folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Buseferde Adanada Mi Bulussak



Buseferde Adanada Mi Bulussak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vutkubay
    vutkubay's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2004
    Erkek
    walla gencler ben mersindeim suan ancak ben herzaman dediim gibi isterim oyle bi bulusmayı..Daha onceden computerwolf la irtibata gectim ama kısmet olmadı bulusmak...dedigim gibi oyle bise olursa gelirim haber edin....

    Gece 12 den sonra, tüm içkiler şaraptır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    yavşak compi olm inanmayın şu üçkaıtcıya :D ben en başta dedim bu ipne hastalandım kriz geçirdim götüm başım arıo dicek ekecek bizi gelmicek izmire die noldu arkadaş ekti.. ben taaaa bileti aldım dedii geceden ayıktım zaten ipneye cam aç bilete bakcam diom lafı deiştirio:D:D:D nese compi valla ne yalan sölim hiç merak etmedim seni noldu acaba öldümü kaldımı die çünki sen gebermessin olm daha işler yapcaz senne.. tabi sende bu ekme potansiyeli varken nahhhhh yaparız
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Adam yine ekio olm iso. Aha ara dedi ben arıyom evi cevap vermio. A.k
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeban
    zeban's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2003
    Erkek
    ben bekliyom banada haber yolayın adanada buluşulursa duyrulur

    bilinçsizce sokaklarda dolaştım saatlerce uyumak istedim bir bankın köşesine oturdum başımı kenara dayadım korkmaya başlamıştım cebimde para yoktu öyle böle uyudum sabah uyanduğımda kafama güvercinler şıçıyordu gittim bilet aldım ah aptal kafam bilete biş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golge
    golge's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Lean Bende gelıyorum a.q bu aralar adana mersın cıvrına ankaradan. bı bulusma olursa vallaha ıyı olur ordakı dostlarımızıda gormek...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    yapacagınız zaman ben de gelecem laaa .... bana da haber salın...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    compu abi bu gecerecek halde gekiosa herkes gelir a.q ya bi cumartesi gunu olabiir ogleden sora gibi burası gavur amı gibin yanıo dooru soluo compu soyle soguk biyerler olsa ii olur
    compu abu nerde opturuon bakacak kimsen yoqsa bakım a.q sana lan bi corba yaparık enazından :D

    çocuktum,büyüdüm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeban
    zeban's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2003
    Erkek
    zeban BEKLİYOR HABER EDİN ÇABUK OLUN HADİHADİHADİ

    bilinçsizce sokaklarda dolaştım saatlerce uyumak istedim bir bankın köşesine oturdum başımı kenara dayadım korkmaya başlamıştım cebimde para yoktu öyle böle uyudum sabah uyanduğımda kafama güvercinler şıçıyordu gittim bilet aldım ah aptal kafam bilete biş
Toplam Hit: 2193 Toplam Mesaj: 19