Cafe'yi Nereye Şikayet Edebiliriz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    evin önü olsa bile eğer belediye onlardan işgaliye alıyorsa anca tüm apartman imza yapıp bişiler yapar belki.. nah yapar :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    huzurunu bozanın keyfini kaçıranın sende keyfini kaçır hocam molotof at yansın gitsin masa sandalye ne varsa iş büyürse orasını bilemem ama en iyi bu olur sonra evde silah varsa havaya sık sonra polisi çağır kafede havaya ateş ettiler de uraşsın dursun belki bişey olur alsancakta böyle hep binaya giremiyorsun resmen kafelerden dolayı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snrhsn
    snrhsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek

    Şişeye ise gece kafe kapalı olduğu zaman tente ye dok


    Go Further
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    kolonya sigara güzel olur, alev alev cafeye de hava katar.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
Toplam Hit: 2658 Toplam Mesaj: 15
şikayet