folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Yapan İnsanmı ?



Bu Yapan İnsanmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    oha a.k bunu da gördük
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    içerde verirler hakkını avucuna merak etmeyin ;)

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    Arkadaşlar bu konuyu açmazdım ama bi ucundan banada dokundu

    olayı kısaca anlatayım

    Lise yıllarımda marmaris te okuyorum ve ailem olmadığı için babamın bi tanıdığının yanında kalıyorum ve bnmle kalan 1 eleman daha var aynı yaştayız tabi 16,17  yaşımızın verdiği bi abazalık var.Ben hafta sonları eve gidiyorum pazartesi sabah geliyorum haftanın 3 gecesi evde yokum Bi hafta sonu Bu bnm oda arkadaşı eve 6 yaşında erkek çocugunu alıyo top vercem bahanesiyle çocukta geliyo tabi ve ne yazıkki çocuğa arkadan tecavüz ediyo :@:@:@  çocuk evine gidip ailesine ötüyo polisler gelmiş evden almışlar bizim sapığı doğru cezaevine....... tek bildiğim bu kadar başkada bi haber gelmedi

    tek bildiğim söledikleri cezaevinden çıkınca travesti olur. diyolar

    saygılar.....

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    galip
    galip's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek
    aga bu adamın kökünde vardır ipnelik buadamın sülalesini kesecenn  karısını diğer aile fertlerini de  dilimleyip timsahlara yem yapacan hiç yoktan hayvanların midesini doyurmuş olurlar ....saklıyolar bide polis araştırma yapmasa  kızını kuma olarakkk kullanacak beyinsiz  insanlarrr bunların gibi niceler vardır kim  bilir

    üç yıl kapımda baktığımım köpeğim memati bile terk etti gitti.2013 çok şey öğrendim çok şey kaybettim >>>(((:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Ölelerin Şerrinden Allaha sığınmak lazım... Nefsi ve iradesine hiç hakım olamayanlar anca böyle bir iğrencliği yapar...onu bunu bırak cocugun be o senın..kanından bı parca nasıl bole seytana uyup yapabıldıki ?... yuh dıyorum baskada demıyorum..

    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    bunu hücreye atmazlar umarım. aslında yağlı kazık olsa keşke.. yağlı kazık paklar bu şerefsizi osmanlıda yağlı kazığın uzmanı olmuş adamlar kazığı öyle bi sokuolarki 1 hafta götünde o kazıkla gezebiliyo daha sonra kazığı çıkardığın iç organlar dağılıyo ve anında nalları dikiyo bunada böyle bişey uygun olur

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    insanın haya perdesi yırtılmaya görsün, yapmaktan çekineceği hiç birşey yoktur.

    " haktan sonra sapıklıktan başka ne var?"(Hacı Bektaşi Veli-makalat)


    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    öncelikle bunu yapan insan değ-il tabiki buna insan diyemeyeyiz zaten la adam 13 yaşındaki kızına sarkarmı yaw bu ne terbiyesizlik

Toplam Hit: 5430 Toplam Mesaj: 39