Bunu Nasıl Alırız? Ebay Yada Amazoncular Yardım
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------SATILMIŞ
-----------------------------O gıderse bu vra :)
Mesele o degıl hocam oradan nasıl getırtebılırz :Dhttp://www.ebay.com/ctg/Motorola-Atrix-4G-16GB-Black-ATT-Smartphone--/99978559?_pcatid=801&_pcategid=9355&_dmpt=Cell_Phones
-
buraya gelene kadar ne kadar tutar acaba :)
-
faturayı 100 doların altı gibi gösterdiklerinde bir şey olmaz :)
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------Kamera Lensi Alsam Gümrükten Geçermi Geçmez mi ? Geçse Bile Vergi alırlar mı ? Fiyatı 500-550 Dolar. Varmı Bilgisi Olan ?
Saygılar.
-----------------------------iki duyum var birincisi 170 yuro altı vergisiz.
ikincisi 90 yuro altı vergisiz :|
Toplam Hit: 1932 Toplam Mesaj: 15
