folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Burgerda Çalışmak?



Burgerda Çalışmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    İnşaat'ta çalış en azından günlüğü 50 tl, hemde ne yaptığını bilirsin.

    Burger Mc KFC gibi yerlere girenler çok kısa sürelerde terk ediyorlar işi, çünkü, tek taraflı adalet sistemi işliyor onlarda :)


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    cok zor mc gibi degil ve uzun süreli eleman arıyor ama benim okulum war ama o  zmn park time calışırım fln dersen olur o işe girdiginde sana sözleşme imzalatıyorlar en  az 15gün calışman lazım iş zor ezen cok oluyor kızsan eger o zmn yıttıyorsun yoksa adam yerine koymazlar iş cok zor adam sana başta söylüyor 8 saat calışcan fln diye ama yalan 10saatten az calışanı görmedim ne kdr calışırsan o kdar para alıyorsun saatlik ücretin 2.5tl yada  3 tl sabahcı oluyorsun akşam cıkıyorsun bide kapanış war en az haftada 1 kez kapanış garanti ztn bord fln war onları söküyon sonra rash(malzeme) geliyor 

    kısaca temiz yüzlüysen kasaya gecersin ugraşmazsın ama kasadan eksik cıkınca maaştan kesiliyor...

Toplam Hit: 4768 Toplam Mesaj: 33