Buzdolabı Durdu Ne Yapmak Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocam saatlerdir çalışmıyorsa termostat bozulmuş.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Hocam saatlerdir çalışmıyorsa termostat bozulmuş.

    100 tl gitti o zaman nerden baksan

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Hocam saatlerdir çalışmıyorsa termostat bozulmuş.


    Ufacık bir alettir o Yanlış hatırlamıyorsam Motorun Bünyesine Plastik bir yatak içerisinde bitişiktir... Onu Çıkar Git aynısından al getir aynı yere çıkardığın şekilde tak çalışır...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocam şöyle yap komple fişini çıkar tamamen çıkar tüm elektrik kablolarını çıkar 1 gün beklet yarın tak çalışacaktır büyük ihtimalle tamam mı ? eğer çalışmassa termostat ;) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Hocam şöyle yap komple fişini çıkar tamamen çıkar tüm elektrik kablolarını çıkar 1 gün beklet yarın tak çalışacaktır büyük ihtimalle tamam mı ? eğer çalışmassa termostat ;) 

    tamam hocam teşekkürler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Ne demek yarın bana sonuçlarını yazarsın elimden geldiği kadar yardımcı olurum ;) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Ne demek yarın bana sonuçlarını yazarsın elimden geldiği kadar yardımcı olurum ;) 

    tabi hocam.İnşallah çalışır :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Dikkat et içidekiler bozulmasın su dakikadan itibaren tamamen elektriğini kesmis ol , yarın tak çalışır büyük ihtimal çalışmassa dediğim gibi termostat buralarda 50-60 tl ama rusyada ne kadardır bilemiyorum. :) Elektronik konusunda tüm murid kardeslere yardımcı olurum hocam insallah çalışacaktır. :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    kiev bildiğim kadarıyla deposito mantığı ile çalışıyor. ev sahibi böyle şeyleri halletmek zorunda. evden çıkarken depositodan düşüp verir. zaten ne yaparsan yap eskime payı altında 1/4'ünü silecektir depositonun. ittir gitsin...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    attackatak bunu yazdı

    kiev bildiğim kadarıyla deposito mantığı ile çalışıyor. ev sahibi böyle şeyleri halletmek zorunda. evden çıkarken depositodan düşüp verir. zaten ne yaparsan yap eskime payı altında 1/4'ünü silecektir depositonun. ittir gitsin...

    yurt hocam

Toplam Hit: 5140 Toplam Mesaj: 26