Bulaşık Makinesi Önerisi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    vestel  tv dışında başka beyaz eşya alma.


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Siemens alacaktım ama malzeme kalitesinin aynı olduğunu uzman birkaç beyaz eşyacı doğrulayınca gittim 200 lira daha düşük fiyatlı olan Profilo BM5220MG aldım. Kuruluma gelsinler bakalım görüşlerimi yazarım buraya.

     

    DadasAdam tarafından 18/Oca/16 10:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slasher
    slasher's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2015
    Erkek

    Kesinlike arçelik bulaşık makinelerini önermem. Tablet bulaşık deterjanı kullanıldığında komple tableti geri alıp, bulaşıkları yıkanmamış olarak geri alabiliyorsun.

     

    Bütçen nasıl bilmiyorum ama kesinlike bosch beyaz eşyada iyidir.


    her hakkı saklıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    slasher bunu yazdı

    Kesinlike arçelik bulaşık makinelerini önermem. Tablet bulaşık deterjanı kullanıldığında komple tableti geri alıp, bulaşıkları yıkanmamış olarak geri alabiliyorsun.

     

    Bütçen nasıl bilmiyorum ama kesinlike bosch beyaz eşyada iyidir.

    Eski çamaşır ve bulaşık makinesi bosch idi kesinlikle iyi bir marka haklısın ama bosch parça konusunda en sıkıntılı marka hocam.

    Bosch bulaşık makinesi bozuldu birsürü tamirci geldi baktı parça bulamadılar, en son bir usta parça bulurum ama 700 tl olur dedi hatta yanımda telefonu çıkarıp parça satışı yapan elemanı aradı işçilik maliyetiyle 850 tl olur dedi. Makineyi kaldırdım çöpe attım.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir  çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir  çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir  çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.

    Dostum, çift mesaj atmışsın :)


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    DadasAdam bunu yazdı

    Siemens alacaktım ama malzeme kalitesinin aynı olduğunu uzman birkaç beyaz eşyacı doğrulayınca gittim 200 lira daha düşük fiyatlı olan Profilo BM5220MG aldım. Kuruluma gelsinler bakalım görüşlerimi yazarım buraya.

     

    Makinenin performansı çok iyi. Yeni bulaşık makinesi alacak kimselere rahatlıkla tavsiye edebilirim. 


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    lan olum ne ara bu hale geldik

    ekran kartı laptop önerilerinden geldiğimiz noktaya bakın :D

    bu arada bende beyaz eşyayı bosch seçtim, haşırt die girdi

    bakalım ya bu yaz ya diğer yaz düğün :/


    destination@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Hocam ben 3 yıl önce Finlux aldım net üzerinden 460 + 30 tl kargo ile vestel geldi kurdu gitti.Halen canever gibi çalışıyor :D Uygun fiyat düşünrsen araştır derim.Çok güzel temizliyor.Bir  çok tanıdıkda Bosh,profilo vb bilindik marka var hepsi bulaşığı çiziyor bizimkince yeni yeni başladı.

    Dostum, çift mesaj atmışsın :)

    Hastalıktan çift tıklamışım :D gözlerim şaşkın şaşkın bakıyor 3 gündür tükana bile geçemiyorum :D


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
Toplam Hit: 2758 Toplam Mesaj: 23
bulaşık makinesi