Bunu Nasıl Yapmışlar (Bu Işıklar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    Çok güzel bişeymiş bu amk gerçeğini görmek isterdim :D


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    yapımına gelince dotmatrix ledlerin kullanılımı ve muziğe uygulanması zor bir sistem değil ama tabiki düşünmek öenmli olan bu tarz bişeyi bide eger elektronik bilginiz yoksa cok pahalıya patlıyacak bir iş :D en az 5 000 $ gozden cıkmanız lazım


    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=UfcNoMnKjrY&feature=aso


    -----------------------------

     

    Basit;

    8 adet led boyama,

    4 adet par-64 veya molfaze

    2 adet etc ( spot )

    6-7 metre şerid led.

    Not : Avolites ışık masası aux girişinden de müziği verdinmi focusunuda ayarladın mı cillop.

    Edit :// yazmayı unutmuşum birde dimmer panosu kurman gerekli. ve 4-5 metre sokopex kablo.


    Gel bili bili gates
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hitler
    Hitler's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------
    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------

    m_cey bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    türkiye de olsa elektrik faturası kol gibi girer :D

     
    -----------------------------

     

    aküye bağlarız :D


    -----------------------------
    akü dayanmaz iflas edersin. 

     

     


    -----------------------------

    onuda motora bağlarım


    -----------------------------
    Motoru nereye bağlıcan :D

    -----------------------------

    rüzgar enerjisi ne güne duruyor...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ruslar yapıyor arkadaş,


    -----------------------------

     

     

    japondur japon.


    -----------------------------

     

     

    Country:United States

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Nasıl yapıldığını harbiden anlatsam sanırım kimse okumaz :) Çoğu mühendis takmaz ama olayda ciddi bir Laplace Transform yatıyor :) Yani birim fonksiyonu zaman skalasından çıkartıp frekans domainine geçiren döngüler...

    Kısaca şöyle diyeyim. Sizin ekolayzır diye bildiğiniz filitreler var. İstediğin ses frekansını diğer seslerden ayırabiliyorlar kısaca. Low Pass Düşük geçirgen, High Pass Yüksek geçirgen ve Band Pass geçirgen diye 3 sınıfı var. Ben şarkıyı istediğim frekans bandlarına ayrıdıktan sonra daha ince ayrıntılara ayırıyorlar yine aynı yöntemin daha kararlısı ile. Neden? Çünkü "a" sesi ile "o" sesini ayrıt etmeleri lazım ki ":D" ifadesi ile ":O" ayırt ettirebilsinler. Daha sonra osilatörler ile frekanslar döngüsel hale getirilip yükselteçlerle genliği arttırıyorlar. Çünkü prosese uğrayan frekansta kayıplar oluşur, güçlendirmek gerek. Sonrasında ise işin kumanda kısmı var, İyice işlediğimiz frekansa göre rolelerle lambalara yol vermek kalıyor geriye...

    Yani ben olsam böyle yapardım :)


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    şimdi..binlerce farklı renkte ışık var..çok basit anlamda reklam panolarına benziyo..sırası gelen lamba yanar mantığı..burda önemli olan sistemin güzel kurulması..karmaşık olduğu belli :D:D  

     

    reklam panolarındaki mantık sırası gelen lamba yanar şeklindedir..tabi bunda nasıl bi sistem var hiç anlamıyorum..ama bunu saniye hatta saliselerle sırası gelen ışığı sistem yakıyo...hadi biri öğrensin parayı kıralım amk


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek
    Pessimistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=UfcNoMnKjrY&feature=aso


    -----------------------------

     

    Basit;

    8 adet led boyama,

    4 adet par-64 veya molfaze

    2 adet etc ( spot )

    6-7 metre şerid led.

    Not : Avolites ışık masası aux girişinden de müziği verdinmi focusunuda ayarladın mı cillop.

    Edit :// yazmayı unutmuşum birde dimmer panosu kurman gerekli. ve 4-5 metre sokopex kablo.


    -----------------------------
    Aydınlatma ışık firmasında mı çalışıon arkadas... Bi anda işte sandım kendımı akşam akşam...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    clogu bunu yazdı:
    -----------------------------
    Pessimistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=UfcNoMnKjrY&feature=aso


    -----------------------------

     

    Basit;

    8 adet led boyama,

    4 adet par-64 veya molfaze

    2 adet etc ( spot )

    6-7 metre şerid led.

    Not : Avolites ışık masası aux girişinden de müziği verdinmi focusunuda ayarladın mı cillop.

    Edit :// yazmayı unutmuşum birde dimmer panosu kurman gerekli. ve 4-5 metre sokopex kablo.


    -----------------------------
    Aydınlatma ışık firmasında mı çalışıon arkadas... Bi anda işte sandım kendımı akşam akşam...

    -----------------------------

    Produksiyon şirketi. Konser, parti, organizasyon, dizi, film.


    Gel bili bili gates
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    yabancıları cok seviyorum ya


    -----------------------------

     

     

    hani ne mutlu türktük?


    -----------------------------

    ne alaka la şimdi


    -----------------------------

    realist açıdan alaka

Toplam Hit: 6134 Toplam Mesaj: 38