C# Hakkında Bilgisi Olan Arkadaşlar
-
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım orada array.sort metodu var.O metod küçükten büyüğe sıralıyor zaten.. o şekilde olunca en son eleman artık en büyük eleman oluyor. ve bende en son elemanı alıyorum..
-----------------------------Pardon ya :| çok karışık kafam :D Sabah 6da yatıp 12de kalktım. Önceki günler de bugünden daha az uyudum. Kafam zonkluyor :D Eline sağlık :P
-
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------arkadaş toplamla çarpmayı yazmış :) bende devam edeyim
Array.Sort(sayilar); // sıralarız..enBuyuk = sayilar[sayilar.Length-1]; //
sıralanmış dizideki en son elemanda en büyük eleman olur haliyle.. gerçi sort metodu static :) kabul olmaz sanırım :)
-----------------------------Bide hoca kabul etse tam olucak, adamlar o kadar uğraşmış bizim için sınıf yazmış ama hoca izin vemriyor işte xD
-
şöyle açıkliyim
carpimlari bulup ekrana basmak icin tek bir c# satiri kullanmalisiniz
for içindeki ; karakteri disinda (mecburi 2 tane olcak onun icinde) satirinizda 1 tane ; olmalı if .... ; else durumundaki ; da yasak
yani int a=1;int b=3;Console.write(..) gibi 1 satirdan bahsetmiyorum. trick soru değil=)
Array.Sort(sayilar) olmaz cunku ayni zamanda ekrana da bastirmaniz gerekiyor bu 1 satirda işleminizin sonucunu
using satırlarınızda .net standart namespaceleri dışında kullanmak yasssahh
Yani harbi kazık =)
henüz denemedim ama 48 saatte bu 4 işten yapilamayan olursa yazacam buraya=)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=91577
yeni konu açtım
