folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Bugün Maç Saati Şok Olmamak İçin



Bugün Maç Saati Şok Olmamak İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Avrupa Şampiyonası için nefesler tutuldu ve herkes Cumartesi akşamı saat 21:45'te Türkiye'nin Portekiz ile yapacağı maçı bekliyor.

    Euro 2008 Avrupa Kupası Finalleri’nin yayın hakkı Türkiye için ATV grubunda. İlk maç da Cumartesi akşamı oynanacak. Futbolseverler şimdiden evde maç keyfine hazırlanıyor ancak dikkat!
    Televizyonunuzda uydu yayını varsa hiç boşa maç hazırlığı yapmayın çünkü ATV maç sırasında yayını şifrelemek zorunda.

    Anlaşmanın sadece Türkiye haklarını kapsadığı ve uydu yayınının başka ülkelerde de izlenebildiğini göz önünde bulunduran UEFA, bu nedenle uydu yayınına izin vermiyor.

    Euro 2008'i karasal yada kablolu tv kullanıcıları ile Digitürk aboneleri izleyebilecek.

    Türkiye'de uydu izleyicilerinin oranı yüzde 40 civarında. Yani UEFA'nın yasağı Türkiye'nin neredeyse yarısının keyfini kaçırdı. Bu durumda maçı Lig TV'den de yayınlayacak olan Digitürk avantajlı duruma geçmiş oldu.

    HABERTURK.COM

    _______

     

    alternatif:

    arkadaşlar yabancı uydunuz varsa liveonsat adresinden maçı veren kanallardan birini bularak seyredin..zaten bir çok receiver viaccess şifrelerini çözüyor..

    euro 2008 uydu kanal listesi :

    http://www.liveonsat.com/foot_uefa_euro08.php?start_dd=06&start_mm=06&start_yyyy=2008&end_dd=03&end_mm=10&end_yyyy=2008

     

    atvnin duyurusu:

    EURO 2008 ATV'DE ŞİFRESİZ!

    Karasal anten ve digital platformlarda yayın alan ATV izleyicileri şifresiz olarak maç yayınlarını izlemeye devam edeceklerdir.

    Tükiye sınırları içinde uydudan direkt yayın alanlar ise, daha önce de herkes tarafından kullanılan ve kumandadan girilebilen çok basit bir şifre ile yayınları alabileceklerdir.

    Her halükarda sayın izleyicilerimiz 7 gün 24 saat hizmet veren teknik danışma hattımızın 0216 316 10 02 nolu telefonuna müracat edebilirler.

    http://www.atv.com.tr/duyuru,26.html

    sorun cıkarsa destek hattını arayıp aloo kardes sifreniz olmuyor diyebilirsiniz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    evde izlemiycem için sorun değil :D

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    by_ugr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------
    futbol
    -----------------------------
    futbol olarak değilde uydu şifresi kırmak diyelim .. :) oyüzden sorun olmaz sanırım ... :)
    -----------------------------

    bundan önce açılan 4 konu silindide :)

     


    "Murid" Değil "Murit"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    atv normal anambabam antenle ızlenmıyormu? sokakta 2,5 ytl adamlar anten satıyoral bır tane mac suresınce tak...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    kaynak : http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=324363

    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    kesin emin olmak istiyosanız saat 19:00 da çek cumhuriyeti-isviçre maçı var o saatte bakın kırabiliyosanız şifreyi ne güzel :)

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dAfidAf
    dAfidAf's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2003
    Erkek
    ATV gibi bir kanala verilirse yayın hakkı olacağı bu nerede trt nerede ntv ? anlamadım gitti

    Düttürü dünya!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seretide
    seretide's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek
    maçları rustavi de veriyomuş uydudan çekiyo olmassa ordan izleriz

    Saçma
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    dAfidAf bunu yazdı:
    -----------------------------
    ATV gibi bir kanala verilirse yayın hakkı olacağı bu nerede trt nerede ntv ? anlamadım gitti
    -----------------------------

    ya bak saçmalamışın işte...

    atv nin elinde olan bir şey değil

    fifa koyuyor bu kuralı

    trt de alsa şifrelenirdi

     


    "Murid" Değil "Murit"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    şimdi ben akşam oturup normal antenle bu maçı seyredemeyecekmiyim??

    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
Toplam Hit: 3758 Toplam Mesaj: 24