

Buradan Sakın Host Veya Domain Almayın !
-
Acilhostun sahibi hırsızdır. HSBC kredi kartımla 1 aylık çektiğim hostu 3 ay kendileri çekti baya derde soktum sahibini. Hırsızlığı yapmadan önce düşünecekti, sakın ola siz siz olun , acilhosttan bir şey almayın. Varsa domaininiz transfer edin edebilirseniz tabi... o top deniz denen herif domainlerede el koyyor :D
-
gel ben veriyim sana hajı parayı yatırdığınla açılması bir olur :)))
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------
gel ben veriyim sana hajı parayı yatırdığınla açılması bir olur :)))
-----------------------------ben para yatmadan 3 gün önce açıyom :)
-
almayız merak etme :) bizim buzuldan 3-5 host+domain almıştım bi yamuğu olursa gider konyada vururum onu aq :D
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
almayız merak etme :) bizim buzuldan 3-5 host+domain almıştım bi yamuğu olursa gider konyada vururum onu aq :D
-----------------------------sen daha ferrariye binmedin demek yazık :)
-
böyle bi olay benimde başıma gelmişti, herif domaini vermiyodu bana kendi üstüne registerlemişti ve bi süre sonra ortadan kaybolmuştu , bende register yaptıgı siteye mail attım(yabancıydı) dedim bu domain benim adam bana vermiyo yardımcı olun diye, onlarda cevap olarak, türkiye'de ortak olarak calıstıkları karegen.com a başvurmam gerektiğini söyledi.Bende karegen'e mail attım bu sefer, dedim bu adam dolandırıcı bu domain benim falan, sitemin yedeklerini gösterdim , tüm bilgilerimi gösterdim, nüfus cüzdan fotokopisini istediler daha sonra domaini bana verdiler :) yani mahkemeye gerek yok , uğraşırsan kolaylıkla geri alabilirsin...
-
bugax bunu yazdılabina.net den alıom ben adamların destek çok iyi
> > > >Kimden: dream tr [mailto:strange_turkish@hotmail.com]
> > > >Tarih: 13 Kasım 2006 Pazartesi 18:55
> > > >Kime: domain@labina.com.tr
> > > >Konu: domain
> > > >
> > > >slm sizlere email atıyorum ama nedense sizlere gelmiyo yada bu
> > > >email adresi yasaklanmış lütfen email deki bilgilerimi tarafıma
> > > >bildiriniz aksi taktirde mahkeme yolu ile bu haklarımı sizden kat
> > > >kat fazlası ,ile alacağım.> > > >Bu e-mailinizin kopyası ve IP adresleriniz ( Şuan bu e-maili
> > > >atarken kullandığınız 85.99.55.186 Nolu IP ) Emniyet Genel
> > > >Müdürlüğünün Bilişim Şuçları Dairesine iletilmiştir. Şirketimizi
> > > >kötüleme mahiyetinde yapacağınız her türlü hareketiniz ve bu
> > > >e-mailde yaptığınız hakaretler için yasal süreç başlatılmıştır.> > >aynı ileti sizin içinde geçerlidir unutmayın ki burada tarihli
> > >yazışmalarınız mevcuttur sizinle ilgili bütün yazuışmalar avukatlar
> > >yolu ile tarafınıza mahkemece iletilecektir önce müşterilerinizi
> > >memnun etmesini bilin istediğiniz yere verin orada yapılan
> > >sözşeimeler ve sizin bana karşuı kullanmış olduğunuz tavırlar
> > >domainlerimin kapatılması benden izinsiz başkalarına devredilmesi
> > >ayrıca iletişim içinm kullandığım email adreslerimin yasaklanması
> > >sizin tarafınızdan yapılmıştır bu yaptıüım hi ç bir şey değil
> > >istediğiniz yere suç duyurusunda bulunun biz gerekli işlemleri
> > >başlatıyoruz bakalım tüketicimi haklı sizmi ayrıca tüketivi
> > >haklarına firmanız hakkında şikayetler yapılmıştır tüketici hakları
> > >mahkemesinde görüşürüz istediğiniz kadar tehdit yağdırın defolun şimdi.> >-----Özgün İleti-----
> >Kimden: dream tr [mailto:strange_turkish@hotmail.com]
> >Tarih: 13 Kasım 2006 Pazartesi 20:35
