folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bulgarlar Ne Yapmak İstiyor



Bulgarlar Ne Yapmak İstiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı

    Onlara acıyıp kapıları açan hükümetinden ben a.q!

    1-nedemek amk ne yani biraksalardi herkezi katselermiydi resmen bunu demek istemissin bide utanmadan kendini savunuosun asil sen neyin akfasindasin birinden ornek vermissin bilmem ne dedi die on abakarak genelleme yapman senin nekadar gerizekali biri oldugunu kanitliyor zaten 

    2- olarak bulgarlara kufretmen umurumda deil daha bulgar ile bulgaristan gocmeni arasindaki farki bilmicek kadar cahil birisin kalkmis birde ahkam kesiyorsun 

    Ulan velet;

    Bulgaristandan gelen toplumun % kaçı türk tü ?

    Madem Türk lerdi  Neden bu ulkeyi karalayıp evini barkını birakıp gittiler?

    Hiç bir bok bilmiyorsan siktir git Göçmen konutlarına...

    öğren ondan sonra gel.. 

    Türk olsun kürt olsun ne sikim olursa olsun, Bu ülkeyi karalayıp giden toplumun 77 sülalesini sikeyim.

    Varsa yaran açık açık söyle ok.

     

     

    Ulan velet, sen dön kendine bak senin % kaçın Türk ??? 

    Ortaasyadan gelen çekik gözlü tiplerle alakan var mı bir dön bak bakalım...

    Benim dedem ile anneannem Bulgaristan göçmeni, anneannem tarafından paşa, Bulgaristan alınınca oraya gönderilmiş. Aslen Selçuklu zamanı Konya'dandır. Dedem ise Kırım Tatarı'dır.

    Eminim Türklüklerini ölçtürsek, senin DNA'ndaki Türklük'ten daha Türktür. Millete burada Türk, Türk değil anyrımı yapıyorsun.

    Türklük, kan damarı ile değil ; hisle, yürekle olur birader.

    **

    Neden evlerini bırakıp gittiklerini anlayabiliştir umarım o bezelye beynin. Senin Türklük kavramın maksimum 50-100 seneye dayanıyorken ; esas Türklük binlerce seneliktir ve bu seneler içinde 600 yıl Bulgaristan ve Yunanistanı vs.. yönetmişlik vardır. 

    Tabi tarih ve yönetim bilgisinden yoksun bi herif olduğundan, oraları Türkleştirmeye çalıştıklarını ve bu yüzden anadoludan oraya Türk yolladıklarını vs. bilmiyorsundur..

    Bulgaristan göçmenleri Türkiye'ye geldiklerinde, Türkiye biraz medeniyet gördü. Bağ bahçe bakmayı öğrendi be. Kışın kar yağan yerde çık git Bulgar göçmenlerinin olduğu mahallelere. Bulgaristan göçmenlerinin hepsi kapısının önünü temizler. Komünist rejim yüzünden.

    Benim anneannem Bulgaristan'da lse bitirmiş ; Türkçe, Bulgarca, Rusça ve okuldan ğrendiği kadar Fransızca biliyor. Sen kaç dil biliyorsun ? Her hafta operaya gidermiş, ücretsiz bilet veriyor devlet. Sen hayatında kaç kere operaya gittin ?

    **

    Milliyetçilik yapacağım diye boş boş konuyorsun. Önce bir araştır, öğren. Sonra gelip burada ahkam kesersin.

    Bune be ? Senden daha Türk olan adam Bulgaristan'da Türk, burada Bulgar ! Bu yüzden çekmedikleri eziyet kalmadı. Sen hiç farklı ülkede zulüm ve eziyet gördün mü ? Türklerden kurtuluş gününde, Bulgaristan'da Türk oldun mu ? Bunlar iyi Türk, diğerleri kötü sözlerine maruz kaldın mı ?

    HAdi niye gittiklerini anlayamıyorsun, bilgi yok ta ; bari niye Türkiye'ye geldiklerini anla. 

