca bir de tr olunca

    direk çektim...

     

    ne işe yarar derseniz, sanal pc'ye kurarsanız bunu, her türlü program denemesini yapabilirsiniz...

    yapabileceğin şey saymakla bitmez. ben genelde virüslü oldugundan şüphelendiğim dosyaları ilk bunda denerim...

    tnctr.com da bir sürü xp türevi var kontrol edebilirsiniz... adamlar günde 1 xp çıkarıyolar nerdeyse...

    Not: reklam amaçlı yazmıyorum, gerçekten güzel bi site. 


    "Geri geri çıkarken, biiip biiip sesi çıkaran araçların seslerini zil sesi yapmayı sevenlerin buluşma noktası" diye bi grup açsam katılır mısın lan feysbuk"ta?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    virtual machine kurdum nete girmiyor :W

    dll hatası bile verdi hatta :W

     


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tLG
    tLG's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek
    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    virtual machine kurdum nete girmiyor :W

    dll hatası bile verdi hatta :W

     


    -----------------------------

     

    vmware kullanıyosan Install vmware tools diye bişi var onu kurcaksın...

    sanırım o zaman düzelir. ama kurmadan da çalışıyo olması lazım.

    edit: ben vmware de kurdum herbi skmi yapıom :D 


    "Geri geri çıkarken, biiip biiip sesi çıkaran araçların seslerini zil sesi yapmayı sevenlerin buluşma noktası" diye bi grup açsam katılır mısın lan feysbuk"ta?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    yok virtualbox kullanıyorum da mühim değil neyse :W

    zaten hep sorun yaşamışımdır win ile nete girerken...

    ethernet driver ı diye bir şey olur mu ya =))


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tLG
    tLG's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    vmware edin derim biyerlerden... gerçekten diğer sanallaştırma programlarına göre daha kullanışlı.

    misal dosyayı kendi xp'den sürükleyip sanal pc'ye atabiliyosun... başka hiçbirinde böle bi özellik görmedim.. varsada bilmiom

    virtual pc 2004 2007 , virtualbox, QEMU, hepsini kullandım. vmware hepsinin ortasında kullanışlı optimum bi program.

    vmware lite sürümü var 50 mblık bi kurulum biyerden edin derim ben 


    "Geri geri çıkarken, biiip biiip sesi çıkaran araçların seslerini zil sesi yapmayı sevenlerin buluşma noktası" diye bi grup açsam katılır mısın lan feysbuk"ta?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    virtualbox tan memnunum ya onla bir sorunum yok, sağol =)

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
Toplam Hit: 2551 Toplam Mesaj: 20