> >Kime: domain@labina.com.tr
> >Konu: önce müşterilerinize destek verin
> >
> >önce müşterilerinize destek vermesinin öğrenin sizin gibi bir firma
> >ben hayatımda görmedim bi sürü firma ile çalıştım ama sizin firmanız
> >hiç bir şekilde destek vermeyip bernim adıma kayıtlı domainleri bile
> >başkasına devredebiliyo hangi hakla bunu yaptınız bunu size srdum
> >emailimi banladınız bu kadarlık firmasınız işte labina imiş sistem
> >değüiştiniz müşterilerinize bildirim emaili bile atmadınız sizden
> >şifrelerimi istedim cevap vermediniz beni müşterilerime karşı mahcup
> >ettiniz paralarını geri ödemek zorunda kaldım bu paraları beni mağdur
> >duruma düşürdüğünüz için mahkeme yolu ile sizden kat kat alacağım> >for <strange_turkish@hotmail.com>; Mon, 13 Nov 2006 20:42:56 +0200
> >X-Message-Info: LsUYwwHHNt3660MmjhEvYg2f34OAemlK3oXsmRrh6gU=
> >Organization: Labina Hosting ve Bilgisayar
> >X-Mailer: Microsoft Office Outlook 11
> >X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
> >thread-index: AccHUsgm9qy20xwHT7iIO631Vn8bbAAABzXg
> >Return-Path: domain@labina.com.tr
> >X-OriginalArrivalTime: 13 Nov 2006 18:40:58.0848 (UTC)
> >FILETIME=[42D7FE00:01C70753]
> >
> >Sayın Yetkili,
> >
> >Siz ve biz madem yasal yollara başvurmuşuz, e-mail ile daha da
> >tartışmamızın bir anlamı yok. Siz ve şirketimiz hakim karşısında
> >savunmasını yapar, hakim de kimin haklı olduğuna karar verir, ona
> >göre işlemler yapılır.>-----Özgün İleti-----
>Kimden: dream tr [mailto:strange_turkish@hotmail.com]
>Tarih: 13 Kasım 2006 Pazartesi 20:46
>Kime: domain@labina.com.tr
>Konu: zannetmeyin
>
>Siz zannetmeyin ki bizler boş insanlarız devletin hakimi savcısı var
>elbetteki öyle bunu yaşayıp göreceğiz siz kendinizden utanmayıp benim
>sorularıma bile cevap veremiyosunuz kendinizimi savunacaksınız hakim
>karşısında bana tek bir sorumun cevabını verin neden bana ait olan bir
>domaini başkasına verdiniz benim haberim olmadan bunu size email olarak
>bildirdiğimde neden iletişim mailimi banladınız eğer bu kadar bilgi
>sahibi iseniz bana bunun cevabımnı verin xxxxxx.com bunu verdiniz
>ayrıca diğerlerini bile kullanamıyorum sizin şirket anlayışınız bumu
>müşterilerinizi korumanız gerekirken mağdurmu düşürürsünüz kaç aydır
>bekliyorum 8 aya yakın neden bişi etmediniz bunları hakim karşısındada
>belgeli şekilde konuşacağız istediğinizi yapın öncelikle bu
>karışıklılığı düzeltip bana neden bildirin sizden mahkeme savcılıkmı
>istedi böyle bir şeyide siz devrettiniz bana hiç bir bilgi vermeden
>buna bir cevap alavbilirmiyim sizden??????-----Özgün İleti-----
Kimden: dream tr [mailto:strange_turkish@hotmail.com]
Tarih: 13 Kasım 2006 Pazartesi 21:01
Kime: domain@labina.com.tr
Konu: küfür
Bir insan durup dururken küfretmez demekki hala bana cevap vermediğiniz için
sizlere böyle davranıyorum diğer tüğrlü cevap vermediniz bu şekilde anca
cevap veriyosunuz sorumun cevabını veremediniz işte en büyük kaybınız
buradan olacaktır yazmayız ama hakkımızıda almasını biliriz biz devletin
savxısı ile hakimi le kanunlar lastik gibi nere çekersen uzar bizim
tarafımıza da çekilecektir iyi akşamlar
Siz bunlaramı iyi diyorsunuz bana ait domaini gidip başkasına sattılar hiç haber vermeden farklı domainlerim vardoı onları da erişime kapadılar tam bir dolandırıcı bunlar işte tüm metin burada bunlarla iş yapıp yapmamak sizlere kalmış benden uyarması..
Toplam Hit: 7342 Toplam Mesaj: 28