folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Hakkında Bilgisi Olan Arkadaşlar



C# Hakkında Bilgisi Olan Arkadaşlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    legion_of_doom bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşım orada array.sort metodu var.O metod küçükten büyüğe sıralıyor zaten.. o şekilde olunca en son eleman artık en büyük eleman oluyor. ve bende en son elemanı alıyorum..
    -----------------------------

    Pardon ya :| çok karışık kafam :D Sabah 6da yatıp 12de kalktım. Önceki günler de bugünden daha az uyudum. Kafam zonkluyor :D Eline sağlık :P


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    legion_of_doom bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaş toplamla çarpmayı yazmış :) bende devam edeyim

    Array.Sort(sayilar); // sıralarız..

    enBuyuk = sayilar[sayilar.Length-1];  //

    sıralanmış dizideki en son elemanda en büyük eleman olur haliyle.. gerçi sort metodu static :) kabul olmaz sanırım :)


    -----------------------------

    Bide hoca kabul etse tam olucak, adamlar o kadar uğraşmış bizim için sınıf yazmış ama hoca izin vemriyor işte xD


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    şöyle açıkliyim

    carpimlari bulup ekrana basmak icin tek bir c# satiri kullanmalisiniz

    for içindeki ; karakteri disinda (mecburi 2 tane olcak onun icinde)  satirinizda 1 tane ; olmalı   if .... ; else durumundaki ; da yasak

    yani  int a=1;int b=3;Console.write(..) gibi 1 satirdan bahsetmiyorum. trick soru değil=)

    Array.Sort(sayilar)  olmaz cunku ayni zamanda ekrana da bastirmaniz gerekiyor bu 1 satirda işleminizin sonucunu

     

    using satırlarınızda .net standart namespaceleri dışında kullanmak yasssahh

    Yani harbi kazık =)

    henüz denemedim ama 48 saatte bu 4 işten yapilamayan olursa yazacam buraya=)

     

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=91577 

    yeni konu açtım


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 8290 Toplam Mesaj: 34