    Cahilliğin diz boyuyken milliyetçilik falan yapma. Çünkü milliyetçilik gibi güzel bir kavramında içine sıçıyorsun.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    osmalı bulgaristanı aldığında konyadakileri bulgaristana.. bulgaristandakileri ise konyaya yollamış yeni aldığı yerlere kendi vatandaşlarını koyarak arkasını sağlama almak istemiş.. daha sonra bulgaristan osmanlıdan kopunca.. ordaki bizim vatandaşların burnundan getirmişler.. sonra hepsi tr ye göçtü vatandaşlığa kabul edildi.. ev bu şekilde vatandaşlığa kabul edilenlerin çoğunun soyadı ise Mutlu dur..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Şu üstteki, kendi tarihini bilmeden milliyetçi geçinen saftirik yüzünden konuya mesaj atamadım;

    Bulgaristan'da Yunanlılardan çok Türklere kin ve nefret var. Ama bu sadece 600 sene bizim yönetimimiz altında olduklarından değil ; şu anda Türkiye'nin durumu Bugaristan'dan çok çok iyi olduğundan böyle.

    2 sene önce gitmiştim. Hepsi oturup Türk dizilerini izler (Yunanlılar vs.. de izliyor) ve Türk dizilerini görünce dudakları uçukluyor. Gerçek mi diye soruyorlar, gerçek olabileceğine ihtimal vermiyorlar. Turlar falan düzenleniyor, bir kaç günlüğüne gelip setleri görenler olmuş. Nasıl bir yer İstanbul diyor.

    Bize New York, Paris, Roma, Venedik falan nasıl geliyorsa ; onlara da İstanbul öyle geliyor. Yani , güzel bir ülkemiz var. Kıymetini bilmek şart ve bol bol sağlam dizi/film çekmemiz gerek.

    ***

    Bunlar topu topu 5 milyon insan. Türk partisinde çalışan biri vardı. Türk partisi bir araştırma yapıyor, bu 5 milyondan neredeyse yarısı Türk. Türkçe konuşuyorlar, geçmişlerinde Türklük var. Fakat Türk vatandaşlığı ve Türk pasaportu yok.

    Benim dedemin kardeşi, belene kampında yatmış. İşkence, dayak vs.. Olay , Türk ismi değil de ; Bulgar ismi konsun diye. Koymamışlar yine de. Her yerinde yara var iz var...

    Türkiye cumhuriyeti'nin Bulgarlardan hesap sorması gerek. Çin'den hesap sorması gerek. Ruslardan hesap sorması gerek (Uygur ve Kırım Türkleri için). Ayrıca Azerbaycan Türklerine yapılanlar ve Avrupa'daki Türklere yapılanlar var...

    Türkler için büyük bir asimilasyon kampanyası var dünyada. Türkiye güçlü olursa, Türkler güçlü olur (tüm dünyadaki) ve Türkler güçlü olursa ; birliktelik olur.

    ***

    Gelelim Bulgarlar'ın ne yapmak istediğine ; kaşınıyorlar. İşin özü budur.Avrupa Birliği'ne girmeden , Türkiye'nin Bulgaristan'a savaş açıp, işgal etmesi gerekirdi. Geç kalındı. Şimdi Bulgar soykırımı diye başımıza ekşirler saçma sapan delillerle. Ve dünyda Türk lobisi adam gibi olmadığından (ve tek lobinin de Fetullah'ın olup, Amerika tarafından kontrol edildiğinden) bu işlerin üstesinden gelemeyiz.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    @Zumsük

     

    Hocam bi dur hele ne savaşı :) Sanki tüm Bulgar'lar Türk düşmanı, yakaladıkları Türk'ü çarmığa geriyorlar gibi bi hava oluştu konuda. Bg'de ırkçılık yapan bi ataka var(üyerleri ağır işsiz), onlarında kökü taa Osmanlıya dayanıyor. Milliyetçi Bulgarlar götlerinden tarih uydurup köyleri, kasabaları dolaşarak takipçi toplarken Osmanlı asilzadeleri sklerine bile takmamışlar, aynısı diğer balkan ülkeleri için de geçerli. İsyanlar, Osmanlı-Rus savaşları derken Balkan savaşıyla son darbeyi vurmuşlar.

