

Bunu Nasıl Yapmışlar (Bu Işıklar)
-
Çok güzel bişeymiş bu amk gerçeğini görmek isterdim :D
-
yapımına gelince dotmatrix ledlerin kullanılımı ve muziğe uygulanması zor bir sistem değil ama tabiki düşünmek öenmli olan bu tarz bişeyi bide eger elektronik bilginiz yoksa cok pahalıya patlıyacak bir iş :D en az 5 000 $ gozden cıkmanız lazım
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=UfcNoMnKjrY&feature=aso
-----------------------------Basit;
8 adet led boyama,
4 adet par-64 veya molfaze
2 adet etc ( spot )
6-7 metre şerid led.
Not : Avolites ışık masası aux girişinden de müziği verdinmi focusunuda ayarladın mı cillop.
Edit :// yazmayı unutmuşum birde dimmer panosu kurman gerekli. ve 4-5 metre sokopex kablo.
-
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
m_cey bunu yazdı:
-----------------------------
türkiye de olsa elektrik faturası kol gibi girer :D
-----------------------------aküye bağlarız :D
-----------------------------
akü dayanmaz iflas edersin.
-----------------------------onuda motora bağlarım
-----------------------------
Motoru nereye bağlıcan :D
-----------------------------rüzgar enerjisi ne güne duruyor...
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Ruslar yapıyor arkadaş,
-----------------------------japondur japon.
-----------------------------Country:United States
-
Nasıl yapıldığını harbiden anlatsam sanırım kimse okumaz :) Çoğu mühendis takmaz ama olayda ciddi bir Laplace Transform yatıyor :) Yani birim fonksiyonu zaman skalasından çıkartıp frekans domainine geçiren döngüler...
Kısaca şöyle diyeyim. Sizin ekolayzır diye bildiğiniz filitreler var. İstediğin ses frekansını diğer seslerden ayırabiliyorlar kısaca. Low Pass Düşük geçirgen, High Pass Yüksek geçirgen ve Band Pass geçirgen diye 3 sınıfı var. Ben şarkıyı istediğim frekans bandlarına ayrıdıktan sonra daha ince ayrıntılara ayırıyorlar yine aynı yöntemin daha kararlısı ile. Neden? Çünkü "a" sesi ile "o" sesini ayrıt etmeleri lazım ki ":D" ifadesi ile ":O" ayırt ettirebilsinler. Daha sonra osilatörler ile frekanslar döngüsel hale getirilip yükselteçlerle genliği arttırıyorlar. Çünkü prosese uğrayan frekansta kayıplar oluşur, güçlendirmek gerek. Sonrasında ise işin kumanda kısmı var, İyice işlediğimiz frekansa göre rolelerle lambalara yol vermek kalıyor geriye...
Yani ben olsam böyle yapardım :)
-
şimdi..binlerce farklı renkte ışık var..çok basit anlamda reklam panolarına benziyo..sırası gelen lamba yanar mantığı..burda önemli olan sistemin güzel kurulması..karmaşık olduğu belli :D:D
reklam panolarındaki mantık sırası gelen lamba yanar şeklindedir..tabi bunda nasıl bi sistem var hiç anlamıyorum..ama bunu saniye hatta saliselerle sırası gelen ışığı sistem yakıyo...hadi biri öğrensin parayı kıralım amk
-
Pessimistic bunu yazdı:
-----------------------------Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=UfcNoMnKjrY&feature=aso
-----------------------------Basit;
8 adet led boyama,
4 adet par-64 veya molfaze
2 adet etc ( spot )
6-7 metre şerid led.
Not : Avolites ışık masası aux girişinden de müziği verdinmi focusunuda ayarladın mı cillop.
Edit :// yazmayı unutmuşum birde dimmer panosu kurman gerekli. ve 4-5 metre sokopex kablo.
-----------------------------
Aydınlatma ışık firmasında mı çalışıon arkadas... Bi anda işte sandım kendımı akşam akşam... -
clogu bunu yazdı:
-----------------------------
Pessimistic bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=UfcNoMnKjrY&feature=aso
-----------------------------Basit;
8 adet led boyama,
4 adet par-64 veya molfaze
2 adet etc ( spot )
6-7 metre şerid led.
Not : Avolites ışık masası aux girişinden de müziği verdinmi focusunuda ayarladın mı cillop.
Edit :// yazmayı unutmuşum birde dimmer panosu kurman gerekli. ve 4-5 metre sokopex kablo.
-----------------------------
Aydınlatma ışık firmasında mı çalışıon arkadas... Bi anda işte sandım kendımı akşam akşam...
-----------------------------Produksiyon şirketi. Konser, parti, organizasyon, dizi, film.
-
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
yabancıları cok seviyorum ya
-----------------------------hani ne mutlu türktük?
-----------------------------ne alaka la şimdi
-----------------------------realist açıdan alaka