folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bursada Gezilebilecek Yerler?



Bursada Gezilebilecek Yerler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    Sevgili muridler Bu aralar cok bunalimdayim bi nevi depresyondayim. Ne yapacagimi bilemiyorum, ve bulundugum ortam beni daha cok bunaltiyor. Bu yuzden bir sure sehir degisikligi yapmaya karar verdim ve Ankara Bursa arasinda kaldim Ankarada Kayserinin buyuk versiyonu oldugu icin Bursayi tercih ettim fakat Bursayi cok iyi bilmiyorum cok gitmisligim var ama hic kafa dagitmak icin gitmedigim icin nereler bana daha cok cazip gelir bilmiyorum sizden isteyim Bursada kafa dagitabilecegim, Cafe olsun Bar olsun farketmez yeterki bu ruhi bunalimdan kurtuluyum nereleri onerirsiniz. Not: Bursada yasayan muridlerlede gorusmek isterim musait olurlarsa uzun bir sure kalmayi dusunuyorum.

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    1. murad camisi ve türbesi(öğle namazı)

    Muradiyede de 2.murad cem sultan bir sürü var.

    Oradan Osman gazi ve orhan gazinin türbelere.

    Oradan aşağı yardırıp ulucami(ikindi namazı)

    Oradan yeşile, emir sultana(Orada da akşam namazı)

    Ordan eğer hala yerindeyse setbaşında madoda birşey ye.

    Sonra zafer plazaya git.

    Ondan sonra kültür park.(Baya güzelleşmiş.)

    Vaktin olursa altıparmak ve çekirge caddesinde yürüyebilirsin.

    Bursa çok deli bir yer yav. Ankarada olunca acayip kıymete biniyor.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pehlivan
    Pehlivan's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2010
    Erkek
    Vallah cafe bar falan pek yok ama Arap Şükrü mekanımız var rakı balık yaparsın iyidir güzeldir.Bir mekan var zaten herkesin çıktığı o da Heykel'dir. Heykel'den başladığın zaman gezmeye kalabalık,insanlar falan dümdüz caddeden devam Altıparmak ordan biraz daha devam eder Kültürparka gelirsin bana her zaman huzur vermiştir.Hem Bursa stadının yanında çok güzel sakin ferah bir yerdir arada oturup dinlenir çay içer devam edersin gezmeye.Bir de Botanik hayvanat bahçesi var orası da güzeldir tavsiye ederim.Paran varsa birgün de çık dağa yada haftasonu kayak yap kuşkusuz en ünlü olayı o Bursa'nın eminim iyi eğlenirsin ;)

    Top Secret
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. murad camisi ve türbesi(öğle namazı)

    Muradiyede de 2.murad cem sultan bir sürü var.

    Oradan Osman gazi ve orhan gazinin türbelere.

    Oradan aşağı yardırıp ulucami(ikindi namazı)

    Oradan yeşile, emir sultana(Orada da akşam namazı)

    Ordan eğer hala yerindeyse setbaşında madoda birşey ye.

    Sonra zafer plazaya git.

    Ondan sonra kültür park.(Baya güzelleşmiş.)

    Vaktin olursa altıparmak ve çekirge caddesinde yürüyebilirsin.

    Bursa çok deli bir yer yav. Ankarada olunca acayip kıymete biniyor.


    -----------------------------
    hocam dedigin yerlerin hepsıne gıttim ve yaptim zaten kalacagım ev ulucaminin orada :) yinede dikkate aldign icin tesekkurler hocam

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    içicem diyosun yani :) heykelde Leman Kültür var Ahmet Vefik Paşa tiyatrosu aralığı güzel mekandır. Pirinç Han'a gidebilirsin tursitlerin cok beğendiği yerlerden, Tophane' ye git mutlaka harika Bursa manzarası var ordan aşağıya inip Altıparmak arap şükrü sokağında da bi posta içebilirsin :) Fatih Sultan Mehmet Bulvarına gidebilirsin kime sorsan söylerler tramvay ile gidilebilir güzel mekanlar var orda da. Dağa çıkabilirsin dağ yolunda enfes kafeler var kesmedi dersen denize git Mudanya'ya kesmedi dersen çık Uludağ otellere orda da takıl kesmedi dersen bide Cumalıkızık'a git o da kesmezse bizim mahalleyi gezdiririm sana ben:p

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    Pehlivan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Vallah cafe bar falan pek yok ama Arap Şükrü mekanımız var rakı balık yaparsın iyidir güzeldir.Bir mekan var zaten herkesin çıktığı o da Heykel'dir. Heykel'den başladığın zaman gezmeye kalabalık,insanlar falan dümdüz caddeden devam Altıparmak ordan biraz daha devam eder Kültürparka gelirsin bana her zaman huzur vermiştir.Hem Bursa stadının yanında çok güzel sakin ferah bir yerdir arada oturup dinlenir çay içer devam edersin gezmeye.Bir de Botanik hayvanat bahçesi var orası da güzeldir tavsiye ederim.Paran varsa birgün de çık dağa yada haftasonu kayak yap kuşkusuz en ünlü olayı o Bursa'nın eminim iyi eğlenirsin ;)
    -----------------------------
    Tesekkur ederım hocam eger Bursadaysanız goruselım hocam @pehlivan @diamonique @biocyte

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    ne zaman gelmeyi düşünüyosun ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    Biocyte bunu yazdı:
    -----------------------------

    içicem diyosun yani :) heykelde Leman Kültür var Ahmet Vefik Paşa tiyatrosu aralığı güzel mekandır. Pirinç Han'a gidebilirsin tursitlerin cok beğendiği yerlerden, Tophane' ye git mutlaka harika Bursa manzarası var ordan aşağıya inip Altıparmak arap şükrü sokağında da bi posta içebilirsin :) Fatih Sultan Mehmet Bulvarına gidebilirsin kime sorsan söylerler tramvay ile gidilebilir güzel mekanlar var orda da. Dağa çıkabilirsin dağ yolunda enfes kafeler var kesmedi dersen denize git Mudanya'ya kesmedi dersen çık Uludağ otellere orda da takıl kesmedi dersen bide Cumalıkızık'a git o da kesmezse bizim mahalleyi gezdiririm sana ben:p


    -----------------------------
    hocam senın mahalle neresı orayıda gezıyım gelmısken:)

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    Biocyte bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne zaman gelmeyi düşünüyosun ?


    -----------------------------
    pazartesı yola cıkıcam ıns hocam

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkrp
    mkrp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    bursada yapılacak görülecek yerler dag yolu, z yolu bursa manzarasınada içmek + heykelde bok püsürük liseli mekanlarında takılmak içmek veya görüklede üni. öğrencileri mekanlarında içmek pmden ulaş bana görüşürüz. 


    İnsanlar kahramanları oynuyorlar; çünkü korkaklar. Azizleri oynuyorlar; çünkü kötü ruhlular. Suikastçıyı oynuyorlar; çünkü yanıbaşlarındaki komşularını öldürmek için yanıp tutuşuyorlar. İnsanlar oynuyorlar ; çünkü doğuştan yalancılar!!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    mkrp bunu yazdı:
    -----------------------------

    bursada yapılacak görülecek yerler dag yolu, z yolu bursa manzarasınada içmek + heykelde bok püsürük liseli mekanlarında takılmak içmek veya görüklede üni. öğrencileri mekanlarında içmek pmden ulaş bana görüşürüz.


    -----------------------------
    Gelince pm atarim hocam kafa dagitiriz biraz :)

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
Toplam Hit: 2438 Toplam Mesaj: 20