Bugün Dünyanın Son Günü ...
-
Harbiden gzl bir konu , bende söylemediklerimi söylemem gerekenlere söylerdim :)a.q ya çok kötü oldum lan harbiden off bee... İnsan böle düşündüğü zaman ne kadar çok söyleyeceği şeyler geliyo aklına a.q yaşamıyorum ben yaa...
-
tabiki sevdiklerimi gormek icin gecirirdim ama tabi tbt i de unutmazdım tabi :D
-
bunları yapmak için dünyanın songünü olmasına gerek yok ama bunları yapmayada gerek yok şahsen ben şu sıralar hiçbişeyden tat alamamaktayım, onun için baya bi anarşik hatta bizim Milli GÜvenlik kitabına göre Teröristik eylemler içindeyim :D plislerden e askerlerden kaçmak çok zevkli oluyo polislerden nefret ederim bi kere bile işe yaradığını görmedim ;)
-
- Sevgilimle son ana kadar sevişirdim,
abi bugünün şartlarına göre bunu sadece öle bi günde yapabilirm :D -
ne yapardım kesin tutuşurdumda .
Stifler senın adına da sevindim senın bi kac yazını goruyom gercekten cok guzeller ben boyle seyler yazamam yazana saygım sonsuzdur. lisede sadece caktıgım ders herzmn edebiyat olurdu -
Allah'a tevbe ederdim çünkü beni orda ne sevgilm ne uçağım ne sevdiklerim ne sevenlerim ne akrabalarım ne anam ne babam kurtarabilir :) yalnızca amelim kurtarabilir.. böle düşünüorum sizde son kez düşünün..
-
Valla Ogle Bisi Olsa Ben İçki İçerdim
-
insanın ölüm gününü bilmesi insanı çıldırtır.. terapide 3 arkadaşım kafayı yeme derecesine gelmişti biri lösemiymi kaybettik, ölmeden 3 gün önce demişti bana 3 gün içinde öleceğim diye sordum nerden biliyorsun diye rüyamda gördüm dedi ertesi gün komaya girdi iki gün sonrada kaybettik.. miğde kanseri bir arkadaşım vardı ölümünü bir hafta önceden tahmin etti. serkan bir hafta içinde öleceğimi biliyorum artık dedi, nasıl dedim rüyamda gördüm dedi dua ediyorum bugünden sonra yaptım yapabileceğim herşey için af diliyorum dedi kendisi benden 4 yaş kadar büyüktü o zamanlar. dediği gibi bir hafta sonra komaya girerek öldü. bence düşünmeyin bukadar boşverin şimdiden dua edin af dileyin kimsenin kalbini kırmayın..
-
uyuşturucu komasına girerdim ben herhalde =)
-
golgeler bence yanlış düşünüyosun insanın öleceğini bilip birden tövbeye başlaması bence gereksiz, çünkü kabul olmayacağı belli Bknz; Firavun'un Tevbesi
Toplam Hit: 4004 Toplam Mesaj: 33
