Bulaşık Makinesi Önerisi ?
-
vestel tv dışında başka beyaz eşya alma.
-
Siemens alacaktım ama malzeme kalitesinin aynı olduğunu uzman birkaç beyaz eşyacı doğrulayınca gittim 200 lira daha düşük fiyatlı olan Profilo BM5220MG aldım. Kuruluma gelsinler bakalım görüşlerimi yazarım buraya.
DadasAdam tarafından 18/Oca/16 10:36 tarihinde düzenlenmiştir -
Kesinlike arçelik bulaşık makinelerini önermem. Tablet bulaşık deterjanı kullanıldığında komple tableti geri alıp, bulaşıkları yıkanmamış olarak geri alabiliyorsun.
Bütçen nasıl bilmiyorum ama kesinlike bosch beyaz eşyada iyidir.
-
slasher bunu yazdı
Kesinlike arçelik bulaşık makinelerini önermem. Tablet bulaşık deterjanı kullanıldığında komple tableti geri alıp, bulaşıkları yıkanmamış olarak geri alabiliyorsun.
Bütçen nasıl bilmiyorum ama kesinlike bosch beyaz eşyada iyidir.
Eski çamaşır ve bulaşık makinesi bosch idi kesinlikle iyi bir marka haklısın ama bosch parça konusunda en sıkıntılı marka hocam.
Bosch bulaşık makinesi bozuldu birsürü tamirci geldi baktı parça bulamadılar, en son bir usta parça bulurum ama 700 tl olur dedi hatta yanımda telefonu çıkarıp parça satışı yapan elemanı aradı işçilik maliyetiyle 850 tl olur dedi. Makineyi kaldırdım çöpe attım.
-
Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.
-
Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı
Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.
Dostum, çift mesaj atmışsın :)
-
DadasAdam bunu yazdı
Siemens alacaktım ama malzeme kalitesinin aynı olduğunu uzman birkaç beyaz eşyacı doğrulayınca gittim 200 lira daha düşük fiyatlı olan Profilo BM5220MG aldım. Kuruluma gelsinler bakalım görüşlerimi yazarım buraya.
Makinenin performansı çok iyi. Yeni bulaşık makinesi alacak kimselere rahatlıkla tavsiye edebilirim.
-
lan olum ne ara bu hale geldik
ekran kartı laptop önerilerinden geldiğimiz noktaya bakın :D
bu arada bende beyaz eşyayı bosch seçtim, haşırt die girdi
bakalım ya bu yaz ya diğer yaz düğün :/
-
siyahbereli bunu yazdıSaNaL_AjaN bunu yazdı
Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.
Dostum, çift mesaj atmışsın :)
Hastalıktan çift tıklamışım :D gözlerim şaşkın şaşkın bakıyor 3 gündür tükana bile geçemiyorum :D
