folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Sql Server 2000 Uzaktan Bağlantı Ve En Uygun Connecting String



C# Sql Server 2000 Uzaktan Bağlantı Ve En Uygun Connecting String

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    merhaba

     

    portu hangi Ip yönlendirmeliyim localmı? yoksa static ip`mi?

    Tcp/ip named pipes enabled durumda.yalnız properties  \\.\pipe\sql\query  böyle.tcp/ip 1433 portunda.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam sen sql server'a bağlanmaya çalışırken bi hata ile mi karşılaşıyosun? Bide asp.net ile mi yapıyosun yoksa C# win32 üzerinden mi?


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam sen sql server'a bağlanmaya çalışırken bi hata ile mi karşılaşıyosun? Bide asp.net ile mi yapıyosun yoksa C# win32 üzerinden mi?


    -----------------------------

    win32. servere bağlanılamadı hatası

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam az sık dişini yarın bakıcam :)


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.

    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
    -----------------------------

    hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
    -----------------------------

    hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D


    -----------------------------

     

    Tamam bide onu işaretle öyle dene. ConnectionString kısmında ise uzakdan bağlanıyosan modem ipsini vericen. Eğer içerden bağlanmaya çalışıyosan gatewayin kullandığı ip adresini vermen lazım. Misal; Private ConSTR As New SqlConnection("Server=ipadres;Database=dbadi;User ID=sa;Password=amk") gibi..


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
    -----------------------------

    hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D


    -----------------------------

     

     

    Tamam bide onu işaretle öyle dene. ConnectionString kısmında ise uzakdan bağlanıyosan modem ipsini vericen. Eğer içerden bağlanmaya çalışıyosan gatewayin kullandığı ip adresini vermen lazım. Misal; Private ConSTR As New SqlConnection("Server=ipadres;Database=dbadi;User ID=sa;Password=amk") gibi..


    -----------------------------
    olmadı hacı.garib bir durum var oda Sql Server Browser servisinin olmayışı.Bildiğim kadarıyla sql server kurulumunda kurulan bişey.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
    -----------------------------

    hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D


    -----------------------------

     

     

    Tamam bide onu işaretle öyle dene. ConnectionString kısmında ise uzakdan bağlanıyosan modem ipsini vericen. Eğer içerden bağlanmaya çalışıyosan gatewayin kullandığı ip adresini vermen lazım. Misal; Private ConSTR As New SqlConnection("Server=ipadres;Database=dbadi;User ID=sa;Password=amk") gibi..


    -----------------------------
    olmadı hacı.garib bir durum var oda Sql Server Browser servisinin olmayışı.Bildiğim kadarıyla sql server kurulumunda kurulan bişey.


    -----------------------------

     

    SQL Express kurduysan görünmez. Full yüklemen lazım. Ayrıca Express kullanıyosan Windows Authhentication ile bağlanırsın ve herşeyi yapamazsın. Sınırlı sonuçta... Full SQL Server yüklemen lzım...


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    yok hacı express edition

Toplam Hit: 4550 Toplam Mesaj: 28