

Bunu Nasıl Yapmışlar (Bu Işıklar)
-
aklıma şey geldi bunu yapabilen biri barlardan çok iyi teklifler alabilir :D
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
yabancıları cok seviyorum ya
-----------------------------her konuda türklere bok atıyorsun, hep kavga çıkartmaya çalışıyorsun. siktir olup gitsene buralardan, türklerin bulundukları yerlerden. Hatta temelli Türkiyeden git
-----------------------------tribe girmene gerek yok ;) gözünle okumadın belli orda türkiye içerkli hiç bişi yok ;) azını topla efendi ol
-
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
yabancıları cok seviyorum ya
-----------------------------her konuda türklere bok atıyorsun, hep kavga çıkartmaya çalışıyorsun. siktir olup gitsene buralardan, türklerin bulundukları yerlerden. Hatta temelli Türkiyeden git
-----------------------------tribe girmene gerek yok ;) gözünle okumadın belli orda türkiye içerkli hiç bişi yok ;) azını topla efendi ol
-----------------------------
Seni taniyorum da konusuyorum
-----------------------------beni ne kadar tanıyorsun benlemi yaşıyon + aferdersinde hocam boş konuşuyosun suan =) ha neden öyle dedimi sana açıklayim =)
adamlarda imkan var 1 mazeme rahat buluyorlar 2 3. böyle eğlenceli şeyleri neredeyse onlarda görüyorum. 4. cadılar bayramlari cok eğlenceli :T :W
-
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
yabancıları cok seviyorum ya
-----------------------------her konuda türklere bok atıyorsun, hep kavga çıkartmaya çalışıyorsun. siktir olup gitsene buralardan, türklerin bulundukları yerlerden. Hatta temelli Türkiyeden git
-----------------------------tribe girmene gerek yok ;) gözünle okumadın belli orda türkiye içerkli hiç bişi yok ;) azını topla efendi ol
-----------------------------
Seni taniyorum da konusuyorum
-----------------------------beni ne kadar tanıyorsun benlemi yaşıyon + aferdersinde hocam boş konuşuyosun suan =) ha neden öyle dedimi sana açıklayim =)
adamlarda imkan var 1 mazeme rahat buluyorlar 2 3. böyle eğlenceli şeyleri neredeyse onlarda görüyorum. 4. cadılar bayramlari cok eğlenceli :T :W
-----------------------------benden sana güzel bir örnek Herzaman Yanlızlar Tek Kalıyorlar Aile Nedir 18 inden sonra bilmiyorda 30 unda pişman oluyorlar :D
-
Ulan yabancılarda ne güzel bayramlar var amk bizdede şeker bayramı var, kurban bayramı var, inekler koyunlar vs.
-
Gerçektenden Süper Yapılmıs :) Bizim Orda Bunu Yapsam Dedikoducu karılar artık balkonlarda Durmaz haha :D