     

    Kendimiz ettik, kendimiz bulduk.


    arbeit macht frei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    Şu üstteki, kendi tarihini bilmeden milliyetçi geçinen saftirik yüzünden konuya mesaj atamadım;

    Bulgaristan'da Yunanlılardan çok Türklere kin ve nefret var. Ama bu sadece 600 sene bizim yönetimimiz altında olduklarından değil ; şu anda Türkiye'nin durumu Bugaristan'dan çok çok iyi olduğundan böyle.

    2 sene önce gitmiştim. Hepsi oturup Türk dizilerini izler (Yunanlılar vs.. de izliyor) ve Türk dizilerini görünce dudakları uçukluyor. Gerçek mi diye soruyorlar, gerçek olabileceğine ihtimal vermiyorlar. Turlar falan düzenleniyor, bir kaç günlüğüne gelip setleri görenler olmuş. Nasıl bir yer İstanbul diyor.

    Bize New York, Paris, Roma, Venedik falan nasıl geliyorsa ; onlara da İstanbul öyle geliyor. Yani , güzel bir ülkemiz var. Kıymetini bilmek şart ve bol bol sağlam dizi/film çekmemiz gerek.

    ***

    Bunlar topu topu 5 milyon insan. Türk partisinde çalışan biri vardı. Türk partisi bir araştırma yapıyor, bu 5 milyondan neredeyse yarısı Türk. Türkçe konuşuyorlar, geçmişlerinde Türklük var. Fakat Türk vatandaşlığı ve Türk pasaportu yok.

    Benim dedemin kardeşi, belene kampında yatmış. İşkence, dayak vs.. Olay , Türk ismi değil de ; Bulgar ismi konsun diye. Koymamışlar yine de. Her yerinde yara var iz var...

    Türkiye cumhuriyeti'nin Bulgarlardan hesap sorması gerek. Çin'den hesap sorması gerek. Ruslardan hesap sorması gerek (Uygur ve Kırım Türkleri için). Ayrıca Azerbaycan Türklerine yapılanlar ve Avrupa'daki Türklere yapılanlar var...

    Türkler için büyük bir asimilasyon kampanyası var dünyada. Türkiye güçlü olursa, Türkler güçlü olur (tüm dünyadaki) ve Türkler güçlü olursa ; birliktelik olur.

    ***

    Gelelim Bulgarlar'ın ne yapmak istediğine ; kaşınıyorlar. İşin özü budur.Avrupa Birliği'ne girmeden , Türkiye'nin Bulgaristan'a savaş açıp, işgal etmesi gerekirdi. Geç kalındı. Şimdi Bulgar soykırımı diye başımıza ekşirler saçma sapan delillerle. Ve dünyda Türk lobisi adam gibi olmadığından (ve tek lobinin de Fetullah'ın olup, Amerika tarafından kontrol edildiğinden) bu işlerin üstesinden gelemeyiz.

     

    Ben bunu yıllardır tanıdığım bir bulgar göçmeninden duyduklarımı yazdım.. tamamen ondan duyduklarım.. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    Şu üstteki, kendi tarihini bilmeden milliyetçi geçinen saftirik yüzünden konuya mesaj atamadım;

    Bulgaristan'da Yunanlılardan çok Türklere kin ve nefret var. Ama bu sadece 600 sene bizim yönetimimiz altında olduklarından değil ; şu anda Türkiye'nin durumu Bugaristan'dan çok çok iyi olduğundan böyle.

    2 sene önce gitmiştim. Hepsi oturup Türk dizilerini izler (Yunanlılar vs.. de izliyor) ve Türk dizilerini görünce dudakları uçukluyor. Gerçek mi diye soruyorlar, gerçek olabileceğine ihtimal vermiyorlar. Turlar falan düzenleniyor, bir kaç günlüğüne gelip setleri görenler olmuş. Nasıl bir yer İstanbul diyor.

