Bug‘Da Yaptığım Oyun
-
merhaba müritler
geçtiğimiz haftalarda bahçeşehir üniversitesi game lab (bug) ilk etkinliğini düzenledi ve bende katılımcı olarak kabul edildiğimden oradaydım
programlama ve level design kısmını yaptığım 2 hafta içinde geliştirdiğimiz oyunu paylaşıyorum
edit sanrım linkte sorun oldu ben linkleri şöyle vereyim
350.su/bug/scientist_escape_win.zip
350.su/bug/scientist_escape_macos.zip
-
link nerde la ?
-
bende player görünmüyor w.a.s.d basıyor sadece ses efekti geliyor kimse yok ortada.
-
web playerda sorun çıkmış sanırım değiştirdim linkleri
-
çok başarılı buldum ben şahsen nasıl yaptin hocam bunu hiç bilmeyen biri gitse bişiler yapabilir mi
-
güzeldi beğendim seslerde iyi idi yanlız oyunda bug var :D lazerin altında geçiliyor
-
@cagilgurbuz - hocam bu etkinlik 3 haftalık bir programdı ve sona erdi kabul edilen 40 kişi ise daha önce deneyimi olan kişilerden seçildi yani eğer başlangıç yapmak istiyorsan sana tavsiyelerde bulunabilirim.
--
@asiminnesli - hocam hangi levelda bu bug. karakterin collideri ve lazerin yanlış yerleşimindendir 2 hafta gibi kısıtlı bi sürede çıkınca sorunlarda oldu haliyle :)
Mesaj 21 Temmuz 2012 (Cumartesi) Saat: 00:30'da Madcrazy tarafından düzenlendi. -
meraklıyımdır boyle seylere indiriyorum inceledikten sonra yorum atarım .)
edit: konu olarak özgün bir oyun olmasada bol bol emsali olmasına rağmen yinede başarılı buldum tebrik ederim
Mesaj 21 Temmuz 2012 (Cumartesi) Saat: 00:37'da Limitless tarafından düzenlendi. -
Hacı neden ingilizce bari opsiyonel olarak türkçede konulsaydı
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------Hacı neden ingilizce bari opsiyonel olarak türkçede konulsaydı
-----------------------------hocam yeterli vakit olsa her türlü eklemeyi yapardık başta dediğin gibi türkçe olmasını ki sadece girişte bir metin var okadar. oyun 0 dan 2 haftada yapıldığından malesef düşünülemedi kısıtlı süre çok olumsuz bir etkendi bizi
-
Başarılı bir calısma olmus
