Bütün Bunlar Niye???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    axi , ben bide tornavidanin msnde ki super konusması :D axi abi malsın ya ,cok buyuk hedeflerı warmıs ,ailesindeki herkes teyzesi falan hackermıs,buda hacker olacakmıs ama parası yokmus:( yaık ulen

    http://dosyam.net/?id=3joeow

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bide şeyhe laf atio serefisz

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkportal
    mkportal's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    olm o videodan bende de war

    senin türkçen kıt

    sadece dayım bu işle ilgieniyo dedim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ooo hacı axinin bi dayısı var  akıllara zarar aq :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    ben söledim abi affetmeyelim diye cocuk şeyhimize bile laf ediyo tbtyi hacklerim diyo daha nediyim ... sonra da geliyo burda abuk subuk konular laflar sölüyo ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    mkportal bunu yazdı:
    -----------------------------

    tek suçum biraz reklam yapmak

    ilk üye olduğumda baktım 15.000 üye dedim ben bunalrın arasınan sıyrılmalıyım

    sonra 15 gün sonra pc me saldırılar başladı

    dewdim bi şaka yapayım millet tansın ama iş çığırından çıktı baktım salaklıkla suçlanıyorum :(:(:


    -----------------------------

    Merak etme yeteri kadar sıyrıldın sitede....

    Not:Renenin cevabı 10 numara ben olsan pcme format atar çıkardım dışarı 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkportal
    mkportal's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    edit:hiç bir şekilde ddos çekmedim+ssadece ir2 adminlikten çıkınca onla konuştum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkportal
    mkportal's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    ben olsan pcme format atar çıkardım dışarı 

    ne olcak worm mu yollucak zuahhahaha

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    mkportal bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit:hiç bir şekilde ddos çekmedim+ssadece ir2 adminlikten çıkınca onla konuştum


    -----------------------------

    ya sen kimsinki tahribata saldıracaksın olum adamı dellendirme ya....

    kimsin ya... ddos nedir bilionmu onu bi söle ddosun acılımı nedir onu biliomusun bakiiim?

    dos nası yapılır, elinde ne var ki dos yapacaksın sen ya...

    allahım ölecem ne dertlerle uğraşıorum ya...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Kizdarmayin axiyi simdi tahribata ddos cekecek site kapanacak yine :) belki dayisina soyleyecek domaini elimizden alacak...:S
Toplam Hit: 2863 Toplam Mesaj: 39