    Bize New York, Paris, Roma, Venedik falan nasıl geliyorsa ; onlara da İstanbul öyle geliyor. Yani , güzel bir ülkemiz var. Kıymetini bilmek şart ve bol bol sağlam dizi/film çekmemiz gerek.

    ***

    Bunlar topu topu 5 milyon insan. Türk partisinde çalışan biri vardı. Türk partisi bir araştırma yapıyor, bu 5 milyondan neredeyse yarısı Türk. Türkçe konuşuyorlar, geçmişlerinde Türklük var. Fakat Türk vatandaşlığı ve Türk pasaportu yok.

    Benim dedemin kardeşi, belene kampında yatmış. İşkence, dayak vs.. Olay , Türk ismi değil de ; Bulgar ismi konsun diye. Koymamışlar yine de. Her yerinde yara var iz var...

    Türkiye cumhuriyeti'nin Bulgarlardan hesap sorması gerek. Çin'den hesap sorması gerek. Ruslardan hesap sorması gerek (Uygur ve Kırım Türkleri için). Ayrıca Azerbaycan Türklerine yapılanlar ve Avrupa'daki Türklere yapılanlar var...

    Türkler için büyük bir asimilasyon kampanyası var dünyada. Türkiye güçlü olursa, Türkler güçlü olur (tüm dünyadaki) ve Türkler güçlü olursa ; birliktelik olur.

    ***

    Gelelim Bulgarlar'ın ne yapmak istediğine ; kaşınıyorlar. İşin özü budur.Avrupa Birliği'ne girmeden , Türkiye'nin Bulgaristan'a savaş açıp, işgal etmesi gerekirdi. Geç kalındı. Şimdi Bulgar soykırımı diye başımıza ekşirler saçma sapan delillerle. Ve dünyda Türk lobisi adam gibi olmadığından (ve tek lobinin de Fetullah'ın olup, Amerika tarafından kontrol edildiğinden) bu işlerin üstesinden gelemeyiz.

     


    olay tam anlamıyla bu arkadaşın anlattıgından ibaret .arkadaşlar  inanın orayı bulgar diye ayırmanın anlamı yok orası avrupa birligi çöktüğünde bizim olucak hiç merak etmeyin ;) çünkü bulgarların olan bi toprak degil bizim oraları zamanında kaybetmemizden kaynaklanıyor ve şimdi orada yaşayan gerçek türkler çok zorluklar çekiyorlar kardeşim dedigim bir arkadaşımın dedesinden ona orada 20.000 metrekare arsa kaldı düşünün dahan neleri vardıda yağmaladılar bulgaristan olayı kürt sorunundan daha karışık bir olay şu ülkenin üstündeki karabasanla bir kalksın sıra onlarada gelicek

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    türkleri karalayan bulgarlar nedense bizim dilimizi bizden iyi biliyorlar bu arada @absolut dolandırmayı onlar bizden daha iyi bilir türkiyeye girene kadar gurbetten 200 €'ya kadar para ödüyoruz yol kesenlere açlıktan nefesleri kokuyor insanların.

    Hocam bulgarlarin ne yaptigi vs beni ilgilendirmez dedigin dogrudur cgu para goz  benim demek istedigim arkadas 89 gocundeki kisileri bulgar sanip lanet okumasi 89 gocunde gelenler buglar degil Turktur ! 


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhawkmilan
    blackhawkmilan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2011
    Erkek

    bg göçmeniyim hepsinin........

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı

    Şu üstteki, kendi tarihini bilmeden milliyetçi geçinen saftirik yüzünden konuya mesaj atamadım;

    Bulgaristan'da Yunanlılardan çok Türklere kin ve nefret var. Ama bu sadece 600 sene bizim yönetimimiz altında olduklarından değil ; şu anda Türkiye'nin durumu Bugaristan'dan çok çok iyi olduğundan böyle.

    2 sene önce gitmiştim. Hepsi oturup Türk dizilerini izler (Yunanlılar vs.. de izliyor) ve Türk dizilerini görünce dudakları uçukluyor. Gerçek mi diye soruyorlar, gerçek olabileceğine ihtimal vermiyorlar. Turlar falan düzenleniyor, bir kaç günlüğüne gelip setleri görenler olmuş. Nasıl bir yer İstanbul diyor.

