

C# Sql Server 2000 Uzaktan Bağlantı Ve En Uygun Connecting String
-
merhaba
portu hangi Ip yönlendirmeliyim localmı? yoksa static ip`mi?
Tcp/ip named pipes enabled durumda.yalnız properties \\.\pipe\sql\query böyle.tcp/ip 1433 portunda.
-
Hocam sen sql server'a bağlanmaya çalışırken bi hata ile mi karşılaşıyosun? Bide asp.net ile mi yapıyosun yoksa C# win32 üzerinden mi?
-
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam sen sql server'a bağlanmaya çalışırken bi hata ile mi karşılaşıyosun? Bide asp.net ile mi yapıyosun yoksa C# win32 üzerinden mi?
-----------------------------win32. servere bağlanılamadı hatası
-
Hocam az sık dişini yarın bakıcam :)
-
Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
-
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
-----------------------------hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
-----------------------------hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D
-----------------------------Tamam bide onu işaretle öyle dene. ConnectionString kısmında ise uzakdan bağlanıyosan modem ipsini vericen. Eğer içerden bağlanmaya çalışıyosan gatewayin kullandığı ip adresini vermen lazım. Misal; Private ConSTR As New SqlConnection("Server=ipadres;Database=dbadi;User ID=sa;Password=amk") gibi..
-
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
-----------------------------hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D
-----------------------------Tamam bide onu işaretle öyle dene. ConnectionString kısmında ise uzakdan bağlanıyosan modem ipsini vericen. Eğer içerden bağlanmaya çalışıyosan gatewayin kullandığı ip adresini vermen lazım. Misal; Private ConSTR As New SqlConnection("Server=ipadres;Database=dbadi;User ID=sa;Password=amk") gibi..
-----------------------------
olmadı hacı.garib bir durum var oda Sql Server Browser servisinin olmayışı.Bildiğim kadarıyla sql server kurulumunda kurulan bişey. -
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
GangShot bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam enterprise manager içinde SQL Server Group'un proporties içinde Connections diye bi sekme var. Orda "Allow remote connections." diye bi tik var onu işaretleyip altındakini de işaretleyince oluyor.
-----------------------------hocam onuda yapdım ama altındakını tıklamadım :D
-----------------------------Tamam bide onu işaretle öyle dene. ConnectionString kısmında ise uzakdan bağlanıyosan modem ipsini vericen. Eğer içerden bağlanmaya çalışıyosan gatewayin kullandığı ip adresini vermen lazım. Misal; Private ConSTR As New SqlConnection("Server=ipadres;Database=dbadi;User ID=sa;Password=amk") gibi..
-----------------------------
olmadı hacı.garib bir durum var oda Sql Server Browser servisinin olmayışı.Bildiğim kadarıyla sql server kurulumunda kurulan bişey.
-----------------------------SQL Express kurduysan görünmez. Full yüklemen lazım. Ayrıca Express kullanıyosan Windows Authhentication ile bağlanırsın ve herşeyi yapamazsın. Sınırlı sonuçta... Full SQL Server yüklemen lzım...
-
yok hacı express edition