Cafe'yi Nereye Şikayet Edebiliriz ?
-
bizim altında bulunan cafe sağolsun aksam saatlerınde apartmanın cıkıs kapısına dek masa sandalye dolduruyor. neyse komsudur neyse haber gönderırsek duzelır dedık olmadı. zabıta kırk ılın bası gelıp gostemelık 100 tl ceza cekıp gıdınce de durum degısmıyor. ben de bıktım adam akıllı nereye sıkayette bulunulabılır ?
-
Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız
-
Cesnist bunu yazdı
Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız
yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer
-
drexler bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız
yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer
Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor
-
Cesnist bunu yazdıdrexler bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız
yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer
Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor
balkona otur, sigara iç külleri aşağı at..
Cekirdek çıtlat kabukları aşağı at.
Sofra bezi ve örtüleri aşağı çırp.
Bu sefer onlar gelsin sana ricada bulunsun..
-
UTHO bunu yazdıCesnist bunu yazdıdrexler bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız
yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer
Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor
balkona otur, sigara iç külleri aşağı at..
Cekirdek çıtlat kabukları aşağı at.
Sofra bezi ve örtüleri aşağı çırp.
Bu sefer onlar gelsin sana ricada bulunsun..
hocam o öyle olmuyor tente var cafenın ustunde anca tenteyı yaksam farkedilirim :)
-
Tahribata begen tuşu koymak lazım kanki sende su dök nede olsa tenteden yola kayar resim çek yollasana bakalım ne düşünebiliriz.
-
Kolanya dök sonra üstüne sigara yak atıp ver çoşkuyu.
-
hocam balkondan aşağı torpil falan at kimse kalmaz o cafede
-
drexler bunu yazdıUTHO bunu yazdıCesnist bunu yazdıdrexler bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Bağlı bulunduğunuz beledeyiye şikayet edebilirsiniz hocam ama adamları bağladılarsa yada kullandığı alanın kirasını veriyorsa pek bişey yapmazsınız
yok hocam adam kaldırımı kullanıyor nereye kırasını ödeyecek beledıye bır sey yapsa yapardı zaten bımere sıkayet et falan dedıler de baktım bu tarz sıkayet kabul etmıyor herhalde bımer
Hocam bizim yakınlarda yürüme yolu var dükkanlar sağllı sollu masa atıyor yoldan geçilmiyor sürekli şikayet ediliyor ama adamlar günlük o kadar çok kazanıyorki kesilen ceza etkilemiyor
balkona otur, sigara iç külleri aşağı at..
Cekirdek çıtlat kabukları aşağı at.
Sofra bezi ve örtüleri aşağı çırp.
Bu sefer onlar gelsin sana ricada bulunsun..
hocam o öyle olmuyor tente var cafenın ustunde anca tenteyı yaksam farkedilirim :)
neden farkedileceksinki ?
Cafe sahibi münecci penisimi yemiş ?
-
Cafeciyle aranı iyi tut bizim drexler'ın evin önü diye masa koydurmaz.
Olmadı; kokan yere müşteri gelmez diyorum.
