Cafe'yi Nereye Şikayet Edebiliriz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    bizim altında bulunan cafe sağolsun aksam saatlerınde apartmanın cıkıs kapısına dek masa sandalye dolduruyor. neyse komsudur neyse haber gönderırsek duzelır dedık olmadı. zabıta kırk ılın bası gelıp gostemelık 100 tl ceza cekıp gıdınce de durum degısmıyor. ben de bıktım adam akıllı nereye sıkayette bulunulabılır ? 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız


    طדṮ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı

    Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız

    yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    drexler bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız

    yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer

    Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor 


    طדṮ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı
    drexler bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız

    yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer

    Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor 

    balkona otur, sigara iç külleri aşağı at..

    Cekirdek çıtlat kabukları aşağı at.

    Sofra bezi ve örtüleri aşağı çırp.

    Bu sefer onlar gelsin sana ricada bulunsun.. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    UTHO bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı
    drexler bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız

    yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer

    Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor 

    balkona otur, sigara iç külleri aşağı at..

    Cekirdek çıtlat kabukları aşağı at.

    Sofra bezi ve örtüleri aşağı çırp.

    Bu sefer onlar gelsin sana ricada bulunsun.. 

    hocam o öyle olmuyor tente var cafenın ustunde anca tenteyı yaksam farkedilirim :) 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Tahribata begen tuşu koymak lazım kanki sende su dök nede olsa tenteden yola kayar resim çek yollasana bakalım ne düşünebiliriz.


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Kolanya dök sonra üstüne sigara yak atıp ver çoşkuyu.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    hocam balkondan aşağı torpil falan at kimse kalmaz o cafede


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    drexler bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı
    drexler bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız

    yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer

    Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor 

    balkona otur, sigara iç külleri aşağı at..

    Cekirdek çıtlat kabukları aşağı at.

    Sofra bezi ve örtüleri aşağı çırp.

    Bu sefer onlar gelsin sana ricada bulunsun.. 

    hocam o öyle olmuyor tente var cafenın ustunde anca tenteyı yaksam farkedilirim :) 

    neden farkedileceksinki ?

    Cafe sahibi münecci penisimi yemiş ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Cafeciyle aranı iyi tut bizim drexler'ın evin önü diye masa koydurmaz.

    Olmadı; kokan yere müşteri gelmez diyorum.


    Sadece bi imza..
Toplam Hit: 2656 Toplam Mesaj: 15
şikayet