    Bize New York, Paris, Roma, Venedik falan nasıl geliyorsa ; onlara da İstanbul öyle geliyor. Yani , güzel bir ülkemiz var. Kıymetini bilmek şart ve bol bol sağlam dizi/film çekmemiz gerek.

    ***

    Bunlar topu topu 5 milyon insan. Türk partisinde çalışan biri vardı. Türk partisi bir araştırma yapıyor, bu 5 milyondan neredeyse yarısı Türk. Türkçe konuşuyorlar, geçmişlerinde Türklük var. Fakat Türk vatandaşlığı ve Türk pasaportu yok.

    Benim dedemin kardeşi, belene kampında yatmış. İşkence, dayak vs.. Olay , Türk ismi değil de ; Bulgar ismi konsun diye. Koymamışlar yine de. Her yerinde yara var iz var...

    Türkiye cumhuriyeti'nin Bulgarlardan hesap sorması gerek. Çin'den hesap sorması gerek. Ruslardan hesap sorması gerek (Uygur ve Kırım Türkleri için). Ayrıca Azerbaycan Türklerine yapılanlar ve Avrupa'daki Türklere yapılanlar var...

    Türkler için büyük bir asimilasyon kampanyası var dünyada. Türkiye güçlü olursa, Türkler güçlü olur (tüm dünyadaki) ve Türkler güçlü olursa ; birliktelik olur.

    ***

    Gelelim Bulgarlar'ın ne yapmak istediğine ; kaşınıyorlar. İşin özü budur.Avrupa Birliği'ne girmeden , Türkiye'nin Bulgaristan'a savaş açıp, işgal etmesi gerekirdi. Geç kalındı. Şimdi Bulgar soykırımı diye başımıza ekşirler saçma sapan delillerle. Ve dünyda Türk lobisi adam gibi olmadığından (ve tek lobinin de Fetullah'ın olup, Amerika tarafından kontrol edildiğinden) bu işlerin üstesinden gelemeyiz.

     

    Ben bunu yıllardır tanıdığım bir bulgar göçmeninden duyduklarımı yazdım.. tamamen ondan duyduklarım.. 

    Senin mesajın araya sıkışmış kardeşim, bende aynı şeyi yazdım (: 2 mesaj ard arda yazdım, sen araya mesaj atmışsın. Sana değil holycat'e yazdım

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Konuda o ona sövmüş bu buna sövmüş, bende dayanamadım..

    Baba tarafından Aydınlıyım, yörüğüm.

    Anne tarafı bulgar göçmeni-bulgar Türkü, göçeli 80sene civarı olmuş. Yaşlılardan bi kısmının bulgar vatandaşlığı vardı bi kısmı Türkiyede doğmuş.

    Ama hiçbiri ben bulgar vatandaşıyım burda sürünüyom bulgaristana gidicem demedi! Hiçbirinin Türklerle alıp veremediği yoktu, aksine hepsi zaten Türktü :) Bulgaristandan gelmelerine, bulgarca bilmelerine rağmen "bize bulgarca eğitim verin biz Türkçe bilmiyoz" demediler, Türkçe öğrendiler.(İlk gelenler için geçerli bu dediğim, sonraki nesillerin çoğunluğu zaten bulgarca bilmiyor kimsede bulgarca öğren demiyor)

    Ve en önemliside ne biliyomusunuz? Şu sıralar arap g*tü yalayan birçok yobaz Türkten daha çok seviyorlar Atalarını, Atatürklerini! Daha Türk hissediyorlar kendilerini, çünkü damarlarında Türk kanı var!

    Bulgaristandan gelenlere "Bunlar Türk değil" diyenin de Türk düşmanlığı yapanında a*ına koyayım ben, çok net söylüyorum bunu. Daha fazla bilgi için profilimdeki ekstra bilgi kısmına bakabilirsiniz...


    :)
Toplam Hit: 7617 Toplam Mesaj: 58