Cafe'yi Nereye Şikayet Edebiliriz ?
-
evin önü olsa bile eğer belediye onlardan işgaliye alıyorsa anca tüm apartman imza yapıp bişiler yapar belki.. nah yapar :D
-
huzurunu bozanın keyfini kaçıranın sende keyfini kaçır hocam molotof at yansın gitsin masa sandalye ne varsa iş büyürse orasını bilemem ama en iyi bu olur sonra evde silah varsa havaya sık sonra polisi çağır kafede havaya ateş ettiler de uraşsın dursun belki bişey olur alsancakta böyle hep binaya giremiyorsun resmen kafelerden dolayı
-
Şişeye ise gece kafe kapalı olduğu zaman tente ye dok
-
kolonya sigara güzel olur, alev alev cafeye de hava katar.
