folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Bufflabs Buff Ekran Koruyucusu Uyarı



Bufflabs Buff Ekran Koruyucusu Uyarı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    osmansan bunu yazdı

    almayın aldırmayın diye yazarsan verirler tabi mahkemeye, ürün hakkında bilgi verip böyle bir olumsuz yönü olduğundan bahsedebilirsin. Sonuçta tek model için üretilmiyor bu ürünler.

    Almayın aldırmayında yazarım .... bişeyde derdimde neyse boş yapma  hocam :) o 60 lira için 3 gün çalışan insan var. İstediği kadar versin. Kapı gibi kanun var. Seve seve iade edecekler o parayı. Bırak eksik açıklamayı ve tüketici haklarına vericem diyince attıkları maili bu malı açıp hiçbir kusuru olmadığı halde ki var 14 gün iade hakkım var. Tek model için üretilmiyorsa oraya standart model yazacak note 4 değil. 

    Neyse buraya yazdıkça boşa sinirleniyorum daha mesaj atmayacağım

    Easx tarafından 14/Tem/15 18:19 tarihinde düzenlenmiştir

    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Kullanıcı ürünü beğenmediyse yorum yapmakta özgürdür. Hepsiburada vs yayınlıyor negafit yorumları. Hiç bir şey yapamazlar. Gidipte Youtube kanallarına parasıyla iPhone parçalamalı video çektirmeye benzemez.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    @Easx Note 4 ten dolayı o. Ekran kavisli olduğu için cam olduğundan daha küçük. Aynı telefon arkadaşımda var ona da aldık (buff değildi) o da öyle. Ekran köşelerden kıvrımlı içe doğru kaldır bak göreceksin. Sıkıntı bu


    Almanya Fatihi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    böyle firmaların etkiye tepki diye yaptıkları olaylar bir süre sonra kendilerinde patlıyor 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı

    @Easx Note 4 ten dolayı o. Ekran kavisli olduğu için cam olduğundan daha küçük. Aynı telefon arkadaşımda var ona da aldık (buff değildi) o da öyle. Ekran köşelerden kıvrımlı içe doğru kaldır bak göreceksin. Sıkıntı bu

    Hocam note 4 edge değil normali kavis yok yani


    www.kriptopedi.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    hocam fotoğrafını çekip atsan bi baksak çokmu kötü diye

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    öyle bodoslama edge gibi değil . Köşelere doğru içe kıvrımlı cam. Sıkınıt o hacı. Kavis yaptığı için camı küçük üretmek zorunda kalıyorlar. Yaz mail sor sebep ne diye bana inanmıyorsan


    Almanya Fatihi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı

    öyle bodoslama edge gibi değil . Köşelere doğru içe kıvrımlı cam. Sıkınıt o hacı. Kavis yaptığı için camı küçük üretmek zorunda kalıyorlar. Yaz mail sor sebep ne diye bana inanmıyorsan

    Hocam bu adamların herhangi bir maile düzgün cevap vereceklerini düşünmüyorum. Bana adam gibi deseki bakın bunun sebepleri şundan şundan ötürü malesef bunu sitemizdede bildirmedik bizim hatamız özür dileriz dese ben zaten 60 lira için kargo firmasına bile gitmem. Ama sen ürünün böyle olduğunu belirtmeyeceksin, ürünün boyutları yazmayacak, yayınladığın hiçbir videoda bu belli olmayacak sonra ben bundan şikayetçi olduğumda mahkemeye veriyoruz seni diyeceksin.

    Neyse yazmak istemiyorum üsluplarından profesyonellik akıyor zaten çocuk sanıyorlar sanki bizi hayatım avukatla hakimle geçmiş sanki bunların yüzünden aaa özür dilerim diyip şikayetimi kaldıracağım. 

    Bak şimdi aklıma geldi şikayetvara yazayım. İki teknolojiye atarlanan adam videosu yayınlandı apple oldular başımıza. Gelip özür dileyene kadarda tüm mecralardan bu söylemimi belirticem. Birkaç güne fotoları çekerim zaten


    www.kriptopedi.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.ademaltan.com.tr/yeni-tuketici-yasasi-hakkinda-bilinmesi-gerekenler/

     

    Mobilde link yapıştırmak ne eziyetmiş..

     

    Hocam verdigim linke bi bakarmısın lütfen.

    KaptaN tarafından 14/Tem/15 20:00 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ne yaptın hocam ? Bu arada dikkatimi çekti Note 4'ün ekranın köşeler çok oval olduğundan cam jelatinin oturmaması normal. Tek çare naylon jelatin çektireceksin.

     

    mkyb tarafından 22/Ağu/15 17:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 4554 Toplam Mesaj: 40
buff bufflabsturkiye ekran koruyucu