Bu Yapan İnsanmı ?
-
oha a.k bunu da gördük
-
içerde verirler hakkını avucuna merak etmeyin ;)
-
Arkadaşlar bu konuyu açmazdım ama bi ucundan banada dokundu
olayı kısaca anlatayım
Lise yıllarımda marmaris te okuyorum ve ailem olmadığı için babamın bi tanıdığının yanında kalıyorum ve bnmle kalan 1 eleman daha var aynı yaştayız tabi 16,17 yaşımızın verdiği bi abazalık var.Ben hafta sonları eve gidiyorum pazartesi sabah geliyorum haftanın 3 gecesi evde yokum Bi hafta sonu Bu bnm oda arkadaşı eve 6 yaşında erkek çocugunu alıyo top vercem bahanesiyle çocukta geliyo tabi ve ne yazıkki çocuğa arkadan tecavüz ediyo :@:@:@ çocuk evine gidip ailesine ötüyo polisler gelmiş evden almışlar bizim sapığı doğru cezaevine....... tek bildiğim bu kadar başkada bi haber gelmedi
tek bildiğim söledikleri cezaevinden çıkınca travesti olur. diyolar
saygılar.....
-
aga bu adamın kökünde vardır ipnelik buadamın sülalesini kesecenn karısını diğer aile fertlerini de dilimleyip timsahlara yem yapacan hiç yoktan hayvanların midesini doyurmuş olurlar ....saklıyolar bide polis araştırma yapmasa kızını kuma olarakkk kullanacak beyinsiz insanlarrr bunların gibi niceler vardır kim bilir
-
Ölelerin Şerrinden Allaha sığınmak lazım... Nefsi ve iradesine hiç hakım olamayanlar anca böyle bir iğrencliği yapar...onu bunu bırak cocugun be o senın..kanından bı parca nasıl bole seytana uyup yapabıldıki ?... yuh dıyorum baskada demıyorum..
-
bunu hücreye atmazlar umarım. aslında yağlı kazık olsa keşke.. yağlı kazık paklar bu şerefsizi osmanlıda yağlı kazığın uzmanı olmuş adamlar kazığı öyle bi sokuolarki 1 hafta götünde o kazıkla gezebiliyo daha sonra kazığı çıkardığın iç organlar dağılıyo ve anında nalları dikiyo bunada böyle bişey uygun olur
-
insanın haya perdesi yırtılmaya görsün, yapmaktan çekineceği hiç birşey yoktur.
" haktan sonra sapıklıktan başka ne var?"(Hacı Bektaşi Veli-makalat)
-
öncelikle bunu yapan insan değ-il tabiki buna insan diyemeyeyiz zaten la adam 13 yaşındaki kızına sarkarmı yaw bu ne terbiyesizlik
