Bugün Maç Saati Şok Olmamak İçin
-
7de çek-isviçre maçı var son ayarınızı o anda yaparsınız
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi ben akşam oturup normal antenle bu maçı seyredemeyecekmiyim??
-----------------------------normal anten varya hani şu uydudan önce kullandığımız antenler onlarla maç sorunsuz izlenebilecek, ama uydu antenlerinden yapılan yayına şifre koyulcak :/
-
viaccess şifreleme ile biss şifreleme aynı şeyler mi
ona göre deneme yapacam :)
Toplam Hit: 3760 Toplam Mesaj: 24
